Voisiko joku auttaa? Olin tänään tapaamassa kavereita koulun pihalla. Yks mun kavereista kiipes sitten katolle ja joku oli kuvannut ja soittanut poliisit paikalle. Olin mopolla liikenteessä ja otin pari huikkaa kaljasta ( tiedän että ei olisi todellakaan pitänyt! ) istuttiin just koulun valvontakameroiden kohalla.. Lähettiin nopiasti paikalta pois ja enköhän sit näkynyt siinä mopon selässä kaljan jälkeen.. Luuletko että katsovat kamerat ja jos katsovat mitä ongelmia mulle siitä tulee?
t. ajattelematon tEiNi
Olenko pulassa?
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ette tehneet tuhoja nii tuskin ne mitää valvontakameroita kattoo. Ja sen lisäksi alkoholia ei tosiaan kannata juoda yhtään jos on mopedilla liikenteessä, mutta ajokunto pitää poliisin todentaa paikan päällä ja jos paikalle ei tullut poliiseja jotka olisivat voineet puhalluttaa sinut nii ei siitä mitään tule. Ja Suomessa vaikka olisit ottanu kaljan tai pari niin siitä ei tule seuraamuksia, ellet sitten Puhalla 0.5 joka on rattijuoppouden raja. Mutta silti ei olisi suotavaa ottaa yhtään koska se pienikin määrä laskee ajokuntoa.
Mutta tuskin teille mitään tosta tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1633518Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem492607Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332574Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k142389Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232233Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien831962Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91918Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1561823Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31683Nyt trollataan ainoastaan maahanmuutosta!
Unohdetaan hallituksen leikkaukset ja Perussuomalaisten valheet ja nostetaan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪711552