Jeeeeeeees

Anonyymi

Märäjälahden vokki lakkautetaan !!!! koko vuoden paras uutinen !!!!

34

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä !!! Juhlinta aloitettiin heti kun uutinen tuli julki, ja sitä jatketaan joulukuulle asti !!!

      • Anonyymi

        Juhlitaan vasta sitten kun asia on aivan varma. Ja on varma lopettamispäätös.
        Mutta pahoin pelkään että heitä alkaa muuttamaan vuokra-asuntoihin. Sitten me kuunnellaan yömyöhään heidän rellestämistä ja elämänmenoa. Ja heille ei saada kuria olemaan hiljaa.
        Onhan tämä koettu jo muitten mamujen kohdalla. Jos valitat kova äänisyydestä niin olet rasisti. Vuokranantajan puolelta ei tapahdu mitään. Ja on ihmisiä joiden on noustava aamulla töihin vaikka kuinka nukuttais huonosti nukutun yön jälkeen kun nämä temmeltäneet pitkälle yöhön. Heillähän eläminen alkaa usein vasta klo 21 jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhlitaan vasta sitten kun asia on aivan varma. Ja on varma lopettamispäätös.
        Mutta pahoin pelkään että heitä alkaa muuttamaan vuokra-asuntoihin. Sitten me kuunnellaan yömyöhään heidän rellestämistä ja elämänmenoa. Ja heille ei saada kuria olemaan hiljaa.
        Onhan tämä koettu jo muitten mamujen kohdalla. Jos valitat kova äänisyydestä niin olet rasisti. Vuokranantajan puolelta ei tapahdu mitään. Ja on ihmisiä joiden on noustava aamulla töihin vaikka kuinka nukuttais huonosti nukutun yön jälkeen kun nämä temmeltäneet pitkälle yöhön. Heillähän eläminen alkaa usein vasta klo 21 jälkeen.

        Kannattaa laittaa tv ja radio ja stereot täysille kun lähdet töihin aamulla, ei ne nuku matutkaan metelissä, hiljentelet sitten kun olet töistä tullut. Joku viikko vastamelu hoitoa auttaa varmasti myös matuihin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa laittaa tv ja radio ja stereot täysille kun lähdet töihin aamulla, ei ne nuku matutkaan metelissä, hiljentelet sitten kun olet töistä tullut. Joku viikko vastamelu hoitoa auttaa varmasti myös matuihin ;)

        Ajatus ihan hyvä mutta kun siitä kärsivät sitten hyvät naapurit. Jotka osaavat elää niinkuin ihmiset eli häiritsemättä muita. Koska on muutama hyvä ja mukava naapuri ja heille en halua aiheuttaa harmia.
        Onhan tuota muutama yö mennyt huonoilla ja vähillä unilla kun kuuntelee heidän elämäntyyliä. Ja varsinkin Ramadan aikaan.
        Ja miksi ei asukkaitten ilmoitusta melusta oteta vakavasti. Ovatko he eriarvoisessa asemassa muiden kanssa.
        Ihmettelen miksi heitä ei voi laittaa asumaan samaan taloon ettei he häiritsisi kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus ihan hyvä mutta kun siitä kärsivät sitten hyvät naapurit. Jotka osaavat elää niinkuin ihmiset eli häiritsemättä muita. Koska on muutama hyvä ja mukava naapuri ja heille en halua aiheuttaa harmia.
        Onhan tuota muutama yö mennyt huonoilla ja vähillä unilla kun kuuntelee heidän elämäntyyliä. Ja varsinkin Ramadan aikaan.
        Ja miksi ei asukkaitten ilmoitusta melusta oteta vakavasti. Ovatko he eriarvoisessa asemassa muiden kanssa.
        Ihmettelen miksi heitä ei voi laittaa asumaan samaan taloon ettei he häiritsisi kaikkia.

        Sanot noille hyville ( suomalaisile) naapureillesi , jotta laittaavat yhtä lailla mökää huoneistoon, otatte yhteisen projektin tuosta vastaiskusta. Hyvien naapureiden välit paranee ja saatte matut hätisteltyä hevon kuuseen häiriköimästä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus ihan hyvä mutta kun siitä kärsivät sitten hyvät naapurit. Jotka osaavat elää niinkuin ihmiset eli häiritsemättä muita. Koska on muutama hyvä ja mukava naapuri ja heille en halua aiheuttaa harmia.
        Onhan tuota muutama yö mennyt huonoilla ja vähillä unilla kun kuuntelee heidän elämäntyyliä. Ja varsinkin Ramadan aikaan.
        Ja miksi ei asukkaitten ilmoitusta melusta oteta vakavasti. Ovatko he eriarvoisessa asemassa muiden kanssa.
        Ihmettelen miksi heitä ei voi laittaa asumaan samaan taloon ettei he häiritsisi kaikkia.

