Lämmöt on sopivat 🔥 lauteilla liinat. Kiulussa 💧vettä ja vastatki valmiit 😊
Sunnuntain sauna
147
758
Vastaukset
- Anonyymi
Kun tilanne on suotuisa jotta homma voisi mennä pidemmälle ... ei ole siellä ketään naista siinä mielessä ja masturboit taas yksin ...
😅 Mie en oo muuten koskaan vielä tehnyt tuota saunassa, siellä kun käy kuumana muutenkin. Jos joskus saisin lauteille viereen erään söpöläisen 💕, niin saattas unohtua saunomisen alkuperäinen tarkotus ja vesikiulu 😁
Nyt lähen kahtomaan saunaunia 🔥 Öitä- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
😅 Mie en oo muuten koskaan vielä tehnyt tuota saunassa, siellä kun käy kuumana muutenkin. Jos joskus saisin lauteille viereen erään söpöläisen 💕, niin saattas unohtua saunomisen alkuperäinen tarkotus ja vesikiulu 😁
Nyt lähen kahtomaan saunaunia 🔥 ÖitäAi et, Tulisielu...🙄
Minusta paikkana sopii mainiosti myös duoon. Luulenpa että saat vielä sen söböliilin saunakaveriksi 🔥
Mutta eipä kuumotella enempää, 💦💦💦 päivässä on vielä tekemistä 😅 Anonyymi kirjoitti:
Ai et, Tulisielu...🙄
Minusta paikkana sopii mainiosti myös duoon. Luulenpa että saat vielä sen söböliilin saunakaveriksi 🔥
Mutta eipä kuumotella enempää, 💦💦💦 päivässä on vielä tekemistä 😅Anteeksi, kiireissäni unohdin taaaaaas kirjautua... 😬
Käytöskukka kirjoitti:
Anteeksi, kiireissäni unohdin taaaaaas kirjautua... 😬
No saat anteeks 😁 Kyllä mie sut nykyään tunnistan jo ihan ilman nimmariakin.
Mua on muutaman kerran hymyilyttäny sillon kun sie laitat Mehtis, kun oon ajatellu jotta sun nimmarista jos vääntäs nii sais Kukkiksen lisäks Käyttiksen 😁 En oo kuitenkaan kehannu sitä käyttää, niin soppiiko jotta sie oot välillä vaikka Kympin ikkunat😁
Mä en viitti lähteä sateeseen kukkumaan. En ees tuosta (toisessa kohassa) mainitsemastasi syystä, koska tiiän ettei siitä oo mittään apua, ainaka mulle.😅 Ei oo ollu kylmästä kahvistakaan.
Mihinkäs se sulla oli kiire?En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No saat anteeks 😁 Kyllä mie sut nykyään tunnistan jo ihan ilman nimmariakin.
Mua on muutaman kerran hymyilyttäny sillon kun sie laitat Mehtis, kun oon ajatellu jotta sun nimmarista jos vääntäs nii sais Kukkiksen lisäks Käyttiksen 😁 En oo kuitenkaan kehannu sitä käyttää, niin soppiiko jotta sie oot välillä vaikka Kympin ikkunat😁
Mä en viitti lähteä sateeseen kukkumaan. En ees tuosta (toisessa kohassa) mainitsemastasi syystä, koska tiiän ettei siitä oo mittään apua, ainaka mulle.😅 Ei oo ollu kylmästä kahvistakaan.
Mihinkäs se sulla oli kiire?No nyt osuit...😃 Käyttishän avataan silloin kun (tiedon) tarve on kova (en enää keksi mikä hymiö tässä toimis parhaiten.. 😂) Mutta silloin tällöin tarpeellinen toiminto.
Oon mielelläni sulle Kympin ikkunat, vaikken tajua yhtään mitä niiden takana avautuu 😅
Tänään ja eilenkin on pitänyt säntäillä sinne tänne, ja iltatöitäkin pukkaa ettei projektit ala vuotaa yli. Olen tänään myös tutustunut itseeni, pieni eksursio nääs.Käytöskukka kirjoitti:
No nyt osuit...😃 Käyttishän avataan silloin kun (tiedon) tarve on kova (en enää keksi mikä hymiö tässä toimis parhaiten.. 😂) Mutta silloin tällöin tarpeellinen toiminto.
Oon mielelläni sulle Kympin ikkunat, vaikken tajua yhtään mitä niiden takana avautuu 😅
Tänään ja eilenkin on pitänyt säntäillä sinne tänne, ja iltatöitäkin pukkaa ettei projektit ala vuotaa yli. Olen tänään myös tutustunut itseeni, pieni eksursio nääs.Ei Windows ysi vaan täys kymppi Kukkis 😁😉
Niiden takkaa avautuu huikeat näkymät, niin jotta heikompaa taas heikottas, mutta 🔥sielu kestää 😅
Miksi sä säntäilet? Eikö yhtään hittaammin kerkiä? Mitenkä sie olet tännään tutkimusmatkaillu ittesi kanssa? 😁 Miekin oon tehny tännään tutkimusta.En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Ei Windows ysi vaan täys kymppi Kukkis 😁😉
Niiden takkaa avautuu huikeat näkymät, niin jotta heikompaa taas heikottas, mutta 🔥sielu kestää 😅
Miksi sä säntäilet? Eikö yhtään hittaammin kerkiä? Mitenkä sie olet tännään tutkimusmatkaillu ittesi kanssa? 😁 Miekin oon tehny tännään tutkimusta.Kävin soppailun ohessa kokkeilemassa katsekontaktia ja hymyn voimaa kanssaihmisten kanssa. Kyllä ne toimii ihmeen hyvin, paremmin kuin muistin. Ei-sinkkuna tuollaiseen toimintaan ei ole ollut tarvetta eikä edes alitajuntaista viettiä. Kaikkea sitä pitääkin tässä isässä opetella. Ei riitä että on käynyt sen sata kurssia ja koulutusta, rakkauven koitoksiin tarvitaan ihan eri tiedot ja taidot 😀
Ei Windows ysi vaan täys kymppi Kukkis 😁😉
Miksi sä säntäilet? Eikö yhtään hittaammin kerkiä? Mitenkä sie olet tännään tutkimusmatkaillu ittesi kanssa? 😁 Miekin oon tehny tännään tutkimusta.Niin mitäs ja ketäs sie olet tutkinut, Mehtänainen?
Käytöskukka kirjoitti:
Niin mitäs ja ketäs sie olet tutkinut, Mehtänainen?
Ihteeni Kukkis 😁
Ihteeni Kukkis 😁
😊 Eikös sanota, jotta tunne ensin itsesi, rakasta ensin itseäsi. Tuohon uskon 110 %. Sitten vasta voi antautua rakkauteen toisen kanssa 💕
Käytöskukka kirjoitti:
Kävin soppailun ohessa kokkeilemassa katsekontaktia ja hymyn voimaa kanssaihmisten kanssa. Kyllä ne toimii ihmeen hyvin, paremmin kuin muistin. Ei-sinkkuna tuollaiseen toimintaan ei ole ollut tarvetta eikä edes alitajuntaista viettiä. Kaikkea sitä pitääkin tässä isässä opetella. Ei riitä että on käynyt sen sata kurssia ja koulutusta, rakkauven koitoksiin tarvitaan ihan eri tiedot ja taidot 😀
Tuohan kuulostaa hyvältä 😉 Mie en taija ennää kehata noihin opintoihin, eli jos meinaa niin sitte pitää mennä ihan lahjattomana ja ilman koulutusta 😁
Käytöskukka kirjoitti:
😊 Eikös sanota, jotta tunne ensin itsesi, rakasta ensin itseäsi. Tuohon uskon 110 %. Sitten vasta voi antautua rakkauteen toisen kanssa 💕
Tässä ajatuksessa on muuten vähän sama logiikka kuin eräoppailla: pelasta ensin itsesi, muuten et voi enää pelasta ketään.
Käytöskukka kirjoitti:
Noin oon mieki kuullu viksumpien sanovan, mutta mulla on toisinaan tapana tehhä asioita väärässä järjestyksessä. Oon jo antautunut ja "aseeton", mutta itsetuntemus on vaiheessa.
Käytöskukka kirjoitti:
Tässä ajatuksessa on muuten vähän sama logiikka kuin eräoppailla: pelasta ensin itsesi, muuten et voi enää pelasta ketään.
Eli mun on luultavasti parempi pysyä kaupungissa 😅
Eli mun on luultavasti parempi pysyä kaupungissa 😅
Jep, 112 on paikalla nopiasti 😂
Omassa rakkauden koulussani aloin edistyä vasta kun ensin hyväksyin itseni hänen edessään, (muutoin vieläkin prosessissa=kaapissa) kun uskalsin antautua hänelle täysin. Aloin luottaa ensin itseeni, koska hän ilmaisi rakkautensa ilman pienintäkään epäilystä. Vasta sen jälkeen pystyin antamaan rakkauden takaisin, ilman pelkoa ja epäilystä.
Minun onni oli että hän uskalsi ottaa ensimmäisen askeleen ja riskin.Käytöskukka kirjoitti:
Omassa rakkauden koulussani aloin edistyä vasta kun ensin hyväksyin itseni hänen edessään, (muutoin vieläkin prosessissa=kaapissa) kun uskalsin antautua hänelle täysin. Aloin luottaa ensin itseeni, koska hän ilmaisi rakkautensa ilman pienintäkään epäilystä. Vasta sen jälkeen pystyin antamaan rakkauden takaisin, ilman pelkoa ja epäilystä.
Minun onni oli että hän uskalsi ottaa ensimmäisen askeleen ja riskin.Moikka Kukkis 🌺
Joo, se on paree tämän mehtänaisen pysyä vaan lähimetissä 😅
Mulla on koulut käymättä. Liekö alkeetkaan vielä hallussa.
Kaiken huippuna mulla on nyt viime päivät ollu vissiin hormonitoiminta totaalisen sekasin ja lämmöt tätä tasoa 🔥🔥🌟⚡🙄😅
https://youtu.be/jqn4S28LFxMKäytöskukka kirjoitti:
Minun onni oli että hän uskalsi ottaa ensimmäisen askeleen ja riskin.Hei Kukkis, tuohon mun aiemmin lähettämään ja biisilinkkiin siis tarkennusta, jotta valikoitui tyypin biiseistä tuolla numeroperusteella kun sie tykkäät laskea kaikenlaista 😁
Hei Kukkis, tuohon mun aiemmin lähettämään ja biisilinkkiin siis tarkennusta, jotta valikoitui tyypin biiseistä tuolla numeroperusteella kun sie tykkäät laskea kaikenlaista 😁
Joo, Mehtien kuningatar! 5 on aika makia luku 😅
Moikka Kukkis 🌺
Joo, se on paree tämän mehtänaisen pysyä vaan lähimetissä 😅
Mulla on koulut käymättä. Liekö alkeetkaan vielä hallussa.
Kaiken huippuna mulla on nyt viime päivät ollu vissiin hormonitoiminta totaalisen sekasin ja lämmöt tätä tasoa 🔥🔥🌟⚡🙄😅
https://youtu.be/jqn4S28LFxMVoe sinnuu... 💦💦
Ne hormoonihiiretkö taas sua kutittellee 🙄 Jääpalakonetta vaan esiin. Vai jäätelökone? Auttais ainakin johonkin himoon nimittäin
makean (ei tietenkään makian.. 😅)
Kuules Mehtis, karkaan tänään töistä vähän aiemmin suihkuun ja kyläilemään. Elä kerro pomolleni... 😀Käytöskukka kirjoitti:
Joo, Mehtien kuningatar! 5 on aika makia luku 😅
No vähän alakanttiinha tuo on, mutta menköön 😁
Käytöskukka kirjoitti:
Voe sinnuu... 💦💦
Ne hormoonihiiretkö taas sua kutittellee 🙄 Jääpalakonetta vaan esiin. Vai jäätelökone? Auttais ainakin johonkin himoon nimittäin
makean (ei tietenkään makian.. 😅)
Kuules Mehtis, karkaan tänään töistä vähän aiemmin suihkuun ja kyläilemään. Elä kerro pomolleni... 😀Ei tässä kuule Kukkanen mitkään jäiset palat auta eikä maggee 😅 Liekö olis terapian paikka. Mulla ei tulis mieleenkään laulella millekään pomolle tai muillekaan. En mie sentään mikkään joka paikan sirittäjä ole 😁 Tuutulauluja oon joskus laulellu ja jonku privaatin voisin vettää, mutten niitäkä ihan joka neidolle 😉
Ei tässä kuule Kukkanen mitkään jäiset palat auta eikä maggee 😅 Liekö olis terapian paikka. Mulla ei tulis mieleenkään laulella millekään pomolle tai muillekaan. En mie sentään mikkään joka paikan sirittäjä ole 😁 Tuutulauluja oon joskus laulellu ja jonku privaatin voisin vettää, mutten niitäkä ihan joka neidolle 😉
On, hyviä tuutuja on heitelty puolin jos toisin 😊
Olipa taas hauska tappa vanha tuttu, ae että juttua riitti 😬
Kuinka Mansikkasuun ilta on sujunut?Käytöskukka kirjoitti:
On, hyviä tuutuja on heitelty puolin jos toisin 😊
Olipa taas hauska tappa vanha tuttu, ae että juttua riitti 😬
Kuinka Mansikkasuun ilta on sujunut?No moikka Kympin ikkunat 😁
Sie puhut ihan omituista kieltä nykyään 😳
Jos sää otit siltä tutulta nyt nirrin veke, nii ette taija ennää tavata 😅
Menikö ne treffit kuitenkin hyvin vai jäikö petrattavvaa?
Mulla ei oo ollu nyt suu mansikassa sen enempää ku mustikassakaan.
Lämmöt on pysytelly koko päivän korkeella ja alkaa jo vähän häirihtemmään 😏En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No moikka Kympin ikkunat 😁
Sie puhut ihan omituista kieltä nykyään 😳
Jos sää otit siltä tutulta nyt nirrin veke, nii ette taija ennää tavata 😅
Menikö ne treffit kuitenkin hyvin vai jäikö petrattavvaa?
Mulla ei oo ollu nyt suu mansikassa sen enempää ku mustikassakaan.
Lämmöt on pysytelly koko päivän korkeella ja alkaa jo vähän häirihtemmään 😏Kyllä me Mehtis meinataan niiden kanssa vielä tavata joten henkiin jäivät 😬 Tässä iässä alkaa tavata tuttuja 30 v takaa.. ei niitä oikein raatsi eliminoida kun ovat osa historiaasi, kertovat sinusta muistoja joita et haluaisi kuulla 😂
Kuinkas voitais oloasi viilennellä?Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä me Mehtis meinataan niiden kanssa vielä tavata joten henkiin jäivät 😬 Tässä iässä alkaa tavata tuttuja 30 v takaa.. ei niitä oikein raatsi eliminoida kun ovat osa historiaasi, kertovat sinusta muistoja joita et haluaisi kuulla 😂
Kuinkas voitais oloasi viilennellä?Mulla on vaan yks teini-iän kamu jota tätä reffaan. Onhan se hauska välillä vaihella vanhoja muistoja. Osa niistä muistoista naurattaa hitsisti, mutta sitte taas jotkut aiheuttaa pientä punastumista😅eikä ihan välttämättä tahtos niitä kertailla. No tehty mitä tehty. Onneks osa yhessä, niin ei ihan täysillä hävetä.
Ei se olo nyt taija viiletä mitenkään. Oon kokkeillu suihkua ja muutaki, mutta aivan on hetkellinen apu 😁 Ehkä se tästä tassaantuu taas kun jaksaa ootella...En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mulla on vaan yks teini-iän kamu jota tätä reffaan. Onhan se hauska välillä vaihella vanhoja muistoja. Osa niistä muistoista naurattaa hitsisti, mutta sitte taas jotkut aiheuttaa pientä punastumista😅eikä ihan välttämättä tahtos niitä kertailla. No tehty mitä tehty. Onneks osa yhessä, niin ei ihan täysillä hävetä.
Ei se olo nyt taija viiletä mitenkään. Oon kokkeillu suihkua ja muutaki, mutta aivan on hetkellinen apu 😁 Ehkä se tästä tassaantuu taas kun jaksaa ootella...Sanan nappasi välistä veke eli.... Mulla on vaan yks teini-iän kamu jota tätä NYKYÄ reffaan...
Käytöskukka kirjoitti:
Kyllä me Mehtis meinataan niiden kanssa vielä tavata joten henkiin jäivät 😬 Tässä iässä alkaa tavata tuttuja 30 v takaa.. ei niitä oikein raatsi eliminoida kun ovat osa historiaasi, kertovat sinusta muistoja joita et haluaisi kuulla 😂
Kuinkas voitais oloasi viilennellä?Hitsi Kukkis, mie just tajusin että mehän ollaan saunassa 😅 Ilimankos on tämmöset 🔥🔥
Sanan nappasi välistä veke eli.... Mulla on vaan yks teini-iän kamu jota tätä NYKYÄ reffaan...
Eikös se aina ennenkin ole tasaantunut, ennemmin tai myöhemmin 😔
Mulle on alkanut ilmaantua Faceen kaveripyyntöjä ihmisiltä joiden henkilöllisyys ei ole ihan selvä. Jotkut taasen muistaa tosi hyvin, ja muutaman tyypin kanssa on tosiaan tavattu ekan kerran 20-30 v jälkeen. Aika huisia!En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Hitsi Kukkis, mie just tajusin että mehän ollaan saunassa 😅 Ilimankos on tämmöset 🔥🔥
HAH... 😂😂
Käytöskukka kirjoitti:
Eikös se aina ennenkin ole tasaantunut, ennemmin tai myöhemmin 😔
Mulle on alkanut ilmaantua Faceen kaveripyyntöjä ihmisiltä joiden henkilöllisyys ei ole ihan selvä. Jotkut taasen muistaa tosi hyvin, ja muutaman tyypin kanssa on tosiaan tavattu ekan kerran 20-30 v jälkeen. Aika huisia!Kyllä mulla on vahva luotto siihen että tasaantuu 😉 mutta nyt pittää mennä näillä. Kohtapuoliin mie pääsen mettän keskelle ihmettelemmään, niin eiköhän sitä siellä viimestään rauhotu. Mä nukunki mökillä ylleensä paremmin, niin sitte ainaki jaksaa kuumuuksia paremmin jos eivät hellitä 😁
No tuolleen jos näkkee kahen- tai kolmenkymmenen vuuen jälkeen niin niitä kuulumisia ei sitte ihan tunnissa tai parissa vaihetakaan 😅En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Kyllä mulla on vahva luotto siihen että tasaantuu 😉 mutta nyt pittää mennä näillä. Kohtapuoliin mie pääsen mettän keskelle ihmettelemmään, niin eiköhän sitä siellä viimestään rauhotu. Mä nukunki mökillä ylleensä paremmin, niin sitte ainaki jaksaa kuumuuksia paremmin jos eivät hellitä 😁
No tuolleen jos näkkee kahen- tai kolmenkymmenen vuuen jälkeen niin niitä kuulumisia ei sitte ihan tunnissa tai parissa vaihetakaan 😅Kiva jos siintää jo mielessä lomat ja miellyttävät olotilat omassa valtakunnassasi. Kyllä me kaikki kestetään ja kaikesta selvitään.
Mulla menee simmut kii just... nyt.
Toivon sulle levollisia unia, Mehtänainen 💕Käytöskukka kirjoitti:
Kiva jos siintää jo mielessä lomat ja miellyttävät olotilat omassa valtakunnassasi. Kyllä me kaikki kestetään ja kaikesta selvitään.
Mulla menee simmut kii just... nyt.
Toivon sulle levollisia unia, Mehtänainen 💕Eli kirjotit viimesen lauseen sokkona 😁
Hyvää yötä ja kauniita unia Kukkanen 🌷 💕En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Eli kirjotit viimesen lauseen sokkona 😁
Hyvää yötä ja kauniita unia Kukkanen 🌷 💕Iltaa Mehtänainen 🌲
Onko sulla jo viikonlopun tapahtumat mietteissä?Käytöskukka kirjoitti:
Iltaa Mehtänainen 🌲
Onko sulla jo viikonlopun tapahtumat mietteissä?Moi Kukkis 🌷On ne mietteissä ollu jo pitemmän aikaa. Eipä se auta, läpi sekin mentävä 😔 Mua vaivaa myös kauhea ikävä 🙄 Tahtoisin nyt olla lähellä ja halia. Mulla on siis halipula. Mitenkä sun päivä on menny?
Moi Kukkis 🌷On ne mietteissä ollu jo pitemmän aikaa. Eipä se auta, läpi sekin mentävä 😔 Mua vaivaa myös kauhea ikävä 🙄 Tahtoisin nyt olla lähellä ja halia. Mulla on siis halipula. Mitenkä sun päivä on menny?
Voi sinnuuta, kulta pieni... 😔 Voisinpa halia niin että murheesi siihen rutistukseen musertuis 💕
No, kävin ulkoilemassa ja onnistuin siinä kastelematta lippaa pahemmin. Ei muuta raportoitavaa 😊Käytöskukka kirjoitti:
Voi sinnuuta, kulta pieni... 😔 Voisinpa halia niin että murheesi siihen rutistukseen musertuis 💕
No, kävin ulkoilemassa ja onnistuin siinä kastelematta lippaa pahemmin. Ei muuta raportoitavaa 😊Sehän on hyvä että lippa pysy kuivana 😊 Mä oon ollu nyt vähän laiskana tuon ulkoilun suhteen. Työt ja kotihommat on vieny melekeen kaiken virran, niin ettei oo tullu paljon kenkiä kulutettua. Ei nuo ilmatkaan oo aivan parhaimmat ollu. Se on kyllä jo ihan perinnekamaa, jotta satteet alkaa sammaan aikaan mun loman kanssa. Nyt ne kyllä otti pienen varaslähön, mutta rinnakkain me aina mennään 😁
Sehän on hyvä että lippa pysy kuivana 😊 Mä oon ollu nyt vähän laiskana tuon ulkoilun suhteen. Työt ja kotihommat on vieny melekeen kaiken virran, niin ettei oo tullu paljon kenkiä kulutettua. Ei nuo ilmatkaan oo aivan parhaimmat ollu. Se on kyllä jo ihan perinnekamaa, jotta satteet alkaa sammaan aikaan mun loman kanssa. Nyt ne kyllä otti pienen varaslähön, mutta rinnakkain me aina mennään 😁
Joo. mutta eikös loma ole loma säistä riippumatta?
Käytöskukka kirjoitti:
Joo. mutta eikös loma ole loma säistä riippumatta?
No onhan se loma aina loma, oli sää mimmonen vaan. Vois sanoa, että mulla on yleensä kostee loma, mutta ei sillä tavalla, siis tällä tavalla 🍻🥂🍷🍺😁
No onhan se loma aina loma, oli sää mimmonen vaan. Vois sanoa, että mulla on yleensä kostee loma, mutta ei sillä tavalla, siis tällä tavalla 🍻🥂🍷🍺😁
👍 No mutta kosteuttahan voi olla monenlaista.. varsinkin lomallla kun muutenkin on "arki-minä" viskattu hevonkuuseen 😅
Käytöskukka kirjoitti:
👍 No mutta kosteuttahan voi olla monenlaista.. varsinkin lomallla kun muutenkin on "arki-minä" viskattu hevonkuuseen 😅
Mistähän sää Kukkis nyt puhut 😅 No voi voi, siis olla monenlaista.
Mistähän sää Kukkis nyt puhut 😅 No voi voi, siis olla monenlaista.
😅 Nyt taitaa olla parempi olla Antti Tuisku ja "En kommentoi" 🔥🔥
Käytöskukka kirjoitti:
😅 Nyt taitaa olla parempi olla Antti Tuisku ja "En kommentoi" 🔥🔥
Ja siitä liukuen suoraan maate ja unten maille ... Nuku hyvin, Mehtis 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Ja siitä liukuen suoraan maate ja unten maille ... Nuku hyvin, Mehtis 😊
Mieki meen sivuluisussa iha just. Kauniita unia Kukkanen 💐
- Anonyymi
Moi Kukkis 🌷On ne mietteissä ollu jo pitemmän aikaa. Eipä se auta, läpi sekin mentävä 😔 Mua vaivaa myös kauhea ikävä 🙄 Tahtoisin nyt olla lähellä ja halia. Mulla on siis halipula. Mitenkä sun päivä on menny?
Minkälainen halipula ? Kelpaako ihan kenen halit vaan ? Minulla halipula vaan yhden ihmisen halauksiin ja käsivarsiin ☺
Mieki meen sivuluisussa iha just. Kauniita unia Kukkanen 💐
Mitä sulle kuuluu, Mehtänainen?
Käytöskukka kirjoitti:
Mitä sulle kuuluu, Mehtänainen?
Moi Kukkis 🌷 Huonot unet ja rankka päivä. Oon aivan silmät 👀 ristissä. Miten sun päivä on menny?
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen halipula ? Kelpaako ihan kenen halit vaan ? Minulla halipula vaan yhden ihmisen halauksiin ja käsivarsiin ☺
No semmonen jotta tekis mieli rutistella, halia ja ylipäätään olla lähellä toista, ihan liki. Yhden tietyn ihmisen halaus tuntuis erityisen hyvältä.
Moi Kukkis 🌷 Huonot unet ja rankka päivä. Oon aivan silmät 👀 ristissä. Miten sun päivä on menny?
Työpäivä oli aivan liian täynnä asiaa 😒Mutta nyt ne on jo unohdettu. Tein illalla valmisteluja mökille, huomenna siellä on vähän enemmän säpinää kuin yleensä.
Nyt katon Teemalta Ultra Brata, mulle niiden levyt kolahti tosi kovaa 😁En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No semmonen jotta tekis mieli rutistella, halia ja ylipäätään olla lähellä toista, ihan liki. Yhden tietyn ihmisen halaus tuntuis erityisen hyvältä.
Toivon sydämestäni että saat häneltä lohduttavan ja parantavan halauksen pian 😔💕
Käytöskukka kirjoitti:
Työpäivä oli aivan liian täynnä asiaa 😒Mutta nyt ne on jo unohdettu. Tein illalla valmisteluja mökille, huomenna siellä on vähän enemmän säpinää kuin yleensä.
Nyt katon Teemalta Ultra Brata, mulle niiden levyt kolahti tosi kovaa 😁Kiva kun siekin pääset mökille 😊 Onko tiijossa kunnon bileet? Ultra bralla on kyllä monta hyvää biisiä 👍 Onko sulla joku erityinen lemppari?
Käytöskukka kirjoitti:
Toivon sydämestäni että saat häneltä lohduttavan ja parantavan halauksen pian 😔💕
Niin mieki toivon ja ootan...
Kiva kun siekin pääset mökille 😊 Onko tiijossa kunnon bileet? Ultra bralla on kyllä monta hyvää biisiä 👍 Onko sulla joku erityinen lemppari?
Ei tod. bileitä 😊 Ystävä tulee kesälomalapsen kanssa viettämään ulkoilupäivää.
Kiva kun siekin pääset mökille 😊 Onko tiijossa kunnon bileet? Ultra bralla on kyllä monta hyvää biisiä 👍 Onko sulla joku erityinen lemppari?
Mulle kolahti tämä eka kuuntelulta ihan täysillä ja toimii aina vain
https://youtu.be/hXULggrJg
Tullee se Oma aina mieleen 💕Käytöskukka kirjoitti:
Tullee se Oma aina mieleen 💕Voi ei, tuo ei näy 😐
Voi ei, tuo ei näy 😐
Äh näitten kanssa. Toimiiko tämä, Mehtis?
https://youtu.be/hXULggrJgv4Käytöskukka kirjoitti:
Äh näitten kanssa. Toimiiko tämä, Mehtis?
https://youtu.be/hXULggrJgv4Toimihan tuo, kahellakin tavalla 😊
Käytöskukka kirjoitti:
Tullee se Oma aina mieleen 💕Liekö sie Kukkanen vetelet jo sikkeitä 😅 Mie makkaillen jo sängyssä ja kohta taitaa uni voittaa. Ultra brahan liittyen, mä tykkään tästä Vuokko Hovatan biisistä https://youtu.be/89UiiRfTXpo
Toimihan tuo, kahellakin tavalla 😊
Hyvä 😊
Nukkumatti kuhtuu,,,
Voimia ja jaksamista viikonloppuun 💕Käytöskukka kirjoitti:
Hyvä 😊
Nukkumatti kuhtuu,,,
Voimia ja jaksamista viikonloppuun 💕Kauniita unia kaunein Kukkanen 🌷 😊
Liekö sie Kukkanen vetelet jo sikkeitä 😅 Mie makkaillen jo sängyssä ja kohta taitaa uni voittaa. Ultra brahan liittyen, mä tykkään tästä Vuokko Hovatan biisistä https://youtu.be/89UiiRfTXpo
Jep, tykkään 👍 Hyvät sanat ja Vuokko on ❣️
Kauniita unia kaunein Kukkanen 🌷 😊
😊 Toivon sulle levollisia unia 💕
Käytöskukka kirjoitti:
😊 Toivon sulle levollisia unia 💕
Kuinkas sulla on Kukkanen mökkeily sujunu? Luultavimmin mukavasti kun et oo tänne saunaan kerinny 😊 Mä kävin tänään saunassa ja järvessä pulikoimassa.
Kuinkas sulla on Kukkanen mökkeily sujunu? Luultavimmin mukavasti kun et oo tänne saunaan kerinny 😊 Mä kävin tänään saunassa ja järvessä pulikoimassa.
Moro Mehtänainen 😊 Kiva oli päivä kelistä huolimatta ☔️🌧 Ei ulkoilmaihmisiä sade haittaa.
Ilo katsoa nuoren tyypin kesätouhuja, ja ne kyllä osaavat painella oikeista nappuloista saadakseen sinut täysillä mukaan 💕
Pelattiin, saunottiin, pulahdeltiin, syötiin hyvin ja paljon 😅
Miten sinun päivä sujui?Käytöskukka kirjoitti:
Moro Mehtänainen 😊 Kiva oli päivä kelistä huolimatta ☔️🌧 Ei ulkoilmaihmisiä sade haittaa.
Ilo katsoa nuoren tyypin kesätouhuja, ja ne kyllä osaavat painella oikeista nappuloista saadakseen sinut täysillä mukaan 💕
Pelattiin, saunottiin, pulahdeltiin, syötiin hyvin ja paljon 😅
Miten sinun päivä sujui?Tässähän se päivä meni. On ollu parempiakin, mutta eipä auta valittaa. Sullahan on menny päivä mukavasti hyvillä ohjelmanumeroilla 😊
Tässähän se päivä meni. On ollu parempiakin, mutta eipä auta valittaa. Sullahan on menny päivä mukavasti hyvillä ohjelmanumeroilla 😊
Jep. Mutta sitten on yksi joka ei tykkää että mulla on seuraa ja kivaa muiden ihmisten kanssa 🙄
Käytöskukka kirjoitti:
Jep. Mutta sitten on yksi joka ei tykkää että mulla on seuraa ja kivaa muiden ihmisten kanssa 🙄
No tottakai saa ja pittääkin olla Kukkanen. Kukas se tuolleen ajattelee?
No tottakai saa ja pittääkin olla Kukkanen. Kukas se tuolleen ajattelee?
No se Oma Ihminen tietty 😒
Näinhän se mie arvelinki 😐
En vain pääse irti vaikka haluaisin 😔
Käytöskukka kirjoitti:
En vain pääse irti vaikka haluaisin 😔
Niin. Mä jollain tavalla kyllä aattelen, ettet ihan täysillä taho.
Niin. Mä jollain tavalla kyllä aattelen, ettet ihan täysillä taho.
Sepä se... Kaikki on ollut niin hyvää. mutta nyt mahdotonta. Olen neuvoton.
Käytöskukka kirjoitti:
Sepä se... Kaikki on ollut niin hyvää. mutta nyt mahdotonta. Olen neuvoton.
Joo Kukkis 🙄En ossaa tuohon "teijän" tilanteeseen oikein mittään sanoa ja aika turhahan se on ulkopuolisten sanoa tai neuvoa vaikka jotain ajatuksia oliskin.
Joo Kukkis 🙄En ossaa tuohon "teijän" tilanteeseen oikein mittään sanoa ja aika turhahan se on ulkopuolisten sanoa tai neuvoa vaikka jotain ajatuksia oliskin.
Tiedän. Pitäisi vain repäistä itsensä irti lopullisesti. Mutta... No, se minusta.
Onko unibiisiä mielessä vai joko nukut?Käytöskukka kirjoitti:
Tiedän. Pitäisi vain repäistä itsensä irti lopullisesti. Mutta... No, se minusta.
Onko unibiisiä mielessä vai joko nukut?Turha se on tuolleen ajatella että pitäs, sen tekee sitten kun siihen pystyy ja sitä tosissaan tahtoo. Nyt mulla ei tule semmosia unibiisejä mieleen. Yks biisi on tännään soinu päässä, mutta ei sovi tähän kohtaan. On ehkä liian surumielinenki.
Turha se on tuolleen ajatella että pitäs, sen tekee sitten kun siihen pystyy ja sitä tosissaan tahtoo. Nyt mulla ei tule semmosia unibiisejä mieleen. Yks biisi on tännään soinu päässä, mutta ei sovi tähän kohtaan. On ehkä liian surumielinenki.
Olet varmaan oikeassa. Tuntuu vain että tämä ’eroaminen’ ei lopu koskaan. Tässä unibiisi, ehkä huono valinta mutta...
https://youtu.be/bTNLYeaL7NoKäytöskukka kirjoitti:
Olet varmaan oikeassa. Tuntuu vain että tämä ’eroaminen’ ei lopu koskaan. Tässä unibiisi, ehkä huono valinta mutta...
https://youtu.be/bTNLYeaL7NoNo kannattaako sillä ajatuksella itteesä ressata. Päivä kerrallaan Kukkaseni 😉 Kiitos biisistä. Saat takaisin tämän joka on mun päässä soinu https://youtu.be/yWs2pr0Twzk
Kauniita unikuvia 🌷💕En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No kannattaako sillä ajatuksella itteesä ressata. Päivä kerrallaan Kukkaseni 😉 Kiitos biisistä. Saat takaisin tämän joka on mun päässä soinu https://youtu.be/yWs2pr0Twzk
Kauniita unikuvia 🌷💕Kiitos, pohdittavaa unten lomaan 😔
Nuku hyvin 💕
- Anonyymi
Eikö näitä höpinäketjuja ole jo tarpeeksi, jatkakaa niihin samoihin.
- Anonyymi
Miks pitäis jatkaa samoihin.. Ne tulee ihan liian täyteen ja hankala jo selailla niitä viestejä sieltä kun kaikki uusimmat viestit ei aina mee alimmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks pitäis jatkaa samoihin.. Ne tulee ihan liian täyteen ja hankala jo selailla niitä viestejä sieltä kun kaikki uusimmat viestit ei aina mee alimmaksi.
Eikö sun kannattais ostaa ihan fyysinen päiväkirja ja höpistä siihen? Tekis varmaan ihan hyvää?
Pahoittelen jos aiheuttaa mielipahhaa useammat ketjut. Vaikea "käsitellä" kun venyvät pitkiksi, siksi uudet aloitukset.
Biisiä saunaan
https://youtu.be/M64D0oD2AM4- Anonyymi
Kaipuu on 😢, 🤗😘
👍 😊
Pehmeisiin löylyihin pehmeällä biisillä https://youtu.be/kxNJV83EMJwEn_osaaEn_tunne kirjoitti:
No oli pehmee, mutta myös ajatuksia herättävä. Miten sun päivä on menny Kukkanen?
Huomentapäivää Juniori!
Kesä etenee, lomat lähestyy, koronatuska vähän jo hellittää, äksönit lisääntyy... ehtii ja jaksaa vähemmän täällä harrastaa suun soittoa 😅
Kuinkas sun viikko on alkanut?Käytöskukka kirjoitti:
Huomentapäivää Juniori!
Kesä etenee, lomat lähestyy, koronatuska vähän jo hellittää, äksönit lisääntyy... ehtii ja jaksaa vähemmän täällä harrastaa suun soittoa 😅
Kuinkas sun viikko on alkanut?Päivää Kukkanen 🌺
Mullakin loma lähestyy ja sitä tässä oottelen jo kovasti. Se on hyvä että liven äksönit lissääntyy ja palstahommelit sen myötä hieman vähenee. Onhan tämä semmosta toissijasta ja oikea elämä muualla 😉
Viikko on alkanu ihan hyvin. Nyt näyttää tulevan vettä koko ajan isommasta tai pienemmästä saavista eli polulle ei tartte ehkä tännään lähteä... Mukavaa päivää- Anonyymi
Päivää Kukkanen 🌺
Mullakin loma lähestyy ja sitä tässä oottelen jo kovasti. Se on hyvä että liven äksönit lissääntyy ja palstahommelit sen myötä hieman vähenee. Onhan tämä semmosta toissijasta ja oikea elämä muualla 😉
Viikko on alkanu ihan hyvin. Nyt näyttää tulevan vettä koko ajan isommasta tai pienemmästä saavista eli polulle ei tartte ehkä tännään lähteä... Mukavaa päivääKaippa myös jotain todellisuudesta pakenemista 😁
Eikös sanota että sade kaunistaa, siispä kauneuskylpyyn 😅💦 Anonyymi kirjoitti:
Kaippa myös jotain todellisuudesta pakenemista 😁
Eikös sanota että sade kaunistaa, siispä kauneuskylpyyn 😅💦Ja tääkin lähti Anona...
Tämä tuli äsken ratiosta. Täytyy painaa replay, osui hyvin tähän hetkeen, fiilikseen.
https://youtu.be/zb-XwYbUICk 🎶 🥁 🌟Vielä piti palata vetämään toinenkin radioviisu, onpa tänään hyvä soittolista 👍
Vanha ihanuus, ja upea Anneli Saaristo.
https://youtu.be/0Cwh2-0jfoU
Sommoro taas ensi kertaan 😁Kauniita unia 🎶💕
https://youtu.be/1pZi83mxXfk- Anonyymi
Meinasin kaupasta hankkia tänään löylykauhan. Läheltä piti.
On täällä kauhaki eli ei tartte vettä kädellä viskoa tai kaataa suoraan kiulusta 😁 Saunatuoksujaki löytyy neljää sorttia jos semmosta tahtoo. On eukalyptusta, minttua, tervaa ja savusaunaa.
Pieni hengähdystauko lounaan merkeissä 🥒
Päivä alkoi kivasti kun huolsin parvekkeella kukkia ja joku ohikulkeva naapuruston lapsista huudahti ”Kauniita kukkia” 💕
Viisun voimin takaisin töihin
Tästä mimmistä ❣️ saa aina boostia kuin tynnyrillisestä energiajuomaa 😁
https://youtu.be/de5Xauv99QMSunnuntain biisiä 🎶
https://youtu.be/ucr2asnY5iwKäytöskukka kirjoitti:
Hyvät sanat 😔
Siellä on näköjään mieli ja sielu taas liekkeihin roihahtanut 😊Moikka Kukkis 😊Ei oo ollu isompia roihuja vaan aika tasasena on menny. Mitenkäs sulla?
Moikka Kukkis 😊Ei oo ollu isompia roihuja vaan aika tasasena on menny. Mitenkäs sulla?
Tänään täällä ei roihua kyllä mikkään. Mieli aika matala suoraan sanoen 😔
Onko sulla ollut hyvä päivä?Käytöskukka kirjoitti:
Tänään täällä ei roihua kyllä mikkään. Mieli aika matala suoraan sanoen 😔
Onko sulla ollut hyvä päivä?Mikä sun mielen on nyt tuolleen vetäny matalaan 🌸seni? 🙄 Mulla on ollu ihan ok päivä. Oon hommannu täällä metän keskellä kaikenlaista. Päivällä oli välillä poutaaki, mutta nyt taas sattaa.
Mikä sun mielen on nyt tuolleen vetäny matalaan 🌸seni? 🙄 Mulla on ollu ihan ok päivä. Oon hommannu täällä metän keskellä kaikenlaista. Päivällä oli välillä poutaaki, mutta nyt taas sattaa.
Mukava jos sie olet nyt ’sukulassa’ ja saat tehä kaikkea mitä tykkäät ja mitä olet kaivannut 😔
Eiliset jutut painaa mieltä, ei ole ulospääsyä tilanteesta. Laitan nyt Holman pojan oopperat soimaan, jos mieli kirkastuis ennen unia. Nuku hyvin Tulisielu 🔥Käytöskukka kirjoitti:
Mukava jos sie olet nyt ’sukulassa’ ja saat tehä kaikkea mitä tykkäät ja mitä olet kaivannut 😔
Eiliset jutut painaa mieltä, ei ole ulospääsyä tilanteesta. Laitan nyt Holman pojan oopperat soimaan, jos mieli kirkastuis ennen unia. Nuku hyvin Tulisielu 🔥Toivottavasti se Holma auttas ja sun mieli tuosta paranis. Vaikka nyt tuntuu pahalta ja siltä ettei tilanteesta oo ulospääsyä, niin kyllä mie ainaki uskon, että kaikki mennee vielä parhainpäin sun elämässä 😊
Kauniita unikuvia siulle ihana Kukkanen 🌷💕Käytöskukka kirjoitti:
Eiliset jutut painaa mieltä, ei ole ulospääsyä tilanteesta. Laitan nyt Holman pojan oopperat soimaan, jos mieli kirkastuis ennen unia. Nuku hyvin Tulisielu 🔥Moikka Kukkanen 🌷Toivottavasti sun mieli on ollu parempi tännään. Täällä mökillä on menny aika ihan mukavasti. Ei oo sadettakaan tännään viskonu, vaikka niin kovasti väittivät.
Moikka Kukkanen 🌷Toivottavasti sun mieli on ollu parempi tännään. Täällä mökillä on menny aika ihan mukavasti. Ei oo sadettakaan tännään viskonu, vaikka niin kovasti väittivät.
Kiitos kilteistä sanoista, Mehtänainen 💕 Niin kauan kun on kädet täynnä työtä ja tekemistä, mieli on ok. Sitten taas kun on aikaa ajatella... Ei nyt irtoa juttua palstallekaan. Jatka sie mukavaa lommailua hyvillä säillä ja tuulilla, ja toivottavasti saat kaivatun pian kainaloosi ❣️
Käytöskukka kirjoitti:
Kiitos kilteistä sanoista, Mehtänainen 💕 Niin kauan kun on kädet täynnä työtä ja tekemistä, mieli on ok. Sitten taas kun on aikaa ajatella... Ei nyt irtoa juttua palstallekaan. Jatka sie mukavaa lommailua hyvillä säillä ja tuulilla, ja toivottavasti saat kaivatun pian kainaloosi ❣️
Niinhän se yleensä mennee, että hommatessa unohtuu, mutta asiat tulee sitten mieleen hiljasina hetkinä. Mä tahtosin nyt rutistaa sua tiukasti ja pitkään 🌷 💕
Käytöskukka kirjoitti:
Jos sie tahot jossain vaiheessa jutella tai purkaa sun tuntemuksias teen/kahvin merkeissä nii kerro vaan. Mulla ei ole läppäriä matkassa, mutta ehkäpä se kännykälläkin toimii.
Jos sie tahot jossain vaiheessa jutella tai purkaa sun tuntemuksias teen/kahvin merkeissä nii kerro vaan. Mulla ei ole läppäriä matkassa, mutta ehkäpä se kännykälläkin toimii.
Voi Mehtis, tekis kyllä mieli vähän avautua. En tiedä toimiiko kännyllä? Mun iOS:lla ei toimi.
Käytöskukka kirjoitti:
Voi Mehtis, tekis kyllä mieli vähän avautua. En tiedä toimiiko kännyllä? Mun iOS:lla ei toimi.
Siis jos sulla on tänään tai huomenna sellainen hetki.
Käytöskukka kirjoitti:
Siis jos sulla on tänään tai huomenna sellainen hetki.
Kyllä se näytti avautuvan kun kokeilin. Sitä että toimiiko sen enempää ei kyllä tiiä kun en kehannu siellä mittään kirjotella 😅
Kyllä se näytti avautuvan kun kokeilin. Sitä että toimiiko sen enempää ei kyllä tiiä kun en kehannu siellä mittään kirjotella 😅
Olet sie kyllä yks ..... Noh, kokkeillaannko kaffilaa?
Käytöskukka kirjoitti:
Olet sie kyllä yks ..... Noh, kokkeillaannko kaffilaa?
Joo enmää kakska oo 😁 Kokeillaan jos tahot
Joo enmää kakska oo 😁 Kokeillaan jos tahot
Jebo, jos sun kännyssä chatti toimii? Eikä häiritte sinun live-elämää?
Käytöskukka kirjoitti:
Jebo, jos sun kännyssä chatti toimii? Eikä häiritte sinun live-elämää?
Ei häirihe
Ei häirihe
Ok sitten: saanko tarjota kupposen aromikasta blendiä ihan kahden vain?
Käytöskukka kirjoitti:
Ok sitten: saanko tarjota kupposen aromikasta blendiä ihan kahden vain?
Kyllä se yks kuppi aina menee 😅
Käytöskukka kirjoitti:
Olit siellä mutta katosit 🙄
Oon mä siellä koko ajan, ainaki omasta mielestä.
kahvilassa? en näe sua...
Taas ei saa kontaktia...
Käytöskukka kirjoitti:
Moi Mehtänainen. Kiitos kun ”kuuntelit” 😔
👍Mukavaa päivää Kukkis
👍Mukavaa päivää Kukkis
Kiitos samoin 🌲🌞
Sori jos intän aina samasta, siis kenen pitäisi tehdä ja mitä ensin... 😒 Joku pakkomielle varmaan 😅Käytöskukka kirjoitti:
Kiitos samoin 🌲🌞
Sori jos intän aina samasta, siis kenen pitäisi tehdä ja mitä ensin... 😒 Joku pakkomielle varmaan 😅No kyllähän sä aika paljolti oikeessa kai oot, joten ei tartte pyydellä.
No kyllähän sä aika paljolti oikeessa kai oot, joten ei tartte pyydellä.
Ei muut silti tiedä omista asioistasi paremmin vaikka niin väittävät... 😉
Kuuntelin P!nkiä 💕 ja nyt osui sytämmeen tämä
https://youtu.be/OL4LNg-iyY4Käytöskukka kirjoitti:
Ei muut silti tiedä omista asioistasi paremmin vaikka niin väittävät... 😉
Kuuntelin P!nkiä 💕 ja nyt osui sytämmeen tämä
https://youtu.be/OL4LNg-iyY4Ei tiedä ei, vaikka joskus siltä tuntuukin.
- Anonyymi
Ei tiedä ei, vaikka joskus siltä tuntuukin.
Eiköhän jokainen ole oman elämänsä asiantuntija !
Ei tiedä ei, vaikka joskus siltä tuntuukin.
Arvaas Juniori mitä löysin alennusrekistä? Valkoisen T-paidan jossa loikkaa musta 🐈-peto Me ollaan nyt melkein samiksia 😁
Mitkä sulla on tänään fiilikset siellä valtakunnassasi?Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen ole oman elämänsä asiantuntija !
Koitanpa muistaa tämän. Joskus sit kai vaan tarttee potkua persiille, vaikkei välttämättä sittenkään lähe oikeeseen suuntaan.
Käytöskukka kirjoitti:
Arvaas Juniori mitä löysin alennusrekistä? Valkoisen T-paidan jossa loikkaa musta 🐈-peto Me ollaan nyt melkein samiksia 😁
Mitkä sulla on tänään fiilikset siellä valtakunnassasi?Tässähän tämä mennee. Huonomminkin on menny.
Tässähän tämä mennee. Huonomminkin on menny.
Käytkö sielläkin polulla?
Käytöskukka kirjoitti:
Käytkö sielläkin polulla?
Oon mä pari kertaa metässä käyny ja tullu viä takasinki.
Oon mä pari kertaa metässä käyny ja tullu viä takasinki.
No onneks niin. Onko jo kantarelleja? Mustikat kypsymässä? (Oon kyselyiässä...)
Käytöskukka kirjoitti:
No onneks niin. Onko jo kantarelleja? Mustikat kypsymässä? (Oon kyselyiässä...)
Sieniä en oo nähny, mutta mustikoita oli jo ja keräsinki vähän. Täytyy joku päivä tässä ottaa isompi astia mukkaan ja kerätä urakalla. Muuten ihan ok hommaa, mutta kaikki itikat ja paarmat ym tahtoo vaan häiritä hommia.
Sieniä en oo nähny, mutta mustikoita oli jo ja keräsinki vähän. Täytyy joku päivä tässä ottaa isompi astia mukkaan ja kerätä urakalla. Muuten ihan ok hommaa, mutta kaikki itikat ja paarmat ym tahtoo vaan häiritä hommia.
Mahtavaa Mehtis 👍 Meidän möksällä on kanssa odotettavissa hyvä mustikkasato. Pitääkin muistaa pakastin sulattaa ja puhistaa ajoissa.
Tiiän tuon ötökkäongelman. Viikonloppuna mökillä oli 10 ihmistä ja mie olin ainoa jota paarmat jahtasi jatkuvasti, enkä valehtele 🙄 Yksi juniori ritarillisesti niitä ympäriltäni listi minkä kerkesi 😅 Muiden öttiläisten kanssa tulee kyllä joten kuten toimeen.
Käyttekö siellä myös vesillä ja/tai kalassa?Käytöskukka kirjoitti:
Mahtavaa Mehtis 👍 Meidän möksällä on kanssa odotettavissa hyvä mustikkasato. Pitääkin muistaa pakastin sulattaa ja puhistaa ajoissa.
Tiiän tuon ötökkäongelman. Viikonloppuna mökillä oli 10 ihmistä ja mie olin ainoa jota paarmat jahtasi jatkuvasti, enkä valehtele 🙄 Yksi juniori ritarillisesti niitä ympäriltäni listi minkä kerkesi 😅 Muiden öttiläisten kanssa tulee kyllä joten kuten toimeen.
Käyttekö siellä myös vesillä ja/tai kalassa?Sulla on makoisa veri tai sitten oot vaan niin puoleensavetävä muulla tavalla 😉 En oo käyny vesillä kuin uimapuvulla, eikä ole tarttunut saalista varpaisiin.
Sulla on makoisa veri tai sitten oot vaan niin puoleensavetävä muulla tavalla 😉 En oo käyny vesillä kuin uimapuvulla, eikä ole tarttunut saalista varpaisiin.
Eikö hauki eikä rapukaan napannut nuin makoisiin pottuloihin?
Noh, jatketaan vilpolassa. Sunnuntain löylyt alkaa jo hiipua eikä ihme, nythän on jo tiistai 😅Käytöskukka kirjoitti:
Eikö hauki eikä rapukaan napannut nuin makoisiin pottuloihin?
Noh, jatketaan vilpolassa. Sunnuntain löylyt alkaa jo hiipua eikä ihme, nythän on jo tiistai 😅Eipä tarttunu matkaan kenkään, niinku ei yleensäkään, vaikka enpä ole myöskään pyyvelly 😅 saalista nääs.
Biisiä maanantaihin. Kaipaan sua 💕
https://youtu.be/jezo2IGXly4Lissää pukkaa biisiä saunaan
https://youtu.be/99RFWEOCSHw- Anonyymi
Hei, voisitteko jo tehdä uuden aloituksen? ☺️
En millään löydä uusimpia vastauksia näin pitkästä ketjusta. 😅- Anonyymi
Hei! Toiveenne on lakini ja tehtävä suoritettu 😁
Hieno homma, kiitos! 🥰
On paljon helpompaa kun tälläisen viesti tulvan keskellä. 😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366