Ajattelin kysyä, että miten kennelin voi perustaa? tarvitseeko jonkun oman koulutuksen? luvat kyllä. kertokaahan, haaveenani on sitten valmistumiseni jälkeen perustaa oma kenneli (vain pienimuotoista kasvatustyötä kotioloissa)...
kiittäen haaveilija
Kennelin perustaminen
3
521
Vastaukset
- rotua
ajattelit alkaa kasvattamaan?
Siihen tarvii kasvattajan peruskurssin.
Rotujärjestön hyväksynnän.
Kasvattajasitoomuksen.
Ja kennelnimianomus lähetetään kennelliitton mistä se lähetetään Brysseliin.
Kennelnimen hakeminen maksaa noin 150e.
Unohdinkohan jotain oleellista?Myös kasvattajan kakkoskurssi on hyvä käydä. Tietysti tarvitaan myös pitkä tietämys rodusta jota aikoo kasvattaa. Hyvä jalostusnarttu, jonka saamiseen voi mennä pitkä aika, sitten nartulle pitää saada näyttelytuloksia ja mahdollisesti käyttötuloksia ennenkuin sitä voi pennuttaa.
Kasvattamisessa tarvitaan myös hyvin paljon rahaa, pari tonnia palaa vähintään ennenkuin pennuista saa mitään rahojaan takaisin.- tietenkin
riina00 kirjoitti:
Myös kasvattajan kakkoskurssi on hyvä käydä. Tietysti tarvitaan myös pitkä tietämys rodusta jota aikoo kasvattaa. Hyvä jalostusnarttu, jonka saamiseen voi mennä pitkä aika, sitten nartulle pitää saada näyttelytuloksia ja mahdollisesti käyttötuloksia ennenkuin sitä voi pennuttaa.
Kasvattamisessa tarvitaan myös hyvin paljon rahaa, pari tonnia palaa vähintään ennenkuin pennuista saa mitään rahojaan takaisin.näyttely tuloksia. Mieluiten pevisavaatimukset (jollain roduilla pakollinen) ja tietenkin on parasta käyttää koira vielä luonnetestissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh173976Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 67787
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538