        Ei voida, koska halutaan kaikkien kantisten saavan osansa uusien ilopillereiden elämän tyylistä. Siinähän opitaan uutta villit ja vapaat elämisen riemua ja äänen käyttöä. Rotuja pitää sekoittaa, että ei gettouduta seukkaamaan vain omien kanssa. Sehän parantaa kotiutusta ja voi saada uusia ystäviä ja tutustutaan toistemme tapoihin ja uskomuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanot noille hyville ( suomalaisile) naapureillesi , jotta laittaavat yhtä lailla mökää huoneistoon, otatte yhteisen projektin tuosta vastaiskusta. Hyvien naapureiden välit paranee ja saatte matut hätisteltyä hevon kuuseen häiriköimästä :)

        Eiköhän siinä niin kävisi että me sieltä häätö saataisiin alta-aikayksikön. Ja ne toiset sais jäädä asumaan. Eihän näitä tulijoita saa häätää kun se on loukkaus heitä kohtaan. Mut me joudumme asumaan vaikka minkälaisessa älämöössä. Tasan ei käy "onnenlahjat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän siinä niin kävisi että me sieltä häätö saataisiin alta-aikayksikön. Ja ne toiset sais jäädä asumaan. Eihän näitä tulijoita saa häätää kun se on loukkaus heitä kohtaan. Mut me joudumme asumaan vaikka minkälaisessa älämöössä. Tasan ei käy "onnenlahjat".

        Päivisin saa asunnoista kuulua meteliä, matuthan tuossa sääntöjä rikovat kun yötä myöten mekastavat !


    • Anonyymi

      Suvakki tätejä voi hiukan harmittaa... no muuttavat rattopoikiensa mukana etelä Suomeen ;)

      • Anonyymi

        Mihin etelä-suomeen? Lieksan kaupunki on parasta aikaa sijoittamassa vokin asukkaita kaupungille vuokra-asuntoihin. Saatte lopultakin lähituntumaa maahanmuuttajiin, ei tarvitse enää etäältä huudella. Ei kun naapurisopua ja hyvää kesää!


      • Anonyymi

        Voihan komistus jäädä tänne kotimajoitukseen.


    • Anonyymi

      Joutavaa höpötystä ja ja ties kuinka mones täysin aiheeton aloitus samasta aiheesta. Ehdotan aloituksen pikaista poistamista.

    • Anonyymi

      Lieksan kelapojut aloittavat juhlat heti kun saavat kelasta rahaa.
      Taitaa ne juhlat vaan tulla kalliimmaksi veronmaksajille kuin mamut olisivat tulleet...

      • Nyt haetaan parhaat samppanjat Alkosta ja juhlinta alkaa. 😅


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Nyt haetaan parhaat samppanjat Alkosta ja juhlinta alkaa. 😅

        Hyvän se on pöntön hakea samppanjaa Alkosta koska Kela maksaa. Miksi et lähtenyt töihin? Kerro.


      • Anonyymi

        3,2-miljardin pottihan noi on suomelle ja haitat päälle ja lisäksi muut oikeuskulut
        - kultuurisa kuniakuletajat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän se on pöntön hakea samppanjaa Alkosta koska Kela maksaa. Miksi et lähtenyt töihin? Kerro.

        Toissaalta voishan se olla parempi hakkee jottain halappoo niin jotta juomista riittää ka juhlat kesttää pitemppään. Vai mittee mieltä out? Outko in vai out?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3,2-miljardin pottihan noi on suomelle ja haitat päälle ja lisäksi muut oikeuskulut
        - kultuurisa kuniakuletajat

        Tyhjän saapi pyytämätäkin, mutta maksas pois suomalainen nuori tämä jatkuva velka, sinut on valjastettu maksajaksi sinulta kysymättä siihen lupaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjän saapi pyytämätäkin, mutta maksas pois suomalainen nuori tämä jatkuva velka, sinut on valjastettu maksajaksi sinulta kysymättä siihen lupaa.

        Mutta eikös se ole kivaa että matuilla on mukavaa kun rahaa riittää.


      • Anonyymi

        Kelapojat kantavat Kelasta saamansa manit Alkoon ja olutfirmoille. Se raha vain käy Kelapojalla ja palautuu sitten heti lähettäjälleen.
        Matun Kelamanit palautuvat cittarille ja pitsapaikkoihin. Matun kortti ei ikinä haukkaa taikaseinästä tyhjää, täti täyttää sitä tarpeen tullen.
        Kelapojan kortti on toimettomana seuraavaan maksupäivään asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelapojat kantavat Kelasta saamansa manit Alkoon ja olutfirmoille. Se raha vain käy Kelapojalla ja palautuu sitten heti lähettäjälleen.
        Matun Kelamanit palautuvat cittarille ja pitsapaikkoihin. Matun kortti ei ikinä haukkaa taikaseinästä tyhjää, täti täyttää sitä tarpeen tullen.
        Kelapojan kortti on toimettomana seuraavaan maksupäivään asti.

        Kelapojat laittaa rahansa kiertoon takaisin valtiolle eivätkä lähetä rahojaan isikselle.


    • Anonyymi

      Kivaa kun saatte kerrostaloihin uusia naapureita, opitte tekin monikulttuurisuutta...

    • Anonyymi

      Juhlijat saavatkin skoolata juhlamaljansa märiksestä tulleiden uusien naapureidensa kanssa siellä taloyhtiön pihan grillipaikalla. Ilo on uudet ystävät ja naapurit!

      • Anonyymi

        ja grillissä tirisevä possun leike ;) tuota kun tarjoaa musuille niin eiköhän ne rupea kaikkoamaan lähettyviltä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja grillissä tirisevä possun leike ;) tuota kun tarjoaa musuille niin eiköhän ne rupea kaikkoamaan lähettyviltä :)

        Tuskinpa punalappupihvilläsi onnistut karkoittamaan uusia naapureitasi.
        He puolestaan voivat tarjota sinulle parempilaatuista lammasta tai broileria itämaisittain maustettuna. On muuten paljon parempaa kuin s-marketin -50% possunpihvi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja grillissä tirisevä possun leike ;) tuota kun tarjoaa musuille niin eiköhän ne rupea kaikkoamaan lähettyviltä :)

        Kyllä possua kaikille tämän ilon kunniaksi, kun päästään noista vääristelijöistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä possua kaikille tämän ilon kunniaksi, kun päästään noista vääristelijöistä

        Otan possua sitten sen kunniaksi, kun päästään eroon persuvääristelijöistä.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Otan possua sitten sen kunniaksi, kun päästään eroon persuvääristelijöistä.

        Minä tarjoisin koko lieksalle jos saataisiin pönttö pois sivuilta. On siinnä niin valehtelia ja vääristeliä koko ihminen. Tai ihmisen irvikuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarjoisin koko lieksalle jos saataisiin pönttö pois sivuilta. On siinnä niin valehtelia ja vääristeliä koko ihminen. Tai ihmisen irvikuva.

        Elä hermostu. Ota possua.


      • Lieksan kaupunki järjestää vielä grillijuhlat missä kanttikset ja turvikset syövät possua, lammasta ja broileria sulassa sovussa toisiinsa tutustuen ja ystävystyen. Siellä rasva tirisee ja paatuneimpienkin maahanmuuttokriitikkojen sydämet sulavat toisten kulttuurien edustajille. ❤️


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Lieksan kaupunki järjestää vielä grillijuhlat missä kanttikset ja turvikset syövät possua, lammasta ja broileria sulassa sovussa toisiinsa tutustuen ja ystävystyen. Siellä rasva tirisee ja paatuneimpienkin maahanmuuttokriitikkojen sydämet sulavat toisten kulttuurien edustajille. ❤️

        jos sinua vartaassa käristetään , niin vois osallistuakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa punalappupihvilläsi onnistut karkoittamaan uusia naapureitasi.
        He puolestaan voivat tarjota sinulle parempilaatuista lammasta tai broileria itämaisittain maustettuna. On muuten paljon parempaa kuin s-marketin -50% possunpihvi...

        Niinpä,eihän kela-gold kortilla kannata ostaakaan punalaputettua ruokaa.
        Sen ovat "kunniavieraamme" ikielätettävät huomanneet.
        Parasta ja kalleinta vaan ostoskärryyn.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Lieksan kaupunki järjestää vielä grillijuhlat missä kanttikset ja turvikset syövät possua, lammasta ja broileria sulassa sovussa toisiinsa tutustuen ja ystävystyen. Siellä rasva tirisee ja paatuneimpienkin maahanmuuttokriitikkojen sydämet sulavat toisten kulttuurien edustajille. ❤️

        Jos kuka männöö se männöö mutta minä en, koska en voi katsoa muslimien sianlihan syöntiä.


    • Anonyymi

      T T kö se taas horisee?

      " markkinat"

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe