Nykyään TV:stä ei tule katsottavaa mielenkiintoista ohjelmaa,
harmittaa
joten kuuntelen radiota
ja tietokoneelta etsin videoita ja musiikkia.
TV ohjelmat tylsiä !
64
695
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siis aika hankala tilanne jos ei tilaa kaapelikanavia
Ja aika vähän sielläkin on uusia dokumentteja
Englantia pitäisi osata helposti seurattavalla tasolla muuten kapenee valintamahdollisuus
Paketeissa ostettuna tavallisia kanavia saa 2 euron pintaan kuukaudessa
Yleä en juuri katso ollenkaan, jotain paperista lukevia edustajia tylsässä kyselytunnissa
(Katselen juuri nyt Theroux- dokumenttia kotiäiti-ilotytöistä Englannissa BBC, "asiakas ostaa tyttöystäväkokemuksia")
Englannin ja Usan ja Australian ohjelmat ovat avoimia ilman salailua
Suomen aivan surkeita salattuja. Esim. rikosmysteerit, henkilöt pimitetään jolloin kerrotaan vain teknisesti miten rikos tapahtui - ketäpä kiinnostaa - eikä lainkaan taustoja, miksi kaikki tapahtui eikä rikollisia haastatella ei mitään kiinnostavaa
Suomalsisia pidetään pussissa mm. kielitaidottomuuden takia, pakkoruotsia ja muuta. Kadehdittaa kuinka paljon kirjallisuutta on halvalla Englannissa käsillä jatkuvasti saatavina- Anonyymi
''...Theroux- dokumenttia kotiäiti-ilotytöistä Englannissa...''
Varmasti tärkeää tietoa.
''Englannin ja Usan ja Australian ohjelmat ovat avoimia ilman salailua''
Kaikki mikä on ulkomaista on mahtavaa.
- Anonyymi
Suomessa on hyvä ohjelmapalvelu tv ja radiossa, suurin osa jää katsomatta kun ei viitsi, radio nykyisin mieluisin.
- Anonyymi
miks jauhetaan vanhoja juttuja kuten Häräntappoase, laitoin television kii, ei vaan jaksa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks jauhetaan vanhoja juttuja kuten Häräntappoase, laitoin television kii, ei vaan jaksa...
Loputon virta rikos ja roska ja seksi elokuvia joissa musta mies aina valkoisten kimpussa. ÄLLÖTTÄÄ.
Sitten ne paritus ohjelmat jossa rumia sekoja osallistujia..Jos katson jotain remontti ohjelmaa niin mainostauko on täynnä niitä typeryksiä.
Lähes kaikki Hollywood kusipäät ovat pedoja ja naiset biologisia miehiä.
Tv täytyy muuttua ja monen muun asian myös.
- Anonyymi
heh heh , " entä jos "
miksi näin tyhmiä ohjelmia sallitaan ihmisten kiusaksi TV ohjelmistoon, voi vai ihmetellä,
älyttömästi uusintoja hohoijaaaaaaa,,, samanki päivänä,,, ei voi käsittää,,
onko älykäs huumori,
sketsien keksiminen todella loppunu kokonaan
--
kummelit pitää heti polttaa roviolle, nuotiossa ettei vaan uusintoja pystytä esittämään, sama kohtalo kaikille muilleki typeryksilee p u t o s ,, hittlist,, pitääkö olla huolissaan, ym vastaavat höperrykset pois ihmisten kiusana TV:ssä
tässä vain osa tyhmistä ohjelmista
jotka on poltettava ensimmäisten joukossa roviolle tuhan tuhkaksi, ym idiootmaiset ohjelmat, - Anonyymi
NYT NYT NYT
TÄNÄÄN ma 29.6. kello 11: 30 SIIRRY Suomen Uutiset - etusivulla suora lähetys: GALLUP esitellään, eli mitä karua kansa sanoo Marin - Vanhasen koronakriisin varjolla tehtäväksi aiotuista talouden kiristyksistä- Anonyymi
En katso telkkua ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takavuosina tuli hyvää brittihuumoria, kuten Ben Hill show .
- Anonyymi
Haihdu horisemasta persuistasi !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole vuosiin avannut Radiota mitään kanavaa ja kuunnellut. hälyn pölyä enkä kestä valehtelija ja joutavaa lätinää pläää blaaa..
Musiiki on väärää tarkoittaa natsit vaihtoi sairaaseen depressiivis agressiiviseen levottomaan 1950 luvulla 440 Hz kun oikea harmooninen taajuus on 432 hz ja me palaamme siihen taas odottakaa vain joku aika vielä kun tämä nyt oleva näkyvä paska siivotaan pois.
Tv ohjelmat samaa manipulointi ohjelmointia nämä. kuluvat kuvat jalkaterät huutaminen ja ajtkuva kilpailu hössötys yms satanistien tavoitteita toteuttamaan.
- Anonyymi
Benny Hill
Hän on talousidolini
opin häneltä nuukan elämisen
Hänellä oli 7- numeroinen pankkitili ja noin 10 miljoonan punnan maatila kuollessa
Paksu mies jota naiset karttoivat nenännyrpistäjät
Sai potkut Thames-televisiosta koska hänen vitsailujaan naisista jne eivät tekopyhät sietäneet
Oli monta päivää kuolleena ennen kuin löydettiin koska ei ollut naisystävää- Anonyymi
Homoilla ei yleensä ole naisystävää.
- Anonyymi
Yleensä homot ei kiinnosta naisia.
- Anonyymi
Luulisi puolella miljardilla jotain syntyvän.
- Anonyymi
Syntyyhän sillä, maksukanavia, joita en ihan periaatteesta osta ensimmäistäkään, ihan sama vaikka telkkarikin (luultavasti vika on siinä) välillä näyttää kuvan mustavalkoisena joten eipä kannata uuteenkaan satsata noiden ohjelmien takia.
Siis telkkarinikin on sitä mieltä että voidaan palata ajassa taaksepäin eli siihen mustavalkoiseen aikaan.
- Anonyymi
Tylsäksihän se tietysti teeveekin menee jos sitä päivät päästään tuijottaa ja istuu persiellään.
Jos satun telkkarin ääreen niin useimmiten siellä on jotain ennen näkemätöntä. Ehkä uusintojakin, joita en katso, mutta jotka ovat joskus ennen jääneet katsomatta. Niinkuin ainakin 90% ohjelmista. Uutiset ja sään katson aina jos olen hollilla.
Pitkillä automatkoilla radio on auki, mutta suljen heti jos tulee näitä "pakkonaurattaa" tai "mukaviksuapuhetta" -aiheita. Juonnetut musiikkiohjelmat on yleesä tosi hyviä. Ilman nettiä televisiossa on riippuvainen katseluajoista, radiota voi kuunnella kännyllä areenan kautta, aurinkoa ottaessa parvekkeella olen valinnut areenan kautta halutun ohjelman, kuulokkeet päähän ja aurinkoa ottamaan, samoin sänkyyn pikälleen silimät kiinni ja kuuntelemaan vaikka äänikirjasta sopivaa.
Ylen areenasta löytyy tv-ohjelmaa rajattomasti..melkein.- Anonyymi
Olet ihailtavan aktiivinen asioitten seuraamisessa Pertikki !
Tarjontaahan on runsain mitoin jos vain on kiinnostunut niinkuin sinäkin !
- Anonyymi
Pskasakki kertoo tyhjyydestään haluaisin kirjailijaksi mutta olen silppurikirjailia pelkään enkä pysty kirjoittamaan vtun hyvää romaania palkka silti juoksee ja lätty lätisee
Tätä pskasakin ininää on Suomessa aivan liikaa epäonnistujien mainosta
Radio Puhe nollista
Epäonnistumisten CV: Odottavatko ihmiset, että mokaat, Ronja Salmi
Onnistumiset ovat näkyviä, epäonnistumiset näkymättömiä. Epäonnistumisten cv -ohjelmassa tapaamme Helsingin kirjamessujen ohjelmajohtaja Ronja Salmi - Anonyymi
YouTube on parempi kuin TV , se on mun TV 😊🙏❤️ mun oma kanavani . Ja mun iso 3D tv:ni .saan itse valita katsomiseni , ilman mainoksia .😊🙏❤️ Mun blurayni ja dvdni .
- Anonyymi
Viellä sama asia 2023. Tv on paljon uusintoja ja seraa sitä ei saa,Mutta radio on monta kanavaa ja jokainen voi omaan makuunsa valita kanavat.Kuin viellä on kirjastot ja ilmasiksi saa lainata kirjoja.Sukeltaa kirjojen maailmaan lukien. Eikä laiskutta kunnella äänikirjoja.Korvat tarvii lepoa.
- Anonyymi
TV: ohjelmisto menny ihan pilalle,
onko oikein että kansalaisilta peritään katsoja makut silti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko oikein että kansalaisilta peritään katsoja makut siltiVaihtakaa 24:ään muuhun kanavaan. Katson mielelläni YLEn asia- ja ajankohtaisohjelmia,
joita toivoisin lisääkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko oikein että kansalaisilta peritään katsoja makut siltiLöytyy sieltä sentään jotakin.
Minä katselen useasti yhtä kanavaa, missä seurataan piharuohon kasvamista, talomaalin kuivumista, etanan tienylitystä ja valtiovelan lyhentymistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko oikein että kansalaisilta peritään katsoja makut siltiMaksu, n.50 senttiä/vrk on aivan hirmuinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihtakaa 24:ään muuhun kanavaan. Katson mielelläni YLEn asia- ja ajankohtaisohjelmia,
joita toivoisin lisääkin.Siis takoittaa sotaa ja hallituksen muodostamista, ehkä, muuta sieltä ei tule paitsi viikonloppuisin ruotsinkielistä ihan pirusti, nykyään, jos olette huomanneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksu, n.50 senttiä/vrk on aivan hirmuinen.
Tyhjästä ei sitäkään kannata maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko oikein että kansalaisilta peritään katsoja makut siltiMaksu sisältää kaikki YLE:n ohjelmat, myös radio-ohjelmat.
Muuten olen sitä mieltä, ettei maksua pitäisi periä erillisverona.
- Anonyymi
Kannatan, että erillistä veroa ei perittäisi.
- Anonyymi
MTV3:lla on laadukasta ohjelmaan. Raiskauksesta tuomittu juoppo haastattelussa
viiden jälkeen ohjelmassa.- Anonyymi
Hienoa. Täytyykin kipaista lähikaupasta poppareita ja keltaista Jaffaa.
- Anonyymi
eikä ollu valehtelit ? PÖH
- Anonyymi
PA-HA moka maikkarilta. PS:n "työmies", hyi olkoon.
- Anonyymi
"Työmies" Persu Putkonen.
- Anonyymi
Ylen ohjelmisto aina mieleisintä, katson yleensä areenan kautta televisiosta sillon kun huvittaa.
Menossa saksalainen historiallinen sarja ' Lupausten linnake ' kertoo juutalaisten omisamasta tavaratalosta Berliiissä, viimeiden jakso katsomatta vuosi 1933. Natsit ruskeat asuiset nousee valtaan, Juutalaisten omistama tavaratalo, natsit ilmoittavat ette enään omista tavarataloa, häipykää niin pariskunnan elämän työ haihtuu kuin pieru saharaan.
https://areena.yle.fi/1-62321102
Pertikki - Anonyymi
En katso tv:tä👿🔥👀 koska YouTube on paljon parempi ja oma dvd ja blurayt .saan itse valita katsomiseni ja olen tyytyväinen ,🙏😊Tv leikkelee sarjoja ja leffoja .olen katsonut YouTubesta leikkaamattomana 😊useita sarjoja ja leffoja , Kuten Perfect murder perfect town , ( kuka murhasi Jonbenet Ramseyn ) katsoin sen silloin ekaksi tv:stä kun ei ollut laitteita tablettia ja älypuhelinta = YouTubea .Mistä olisin nähnyt sen .Katsoin uudestaan sen YouTubesta ja huomadin että oli leikelty tv versiossa .törkeää .😡 Siksi en katso tv:tä enää lainkaan .
- Anonyymi
Napista painelemalla , se telkan sohotin toimii.
Ei niin kauheeta.
- Anonyymi
Moi. Pian vuoteen en ol kattonu mitää tv-ohjelmaa.
Tosjaan. Kummast töllä-ohjelmat ovat kohentunehet.
Tylsää tää on mut aikanaan täältä pääsöö
Aamulla lasetin, että viä 12 vrk aikan päivän valo lisääntyy - siit se alkaa taas lyhentymhän molemmista päistäs. - Anonyymi
Yle lähettää ainakin tv -ohjelmien uusintoja , kattavasti . . .
- vähempikin riittäis , > uusinnoissa ! - Anonyymi
Katsoin Bond-elokuvaa kolmasosan. Ompa sähinää. En ole katsonut 30:een vuoteen.
On uusinnat katsottu. Jää jäljelle uutiset ja joitakin ajankohtaisohjelmia. Syke-sarjoja katselen, oliko Liviltä. Joitakin osia huutokauppakeisarista. Vähiin jää. - Anonyymi
Yle tarjoaa parhaat ohjelmat minulle.
- Anonyymi
Surkea yleisradiokin voisi toimia luparahoilla, ei vero.
- Anonyymi
YLE:n rahoitus kerättiin lupamaksuina. Jossain vaiheessa lupamaksupinnareita oli liikaa ja siirryttiin veroluonteiseen maksuun. 163€ vuodessa.
TV-lupa oli telkkarin omistavien maksu, nyt maksaa myös ne joilla ei edes ole telkkaria.
Kiitos lupalintsarit.
Tosin, ihan pienituloisten ei tarvitse maksaa. Jos vuosiansio on alle 14 000€/vuosi, maksua ei peritä.
- Anonyymi
Ylen ohjelmien laatuun ei tarvii politiikkojen puuttua.
- Anonyymi
Ei niissä ohjelmissa ole laatua mihin puuttua!
Itselläni ei ole telkkaria ollut viimeiseen reiluun 20 vuoteen ja voin katsoa vain Yle- areenan lähetyksiä mutta kyllä se hyvin köyhää antia on.
Yle nykyisenä organisaationa joutaisi lopettaa ja laittaa nekin rahat vaikka vanhustenhoitoon. Lopetettaisiin kaikki tämä tyhjyys ja valtavan kallis putiikki niin, että pidettäisiin yhdellä kanavalla valmiudessa muutama ammatti- ihminen tarvittaessa antamassa mahdollsiisa vaaratilanneohjeita tms.
Kun katsoo Ylen organisaatiohäkkyrää niiltä osin mitä sitä edes saa näkyviin, niin onhan se jumalaton ja jumalattoman kallis ja tehoton viritelmä, ei se ole tehokkuudessaan enää tätä päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä ohjelmissa ole laatua mihin puuttua!
Itselläni ei ole telkkaria ollut viimeiseen reiluun 20 vuoteen ja voin katsoa vain Yle- areenan lähetyksiä mutta kyllä se hyvin köyhää antia on.
Yle nykyisenä organisaationa joutaisi lopettaa ja laittaa nekin rahat vaikka vanhustenhoitoon. Lopetettaisiin kaikki tämä tyhjyys ja valtavan kallis putiikki niin, että pidettäisiin yhdellä kanavalla valmiudessa muutama ammatti- ihminen tarvittaessa antamassa mahdollsiisa vaaratilanneohjeita tms.
Kun katsoo Ylen organisaatiohäkkyrää niiltä osin mitä sitä edes saa näkyviin, niin onhan se jumalaton ja jumalattoman kallis ja tehoton viritelmä, ei se ole tehokkuudessaan enää tätä päivää.''Itselläni ei ole telkkaria ollut viimeiseen reiluun 20 vuoteen...''
Vahva asiantuntemus paistaa kommentista:)))
- Anonyymi
Katsoin 9.6.23. Tv 1. Armotonta menoa dokumentti Suomi.Käsitteli vanhus hoidot.Voit katsoa itse sen Yle-Areena.
- Anonyymi
Samasta aiheesta ennenkin aloituksia.
Harvat jättää päivittäin katsomatta televisiota, makunsa kullakin turha siitä kiistellä.
Yle toimintaa valvotaa eduskunnasta käsin parlamentiisesti onko siihen nokankoputtamista.
Itse 90 % katson ylen ohjelmistoa, mainoskanavia harvoin, oikeesti areenan kautta silloin kun haluan yleensä ilta myöhäällä. Ylen ohjelmisto on kattava myös radion kautta, Ohjeman tasossa ei valittamista.
pe- Anonyymi
''Yle toimintaa valvotaa eduskunnasta käsin parlamentiisesti onko siihen nokankoputtamista.''
Juuri näin.
YLE on eduskunnan hallinnassa, ei hallituksen.
