Hukkasin prepaid sim-kortin jossa oli Gmail palauttamisen puhelinnumero.
Voinko laittaa uuden numeron?
Gmail palauttamisen puhelinnumero
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Eikös se löydy Google-tilin asetuksista se mille puh.nrolle tilin asettaa. Kunhan muistat vain Google-tilisi salasanan, niin sen nron voi vaihtaa.
- Anonyymi
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja!No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
P.s. Ne eivät siis itse asiassa ole "Gmail-tilejä", vaan Google-tilejä, joihin sisältyy gmail - ja joissa on käyttäjätunnuksena aina kyseisen tilin gmail -osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72538- 1211821
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1291567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751341Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1641338- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.671114