Mitä mieltä tästä? (pettäminen?)

Anonyymi

Oltiin tässä taannoin viettämässä iltaa ystävien luona, meitä oli kolme paria (nimet keksitty): minä ja Mari (mun kumppani), Minna ja Liisa (pari kenen mökillä oltiin) ja Sanna ja Laura. Siinä tuli illalla tilanne, jossa oltiin pihalla kaikki muut paitsi Mari ja Minna, jotka oli sisällä laittamassa grillaustarvikkeita. Siinä tuntui menevän kauan ja ajattelin käydä katsomassa jos he tarvitsee apua. No kuulin ennenkuin menin sisään, että heidän äänet kuului makuuhuoneesta eikä keittiöstä, ikkunat oli auki ja kuulin, kuinka Minna sanoi jotain " ja meilläkin on ollut vaikeaa, hyvä kun sä olet tässä". Sitten kuulin (olin siinä melkein makuuhuoneen ikkunan alla siinä vaiheessa) jotain kahinaa ja kuulosti, että istuivat tai makasivat sängyn päällä ja mahdollisesti pussailivat, mutta en tiedä varmasti koska en nähnyt. No tässä vaiheessa Laura tuli yllättäen siihen (se piha oli iso, enkä huomannut tulijaa heti koska olivat kaukana toisella puolella taloa) ja näki mut siinä ikkunan alla. Menin aika noloksi ja sanoin jotain tyhmää, luulen että Laura huomasi että jotain oli meneillään, mutta ei kysynyt mitään. Joka tapauksessa mun oli pakko lähteä siitä pois. Mentiin sisälle Lauran ja Liisan (joka tuli siihen myös) kanssa ja Mari ja Minna olivat jo keittiössä, kun me mentiin sinne. Mitään grillitarvikkeita ei oltu vielä laitettu ja Minna sanoi siihen, että olivat olleet katsomassa yhtä uutta juttua heidän makuuhuoneessa. No en tietenkään siinä sanonut mitään, laitettiin ne grillijutut ja mentiin pihalle takaisin. Mun mielestä Mari oli koko loppuillan aika outo ja hiljainen, mutta muuten ilta meni siitä lähtien tavalliseen tapaan enkä kysynyt mitään.

No en ole vieläkään puhunut tästä mitään Marille, en saa kysyttyä asiasta suoraan. Miten selittäisin ton, että tavallaan salakuuntelin siinä ikkunan takana. Asia vaivaa mua todella pahasti ja mietin mitä siinä oikein oli takana, mitä siellä makuuhuoneessa tapahtui ja onko aiemmin jos tapahtunut jotain siitä päätellen kun Minna sanoi sen "hyvä kun sä olet tässä".

Mitä mieltä olette, oliko tossa tilanteessa mahdollisesti pettämistä tai mitä muuta ajattelette? Epäilisittekö vastaavassa tilanteessa, että pettämistä olisi tapahtunut jo aikaisemmin?

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä jos ottaisit asian esiin sanomalla, että huomasit kumppanisi olevan loppuillasta erilainen ja kysyisit oliko jotain sattunut. Paha mennä sanomaan onko tuossa jotain, on saattanut olla ainoastaan juttelua, ehkä purkivat ajatuksiaan toisilleen. Et voi tietää tuolla perusteella suutelemisesta etkä varsinkaan, että olisi joku salasuhde.

• Anonyymi

Pakko kai tästä on puhua jollakin keinolla. Tiedostan että en tiedä onko mitään tapahtunut, silti mulla on sellainen tunne, että jotain tässä on. Olen hokenut itselleni, että se on omaa mielikuvitustani mutta ei vain tunnu siltä.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kai tästä on puhua jollakin keinolla. Tiedostan että en tiedä onko mitään tapahtunut, silti mulla on sellainen tunne, että jotain tässä on. Olen hokenut itselleni, että se on omaa mielikuvitustani mutta ei vain tunnu siltä.

ap

Jos on vaitiolovelvollisuus niin ei voi vaan puhua vaikka kuinka iskisi puheripuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on vaitiolovelvollisuus niin ei voi vaan puhua vaikka kuinka iskisi puheripuli.

Vai ollaanko sitä väärässä ammatissa? Ehkä olisi parempi että luovuttaisit työpaikkasi hieman paremmalle?

• Anonyymi

Minä puhuisin hänen kanssaan. Et sinä mitään väärää tehnyt, ethän sinne vartavasten mennyt " salakuuntelemaan" . Sinähän siinä kärsit, kun joudut miettimään toisen "tekosia".

• Anonyymi

Silti tuntuu väärältä toi salaa kuunteleminen, olis kai pitäny mennä siitä heti pois eikä jäädä kuuntelemaan. Mutta joo, pakko tästä on puhua.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti tuntuu väärältä toi salaa kuunteleminen, olis kai pitäny mennä siitä heti pois eikä jäädä kuuntelemaan. Mutta joo, pakko tästä on puhua.

ap

Sulla ei näytä olevan vatiolovelvollisuutta ollenkaan töissä?

• Anonyymi

Järjestä uusi tapaaminen Minnan ja Liisan kanssa. Seuraile tapaamisen aikana miten Minna ja kumppanisi Mari käyttäytyvät. Kyllä sen helposti huomaa, jos ovat ihastuneita toisiinsa, ei sitä pysty peittelemään. Liisankin kuuluisi varmasti jossain vaiheessa tietää, jos Minnalla ja kumppanillasi on jotakin meneillään. Kyllä tuossa jotakin erikoista on, tuskin olet kaikkea vain päässäsi kuvitellut. Nyt vain seurailet tilannetta. Kyllä pettäjä aina ennemmin tai myöhemmin paljastuu.

• Anonyymi

Kiitos hyvästä ideasta, ei tullut mieleenkään itselleni. Uusi tapaaminen on helppo järjestää tai nyt on mietin tätä tajuan, että se tulee ehkä muutenkin tänä kesänä vielä. Jos ei tule, voin järjestää sen. Kyllä mustakin tuntuu vahvasti että jotain erikoista tässä vain on, ei kai musta muuten tältä tuntuisi.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos hyvästä ideasta, ei tullut mieleenkään itselleni. Uusi tapaaminen on helppo järjestää tai nyt on mietin tätä tajuan, että se tulee ehkä muutenkin tänä kesänä vielä. Jos ei tule, voin järjestää sen. Kyllä mustakin tuntuu vahvasti että jotain erikoista tässä vain on, ei kai musta muuten tältä tuntuisi.

ap

Mihis Pinja ja Sonja jäi?

• Anonyymi

Minua vaivaisi tuossa eniten sanat "kyllä meilläkin on ollut vaikeaa", eli sitä ennen sinun kumppanisi on täytynyt kertoa, että teillä on ollut vaikeaa, miettisin mistä on kysymys, ja vaikka juuri jossain toisessa keskustelussa sanoin, ettei minua haittaa suuteleminen, niin tuollaisessa tilanteessa suuteleminen kyllä vähän haittaisi minuakin, en ihmettele, että se sinua mietityttää, mutta en nyt kyllä pitäisi varmana, että he ovat edes suudelleet, kun et sitä nähnyt.

Jos olisin sinä, niin kysyisin suoraan tuosta kuulemastani keskustelusta, kertoisin miten satuin sen kuulemaan, mutta en nyt tuolla perusteella kumminkaan utelisi suutelemisesta erikseen, enkä varsinkaan onko jotain muuta, kun et siitä mitään selkeää tiedä edes, ja luulen sen selviävän kysymättäkin, kun keskustelette.

• Anonyymi

Raha se pistää heteromiehiäkin kirjoittelemaan tämmöisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen heteromiehiä, en minä ole mies, enkä heterokaan, ja rahakin on aina kiinnostanut liiankin vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen heteromiehiä, en minä ole mies, enkä heterokaan, ja rahakin on aina kiinnostanut liiankin vähän.

Älä selitä. Keneltä olet ottanut lahjuksia, että sinut saadaan tämmöisiä kirjoittelemaan? Usalta, Saksalta, Kiinalta, Venäjältä vai peräti Tanskalta? Eikäs lahjusten vastaanottaminen ja maanpetos ole koviakin rikoksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää vastatko häiriköille, muuten se lisääntyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älkää vastatko häiriköille, muuten se lisääntyy.

Täytyyhän sitä nyt totuus kertoa. Eikös lahjusten vastaanottaminen joltakin firmalta/valtiolta ole rikos poliisillekin ja kelatädillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän sitä nyt totuus kertoa. Eikös lahjusten vastaanottaminen joltakin firmalta/valtiolta ole rikos poliisillekin ja kelatädillekin.

Tuskin kukaan pelkästä työn ilosta lähtee sabotoijaksi/maanpetokseen/vainoamaan. Kyllä siinäkin pikku kätösiä ja kieroa mieltä liikuttaa RAHA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin kukaan pelkästä työn ilosta lähtee sabotoijaksi/maanpetokseen/vainoamaan. Kyllä siinäkin pikku kätösiä ja kieroa mieltä liikuttaa RAHA.

Aikooko Usan vaaliehdokas pukeutua sinivalkoiseen? Puetaan Matti Vanhanenkin Issin työvaateväreihin!

• Anonyymi

Olen kerrannut noita lauseita päässäni siitä illasta lähtien ja en osaa yhdistää tota "meilläkin on ollut vaikeaa" oikein mihinkään mitä mun kumppani olisi voinut sanoa, mutta joo johonkin se liittyy. Mietin sitäkin epätoivoisesti, jos mun kumppani olisi kertonut joistain muista tota kohtaa ennen, johon toinen olisi todennut ton lauseen, no taitaa olla aika kaukaa haettua.. ja kyllä ajatus heidän pussailustaan vaivaa tosi pahasti, itkettää oikestaan..

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kerrannut noita lauseita päässäni siitä illasta lähtien ja en osaa yhdistää tota "meilläkin on ollut vaikeaa" oikein mihinkään mitä mun kumppani olisi voinut sanoa, mutta joo johonkin se liittyy. Mietin sitäkin epätoivoisesti, jos mun kumppani olisi kertonut joistain muista tota kohtaa ennen, johon toinen olisi todennut ton lauseen, no taitaa olla aika kaukaa haettua.. ja kyllä ajatus heidän pussailustaan vaivaa tosi pahasti, itkettää oikestaan..

ap

No tämä meni näköjään tänne alas.

ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Milläs firmalla on työpaikka auki? Mahtaa olla paska työnantaja kun näin epätoivoiseksi pitää heittäytyä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.. hieno tarina 😁👍

• Anonyymi kirjoitti:

ap

En tiedä seukkaatteko vai onko teillä parisuhde, mutta ethän voi noin jatkaa. Epäluulo alkaa kalvaa mieltäsi ja tuhoaa vähitellen koko suhteen. Selvitä asia pikimmiten, hyviä lähestymistapoja on minusta täällä jo annettu. Hän kyllä ymmärtää tuskasi ja kertoo miten asia on jos sinusta oikeasti välittää. Vai etkö halua kysyä jos vastaus onkin sinulle musertava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs sitten olet töissä? Kelalla, poliisissa, häkenä, rajavartijana? Mystery shoppaajana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Kas kun ei ”Mitenköhän tässä minulle nyt käy?”.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

En tiedä seukkaatteko vai onko teillä parisuhde, mutta ethän voi noin jatkaa. Epäluulo alkaa kalvaa mieltäsi ja tuhoaa vähitellen koko suhteen. Selvitä asia pikimmiten, hyviä lähestymistapoja on minusta täällä jo annettu. Hän kyllä ymmärtää tuskasi ja kertoo miten asia on jos sinusta oikeasti välittää. Vai etkö halua kysyä jos vastaus onkin sinulle musertava?

Onko sinulla omia kokemuksia tästä asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ap

Sinnehän se. Jos ei iske kiinni,kun heppi on pystyssä,niin reisillehän se menee...

• Anonyymi

Karin seksifantasia?

• Anonyymi

Joku sotkee täällä kaikki muut ketjut paitsi noi uskovaisten.

• Anonyymi

Sama havainto.

• Anonyymi

Harmi just kun alkoi keskustelu vilkastua, mutta ei tätä jaksa enää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi just kun alkoi keskustelu vilkastua, mutta ei tätä jaksa enää...

Kuka sieppasi Raisan?

• Anonyymi

Aloittajalla varmaan psyykkisiä ongelmia tai psykoosi:) ?

• Anonyymi

Lähtökohtana ruotsalais tv-sarja Sukulaiskesä,jossa kaikki tuntuu naivan tosiaan.. Siellä näkyy Wallanderin roolista tuttu Christer Henricson myös nussivan ihan toden teolla.. Ja ruottalaisethan nussii kuulemma sarjoissaan ihan oikeasti,eikä leikisti kuten suomalaiset tv-sarjat..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      40
      3834
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1809
    3. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1716
    4. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1645
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1391
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1308
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      304
      1194
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1155
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1072
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1021
    Aihe