Kauanko vielä?

Anonyymi

Koska HAKU saadaan kuntoon ja järkevästi toimivaksi?

6

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko viestiketjun hakua vai hakua sivulta?
      Minulla on raastava ongelma haussa sivulta, kun pitää kelata ketju ensin alas-ylös.

      • Anonyymi

        Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon.

        Mielessäni oli kuitenkin haku kaikista foorumeista. Nythän hakusana tuo kaikki osumat. Ei voi rajata millekään alueelle. Kaikki tai ei mitään. Niin, paitsi seksifoorumeilta ei haku edes toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota hakua sivulta nämä ääliöt kerran oikein kehuivat. Kuinka ketju ei lataudu kuin osina. Voi hemmetti. Saisivat tehdä sen kuntoon.

        Mielessäni oli kuitenkin haku kaikista foorumeista. Nythän hakusana tuo kaikki osumat. Ei voi rajata millekään alueelle. Kaikki tai ei mitään. Niin, paitsi seksifoorumeilta ei haku edes toimi.

        Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
        suomi24.fi

        jos haluat kaiken ilman seksiä. Platoninen haku

        ***
        Ja, jos haet keskusteluista, niin lisäät
        keskustelu.suomi24.fi

        ***
        Jotkut palstoilla kehuu, että heillä haku sivulta toimii aivan normaalisti, mutta kukaan heistä ei ole suostunut paljastamaan millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella se onnistuu.
        Ketjuun laskeutuu radiohiljaisuus. Kato se on hys-hys.......
        Veikkaan, että selain on Chrome.

        ......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
        suomi24.fi

        jos haluat kaiken ilman seksiä. Platoninen haku

        ***
        Ja, jos haet keskusteluista, niin lisäät
        keskustelu.suomi24.fi

        ***
        Jotkut palstoilla kehuu, että heillä haku sivulta toimii aivan normaalisti, mutta kukaan heistä ei ole suostunut paljastamaan millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella se onnistuu.
        Ketjuun laskeutuu radiohiljaisuus. Kato se on hys-hys.......
        Veikkaan, että selain on Chrome.

        ......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä.......

        Yleensä en tuota ilmiantoa käytä, mutta tällainen moska ei ansaitse kaatopaikkaa kummempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlen kautta voi tehdä täsmähaun omalla muotoilulla. Lisäät hakusanoihin
        suomi24.fi

        jos haluat kaiken ilman seksiä. Platoninen haku

        ***
        Ja, jos haet keskusteluista, niin lisäät
        keskustelu.suomi24.fi

        ***
        Jotkut palstoilla kehuu, että heillä haku sivulta toimii aivan normaalisti, mutta kukaan heistä ei ole suostunut paljastamaan millä käyttöjärjestelmällä ja selaimella se onnistuu.
        Ketjuun laskeutuu radiohiljaisuus. Kato se on hys-hys.......
        Veikkaan, että selain on Chrome.

        ......vai onko googlella oma bannilista S24-käyttäjistä.......

        Luotsit takaisin ni saatas nää nössösössö-häiriköt kirkettyä pois.


    • Anonyymi

      Tämäkin yhä tekemättömissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe