Ruukki Classic vs. Nordic

Anonyymi

Osaako joku asiantuntia kertoa tai olisiko jollain käytännön kokemusta mikä on Ruukki Classic ja Nordic erot käytännössä, muu kuin hinta?

Onko Classicin ero sen hinnaan eron väärti ?

Kumpaa siis suosittelisitte uudisrakenteisen omakotitalon vesikatoksi?

5

5556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eri nimi käytännössä ja oliko niin että nordiccia sai 0,5mm vahvuudellakin. Saatan olla väärässä.

Itse en valitsisi tältä tuoteperheeltä mitään omaan kattooni. Voi sanoa helposti, että lähes kaikilla muilla on paremmat maalipinnat tuotteissaan kuin ruukin pelleissä. Kaikkein herkiten naarmuuntuvia kura peltejä ja kaiken lisäksi joudut maksamaan rahdeista maltaita, eivätkä suostu nostamaan tuotteita katolle. Pelti nykyisin kaikilla samaa ssab:n plootua

• Anonyymi

Kiitos asiallisesta ja rakentavasta vastauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos asiallisesta ja rakentavasta vastauksesta.

Niin ja kyllä Nordiccia saa 0,5mm vahvuisena - silläpä mietinkin eroa Classicciin, kuitenkin hintaeroa on merkittävästi. Tosin lupaavat pidemmän takuun Classicille eli maksetaanko siinä vain pidemmästä takuuajasta!?

• Anonyymi

Nordic paukkuu kun joku kävelisi katolla, johtuu luultavasti kun paksuus 0,5mm.. Ruukki tällä hetkellä tutkii asiaa ja jokin katto jo purettu asian selvittämiseksi.

• Anonyymi

Nordic vaatii huolellisempaa asennusta kuin classic. On kuitenkin ohuempaa peltiä. Kaikki kattofimat painavat nykyään urakalla niin katteen kiinnitys ruoteisiin tehdään nopeasti ja huolimattomasti. Nordic on erityisen tarkka tuosta kiinnityksestä kuten lukkosaumapeltikatot yleensäkin. Tämän vuoksi katto paukkuu kun ei pääse laajenemaan vaan menee montulle.
      Pieni natina peltikatossa on normaalia mutta pauketta en pitäisi normaalina.
      Vanha Jukkatalon myyjä ei suostunut edes myymään Nordicia koska siitä tulee niin paljon reklamaatioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7800
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2923
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe