Hukkasin prepaid sim-kortin jossa oli Gmail palauttamisen puhelinnumero.
Voinko laittaa uuden numeron?
Gmail palauttamisen puhelinnumero
5
105
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Eikös se löydy Google-tilin asetuksista se mille puh.nrolle tilin asettaa. Kunhan muistat vain Google-tilisi salasanan, niin sen nron voi vaihtaa.
- Anonyymi
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja!No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
P.s. Ne eivät siis itse asiassa ole "Gmail-tilejä", vaan Google-tilejä, joihin sisältyy gmail - ja joissa on käyttäjätunnuksena aina kyseisen tilin gmail -osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643