Suomenkieli sysmäläispuolueissa

Anonyymi

Minkä sysmäläispuolueen jäsenet hallitsevat huonoimmin kielioppia? Tee lista huonoimmuusjärjestyksessä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä väliä? Puhukoon sysmää tai suomea, ihan sama, molemmista saan selvää.

      • Anonyymi

        Mun mielestä on tärkeää tietää ketä osaa kieloppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on tärkeää tietää ketä osaa kieloppia.

        Mistäs sen tiedät, jos et itse osaa? ketä osaa, vai kuka osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on tärkeää tietää ketä osaa kieloppia.

        ’Minun mielestäni on tärkeää tietää ketkä osaavat kielioppia.’ Omasta lauseestasi löytyi kokonaista neljä virhettä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ’Minun mielestäni on tärkeää tietää ketkä osaavat kielioppia.’ Omasta lauseestasi löytyi kokonaista neljä virhettä...

        Hienoa, että Sysmästä löytyy noin älykäs. Olet varmaan paikallisen apukoulun opettaja. Ryhdy ehdokkaaksi seuraaviin kunnallisvaaleihin. Äänestän varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että Sysmästä löytyy noin älykäs. Olet varmaan paikallisen apukoulun opettaja. Ryhdy ehdokkaaksi seuraaviin kunnallisvaaleihin. Äänestän varmasti!

        On muuten pyydetty parissakin vaaleissa. Olen sen verran älykäs että en lähden hoitamaan kaltaistesi asioita. Siitä ei saa kuin pskaa niskaansa. Kun asiaosaaminen loppuu tai tajuaa olleensa väärässä ehta sysmäläinen alkaa nimittelemään ja kääntää puheen johonkin muuhun, josta kommentointisi on erinomainen esimerkki. Jos kunnassa olisi edes vähän parempi ilmapiiri ja rakentavampi keskustelukulttuuri, olisin ehkä harkinnut asiaa. Tähän mennessä vastaus on ollut miettimättäkin selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten pyydetty parissakin vaaleissa. Olen sen verran älykäs että en lähden hoitamaan kaltaistesi asioita. Siitä ei saa kuin pskaa niskaansa. Kun asiaosaaminen loppuu tai tajuaa olleensa väärässä ehta sysmäläinen alkaa nimittelemään ja kääntää puheen johonkin muuhun, josta kommentointisi on erinomainen esimerkki. Jos kunnassa olisi edes vähän parempi ilmapiiri ja rakentavampi keskustelukulttuuri, olisin ehkä harkinnut asiaa. Tähän mennessä vastaus on ollut miettimättäkin selvä.

        Politiikka on likaista peliä minuakin pyydetty pari kertaa . Mutta vastaus on aina ollut että , olen niin rehellinen ihminen ettei minusta siihen ole niinkuin en mene vihillekkään en voinut papillekkaan mennä valehtelemaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ’Minun mielestäni on tärkeää tietää ketkä osaavat kielioppia.’ Omasta lauseestasi löytyi kokonaista neljä virhettä...

        Voinmä tehä enämpikii virheitä jossä haluut niitä kommentoita ja sun mieles siitä rauhoittuu. On totella mukavata tulla huoimioituksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikka on likaista peliä minuakin pyydetty pari kertaa . Mutta vastaus on aina ollut että , olen niin rehellinen ihminen ettei minusta siihen ole niinkuin en mene vihillekkään en voinut papillekkaan mennä valehtelemaan !

        Ymmärrän! Kunnan ja sen kansalaisten meno seuratessa päätöksenme on ainut oikea. Valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten pyydetty parissakin vaaleissa. Olen sen verran älykäs että en lähden hoitamaan kaltaistesi asioita. Siitä ei saa kuin pskaa niskaansa. Kun asiaosaaminen loppuu tai tajuaa olleensa väärässä ehta sysmäläinen alkaa nimittelemään ja kääntää puheen johonkin muuhun, josta kommentointisi on erinomainen esimerkki. Jos kunnassa olisi edes vähän parempi ilmapiiri ja rakentavampi keskustelukulttuuri, olisin ehkä harkinnut asiaa. Tähän mennessä vastaus on ollut miettimättäkin selvä.

        Olet selvästi vastuuta pakoileva pummi. Ei susta ole minkään asian hoitajaksi.


      • Anonyymi

        Konuva puhetta ettei osata kielioppia kyllä se on suomen kieltä kun veänteää sysmeää se on nääs se sysmän murre sellaista ettei kaikki kirjan oppineetkaan sitä ymmärrä !


    • Anonyymi

      Eihän poliitikkojen tarkoitusperistä saa selvää, vaikka puhuisivat kirjakieltä ja pilkut sekä pisteet olisivat kohdallaan. Ei ainakaan sysmäläisten poliitikkojen hölmöilystä.

    • Anonyymi

      Nyt olisi sysmäläispoliitikoilla korkea aika ryhtyä opiskelemaan Suomen kielioppia ja hankkimaan kompetenssia tuleviin vaaleihin.

      • Anonyymi

        Paskan jauhantaa sanoi eräs sysmäläis poliitikkokin ,ja pitää muuten paikkansa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan jauhantaa sanoi eräs sysmäläis poliitikkokin ,ja pitää muuten paikkansa !

        Sitähän se puoluepolitiikka on parhaimmillaan. Ei mitään uutta auringon alla.


    • Anonyymi

      Ihminen joka kiertää vastuuta ei ole minkään arvoinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe