Peniksen koko.

Anonyymi

Hei! yhtenä päivänä kun kävin normaalisti kusella, aloin miettimään "minkä kokoinen Penis minun ikäisenä pitäisi suunnilleen olla?" olen 12.5v menossa 7 lk (ylä-asteelle) Minun Peniksen pituus on 16cm ja leveys 5.7cm ja olen 167cm pitkä. Mietin vain että onko normaalin kokoinen yms?

5

215

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mulla oli jotaki samaa luokkaa sun ikäsenä kun toiset oli niitä 2cm karvattomia katkarapuja jotka ei ees tullu saunaan uimahallissa xD Kropan pituuski aika lähellä. Tosin olin 6lk alussa ton 12.4v, siihe aikaa aloin runkkaamaan ja mälliä tuli. Ole vaan ylpeä :) Niin olin minäkin ja siitä jostaki 15cm mitasta se kasvo aika äkkiä vielä monta cm.

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta vastaukesta!

• Anonyymi

On toi ny iha normaali pituus.
      Itelläki sama ja ikää 13v

• Anonyymi

Toi on just sitä pienvehkeisten propagandaa aina kaikissa murrosikä-palstoilla kun kateelliset itkee. Kyllä niitä on aika paljon isoja ja karvasia jo 12 ikäsillä, toisilla taas alkaa murkkuikä vasta 14 :) Mutta aikasin kehittyvän ei tartte hävetä saunassa :D

• Anonyymi

Oon 15v ja mul 11cm erektios, sul on kyl aik iso pakko respectaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe