Koska HAKU saadaan kuntoon ja järkevästi toimivaksi?
Kauanko vielä?
6
232
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko viestiketjun hakua vai hakua sivulta?
Minulla on raastava ongelma haussa sivulta, kun pitää kelata ketju ensin alas-ylös.- Anonyymi
Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon.
Mielessäni oli kuitenkin haku kaikista foorumeista. Nythän hakusana tuo kaikki osumat. Ei voi rajata millekään alueelle. Kaikki tai ei mitään. Niin, paitsi seksifoorumeilta ei haku edes toimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon.
Mielessäni oli kuitenkin haku kaikista foorumeista. Nythän hakusana tuo kaikki osumat. Ei voi rajata millekään alueelle. Kaikki tai ei mitään. Niin, paitsi seksifoorumeilta ei haku edes toimi.Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
suomi24.fi
jos haluat kaiken ilman seksiä. Platoninen haku
Ja, jos haet keskusteluista, niin lisäät
keskustelu.suomi24.fi
Jotkut palstoilla kehuu, että heillä haku sivulta toimii aivan normaalisti, mutta kukaan heistä ei ole suostunut paljastamaan millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella se onnistuu.
Ketjuun laskeutuu radiohiljaisuus. Kato se on hys-hys.......
Veikkaan, että selain on Chrome.
......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
suomi24.fi
keskustelu.suomi24.fi
Jotkut palstoilla kehuu, että heillä haku sivulta toimii aivan normaalisti, mutta kukaan heistä ei ole suostunut paljastamaan millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella se onnistuu.
......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä.......Yleensä en tuota ilmiantoa käytä, mutta tällainen moska ei ansaitse kaatopaikkaa kummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
suomi24.fi
keskustelu.suomi24.fi
......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä.......Luotsit takaisin ni saatas nää nössösössö-häiriköt kirkettyä pois.
- Anonyymi
Tämäkin yhä tekemättömissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797