- Anonyymi
En kannata pakkomaksuja tällaisessa asiassa.
- Anonyymi
Mutta niitähän me Yle- verona nimen omaan maksamme, kannatat tai et. Minulla ei ole telkkaria ollut pian 30 vuoteen, ainoat katsomani lähetykset ovat Yle Areenasta tulevat ylen vähäiset kiinnostavat ohjelmat.
Mutta kohtuu hyvästä eläkkeestäni maksan täyden Yle- veron, ei tämäkään aivan oikeudenmukaiselta tunnu. Ensin on ankaran progressiivinen verotus, sitten vielä progressiivinen Yle- veron osuus mukana, ihmiset eivät ole tasapuolisen kohtelun alaisina.
Käytän aikani mieluummin hyvän kirjallisuuden lukemiseen kuin aneemiseen TV:n tuijotteluun ja siksihän minulla ei sitä telkkaria olekaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta niitähän me Yle- verona nimen omaan maksamme, kannatat tai et. Minulla ei ole telkkaria ollut pian 30 vuoteen, ainoat katsomani lähetykset ovat Yle Areenasta tulevat ylen vähäiset kiinnostavat ohjelmat.
Mutta kohtuu hyvästä eläkkeestäni maksan täyden Yle- veron, ei tämäkään aivan oikeudenmukaiselta tunnu. Ensin on ankaran progressiivinen verotus, sitten vielä progressiivinen Yle- veron osuus mukana, ihmiset eivät ole tasapuolisen kohtelun alaisina.
Käytän aikani mieluummin hyvän kirjallisuuden lukemiseen kuin aneemiseen TV:n tuijotteluun ja siksihän minulla ei sitä telkkaria olekaan.Arkadianmäen ilkivaltiaat voisi animaationa tuoda ei-uskottavia valheita tuolta nyppylältä valistusmielessä.
Beng
- Anonyymi
Kirjastoista löytyy hyvää viihdettä, jääkööt töllöttimen tarjonta ikuisesti kauniiden ja komeiden katsottaviksi. Harmi vaan, kun kuvaruudut suuria, kuvan laatu hyvä, mutta mitä sieltä näkyy, tympii. Lapsuudenaikana v. -56 tv ruutu oli a4 arkin kokoinen, teekkarit pyörittivät toimintaa ja koko kylän kakarat, akat ja ukot tuijotettiin ihmettä ne muutamat tunnit, mitä tarjontaa päivittäin oli. Väliajoilla ruudussa näkyi akvaario kaloineen.
- Anonyymi
Itselläni on Elisa Viihde, johon tallennan elokuvia, sarjoja ja ohjelmia, jotka kiinnostavat.
Useinkaan ei kaikilta kanavilta tule päivittäin kuin ehkä 1 tai 2 ohjelmaa (Poliisikoira Rex sekä Hudson ja Rex, aiemmin Isä Brown, Poirotit), jotka katsoisin. Katson siis pääasiassa tallennuksiani.
Tilasin pari päivää sitten uudestaan myös Netflixin, n. 8€ / kk. Sieltä tulee joitain elokuvia (jotka kylläkin jo aiemmin nähnyt), mutta tulee sentään jotakin. Roskaa en katso ollenkaan. Eräs suosikeistani on Jim Carrey. - Anonyymi
Ylen voisi lopettaa, tai myydä jonnekkin.
- Anonyymi
Ja sitten kerrotaan katso areenaa netfliksiä ym jotka maksavat maksavat ei kiitos ei rahaa laittaa niihin maksavat sikana.
- Anonyymi
TV-ohjelmat ovat todella matala-otsaisen keksintöjä, pakko syöttöä katsojille, onneksi on vielä radio ja tietokone olemassa voi TV:n pistää kiinni,
- Anonyymi
Jos ei TV:stä mitään katsottavaa löydä täytyy olla vanhuudenseniili.
Meinaavatko ne YLE:N rahojen leikkausten takia lopettaa MOT:in ?
Toivon, ettei. - Anonyymi
YLE:n asiaohjelmat ja dokumentit ovat parhaita. Myös YLE:n
ajankohtaisohjelmat katson aina. - Anonyymi
Aloitus on napakymppi ja totta joka sana.
- Anonyymi
Vie töllö kaniin ja osta sukat.
- Anonyymi
siinon off-nappula yhä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733