Hukkasin prepaid sim-kortin jossa oli Gmail palauttamisen puhelinnumero.
Voinko laittaa uuden numeron?
Gmail palauttamisen puhelinnumero
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Joo. Eikös se löydy Google-tilin asetuksista se mille puh.nrolle tilin asettaa. Kunhan muistat vain Google-tilisi salasanan, niin sen nron voi vaihtaa.
- Anonyymi
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kolme Gmail tiliä , voiko laittaa saman numeron kaikkiin
Maileihin?
Alkuperäinen kirjoittaja!No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ettei. Jokaiseen tiliin pitää tietysti erikseen kirjautua ja sitten vaihtaa sen palauttamisen ja turvallisuuden puhnro.
P.s. Ne eivät siis itse asiassa ole "Gmail-tilejä", vaan Google-tilejä, joihin sisältyy gmail - ja joissa on käyttäjätunnuksena aina kyseisen tilin gmail -osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668