Kenellä halvin netti kotimokkulaan

Anonyymi

50-100Mbit/s / kk

18

50

Vastaukset

• Moi 18 euroa/kk

• Ei oo halvin rajaton

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo halvin rajaton

On.

• 1 kalleimmista ja lupa tyhjentää tili

• Anonyymi kirjoitti:

1 kalleimmista ja lupa tyhjentää tili

Eikä tyhjennä:D

• Huhhuh miten kallista. Moilla edelleen 18 euroa/kk..

• heh,ei pidä paikkansa, hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehheheheheheheh
        ota mikä operaattori vain suomessa,heheheheheheheheheh,miksi pitää puhua soopaa

• Telialla näköjään halvin.

• Ei kyllä Telialla ole halvinta. Päinvastoin kalliimpia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä Telialla ole halvinta. Päinvastoin kalliimpia.

ON,ei tarvinnut edes laskukonetta, täällä jotkut kirjoittaa tahallaan ihan puutaheinää, moi on vasta 4 halvin.

• Anonyymi kirjoitti:

ON,ei tarvinnut edes laskukonetta, täällä jotkut kirjoittaa tahallaan ihan puutaheinää, moi on vasta 4 halvin.

Eikä ole:DD

• Ai kenelläkö on halvin netti, no tietysti minulla. Saunalahti 4G 100M maksaa nyt 14,90€ kk, mutta nousee ensi keväänä hintaan 27,90€ kk.

• No jaa. Mulla on Elisan rajaton 150 mbit/s 4G netti kännyssä hintaan 4.90/kk. Tarjosivat silloin Moin asiakkaille halvalla vastaavia liittymiä niin otin.

• Anonyymi kirjoitti:

No jaa. Mulla on Elisan rajaton 150 mbit/s 4G netti kännyssä hintaan 4.90/kk. Tarjosivat silloin Moin asiakkaille halvalla vastaavia liittymiä niin otin.

Kyllä sinun kannattaisi lopettaa tuo ottaminen tykkänään, niin pääsisit noista harha-aistimuksista eroon.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinun kannattaisi lopettaa tuo ottaminen tykkänään, niin pääsisit noista harha-aistimuksista eroon.

Totta se on:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      190
      10374
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1808
    3. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1348