Professori. Björn Olsen kehoittaa Ruotsia hyväksymään WHO:n kritiikin

Anonyymi

Ruotsissa on herättänyt runsaasti keskustelua Maailman terveysjärjestö WHO:n arvio, jossa Ruotsi on luokiteltu yhdeksi koronapandemian pahimmista riskialueista. Vaikka järjestö sittemmin lievensi Ruotsi-arviotaan, pitää WHO maata yhä viruksen riskialueena.

Maan koronastrategiaa johtava valtionepidemiologi Anders Tegnell on tyrmännyt maailmanjärjestön arvion, ja luonnehtinut sitä ”täydelliseksi virheeksi”.

Nyt professori Björn Olsen Uppsalan yliopistosta puolustaa WHO:n linjausta.

https://www.verkkouutiset.fi/professori-ihmettelee-ruotsia-kun-itse-saa-nenilleen-syntyy-kohu/#ee13c40e

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      - Ruotsalaisien suvaitsevaisuus menee niin pitkälle, etteivät ne halua lukea tilastoista, että tauti on levinnyt suomalaisvähemmistössä, koska sillä on huima yliedustus kuolleisuudessa. Sieltä se on levinnyt muihin maahanmuuttajalähiöiden asukkaisiin ja vähän ruotsalaisiinkin, mutta ei kovin paljon, koska ruotsalaiset noudattavat suosituksia kiltisti.

      Nyt sama ilmiö rehottaa Suomenkin puolella kun täällä ollaan siirrytty pelkkiin suosituksiin. Porukka käy Ruotsissa sillä asenteella, että kun se ei ole kiellettyä, niin täytyy käydä soittamassa poskea rajavartijoille, jotka puhuvat niistä suosituksista.
      Tykkää · Vastaa · 8 · 1 pv



      - Onko tuosta "suomalaisvähemmistön"sairastumisista tilastoa?Hoivakodeissa jo ne jotka 1960 luvulla lähtivät.Jos vielä hengissä.Nuorempi polvi usein "poikkinaineet"kuten länsirajalla sanotaan.Hoivakodeissa ja joissain lähiöissä ollut täälläkin pientä ongelmaa.🤔

      - En ole kertaakaan kuullut tai mistään lukenut "ruotsinsuomalaisten huikeasta yliedustuksesta koronan kuolleisuudessa". Minulla on useita sukulaisia Ruotsissa joten tohdin väittää, että hiukan tiedän mistä puhun. Eli tuo yllä oleva kommentti on täyttä tuubaa, perustuu tod.näk omiin mielikuviin.
      Ja ei Suomesta porukka lähde risteilylle voidakseen kettuilla tullivirkailijoille, väite on täysin naurettava.
      Se pitää paikkansa, että maahanmuuttajalähiöissä korona on tehnyt pahaa jälkeä. Nämä lähiöt ovat aivan muiden kuin ruotsinsuomalaisten asuttamia, ja niissä ei suosituksista pahemmin piitattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe