Miten on mahdollista, että talousrikoksista tuomittu pääsee kunnan johtaviin tehtäviin?

Anonyymi

Onko siellä niin kehno taso hakijoiden joukossa kunnan virkoihin, että pitää ottaa talousrikoksista ja muista rötöksistä tuomittu töihin?

Saisitte kunnan päättäjät hävetä hakijoiden loppusuoralle hyväksymistä. Syy miksi moni ei asu siellä on juuri tuollaiset mätäseikat.

Ei konna miksikään muutu. Ei seepra raidoistaan pääse, pässit päättäjät.

3

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dah jos et tunne ihmisten historiaa niin et voi tietää mitään :D

• Anonyymi

Kepukunnissa on vaikea löytää ryvettymätömiä ihmisiä.

• Anonyymi

Miksi Lestijärvelle valittiin teknisenjohtajan virkaan kaksivuotisen ammattikoulun käynyt henkilö? Sitten kusetettiin kuntalaisii että kyseisellä henkilöllä olisi mukamas joku ammattikorkeeakoulus suoritettu loppututkinto. Jokin ammattikorkeakoulun järjestämä 20 opintoviikon kurssi ei ole mikään loppututkinto. Eivätkö valitsijat ymmärrä tekemiään päätöksiä? Palkkaa ruhtinaallisen törkeät 4200 euroo kuussa, jolle on vaikee löytää järkevii perusteita. Suomes on pienii kuntia joiden johtajien palkka on samaa luokkaa kuin ton vastavalitun n. 700 asukkaan Lestijärven teknisenjohtajan palkka. Onko nyt niin että kunnan päättäjät valitsevat omia sukujaan virkoihin kusettaen äänestäjiä ja kuntaa 6-0?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5030
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3362
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      101
      3259
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2483
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      32
      2414
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2049
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      18
      1841
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1776
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1659
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1658
    Aihe