Onko romuyrittäjä jalustansa ansainnut?

Anonyymi

Olen ajan mittaan ihmetellyt tuota otsikossa mainitun alan korostamista jonkinlaiseksi ihme erityisosaamiseksi.
Itse olen ollut sekä toisen palveluksessa, että yritäjänä myyntialalla. Molemmissa joutuu laittamaan itsensä täysillä peliin, ja tekemään parhaansa.
On kuitenkin monen monta työ - ja virkasuhteista ammattia, jotka ovat henkisesti ja ruumiillisesti huomattavasti vaativampia ja raskaampia kuin yrittäjänä toimivan leukatyöläisen ala. Tässä valossa en todellakaan ymmärrä täällä vuosikausia jauhettua kateusmantraa.

6

154

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, totta turiset, tuollaisen kaatiskaman myyjäksihän yleensä ajaudutaan kun ei oikein ole muutakaan hommaa eikä aina koulutustakaan ja pikkuinen kaupankäynti ja mahdollinen rahanhimo (lue:huijaus) kiinnostaa. Sitten jollekin heistä voi - kuin taivaan lahjana - tulla onnennpotku kun pääsee oikein telkkuun. Ja siitähän se kultasuoni sitten löytyykin ja loppu onkin historiaa.

• Anonyymi

Toivotaan televisio-ohjelman olevan ohi heidän kohdallaan. Lehdistö nappaa kuvan, kun Aki herneostoksilla. Tosi kiinnostava uutinen. Tämä tieto valaisi elämää kummasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan televisio-ohjelman olevan ohi heidän kohdallaan. Lehdistö nappaa kuvan, kun Aki herneostoksilla. Tosi kiinnostava uutinen. Tämä tieto valaisi elämää kummasti.

Samaa toivon minä. Kuitenkin kiinnostaisi laadukas, asiallinen huutokauppaohjelma jossa kaupanteon kohteena olisi kiinnostavaa ja arvokkaampaa tavaraa. Ohjelmaan kaipaisin vaikkapa asiantuntijaa joka osaisi valottaa myynnissä olevan esineen taustoja, taidetta yms. Peltipurkit, halpislasit, tekolässytys, kiitos ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa toivon minä. Kuitenkin kiinnostaisi laadukas, asiallinen huutokauppaohjelma jossa kaupanteon kohteena olisi kiinnostavaa ja arvokkaampaa tavaraa. Ohjelmaan kaipaisin vaikkapa asiantuntijaa joka osaisi valottaa myynnissä olevan esineen taustoja, taidetta yms. Peltipurkit, halpislasit, tekolässytys, kiitos ei.

Mene spr:lle penkomaan kun noin kiinnostaa tyhjänpäiväinen roina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaisi mennä kiireenmiten optikolle, tai mikä vielä nolompaa: olet reputtanut suomenkielen ymmärtämisen kurssin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niin on kirjoittanut, että tyhjänpäiväinen roina kiinnostaa, juuri niin EI. Tismalleen sitä on Hirvaskankaan varastot täpösen täynnä pölykerroksen alla. Olen omin silmin nähnyt.
        Laatuohjelmaahan ja arvotavaraa täällä peräänkuulutetaan. Taisipa mennä jollakin torihernehet sieraimiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      697
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      87
      688
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      135
      608
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    10. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      588
    Aihe