Mistä johtuu ku meni öljyt jä jäähdytinnesteet sekaisin kyseessä on siis am6 kone että mikä tiiviste sieltä on menny vai mitä on tapahtunut
Nesteet sekaisin koneessa
9
4758
Vastaukset
- Anonyymi
Vilkaise öljyn mittatikkua, öljyn väristä voit päätellä. Eikä sillä ole merkitystä onko kyse am6, tai joku muu kone.
- Anonyymi
Vesipumpun stefa mennyt, helppo homma vaihtaa, tartteet tämmöset pihdit hommaan:
https://www.biltema.fi/tyokalut/kasityokalut/pihdit/lukkorengaspihdit/lukkorengaspihdit-sarja-2000016795- Anonyymi
Millä lailla se vaihdetaan pitääko kone irroittaaa vai mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä lailla se vaihdetaan pitääko kone irroittaaa vai mitä
Ihan hyvä toi sarja, pitää irroittaa kytkinkoppa ja vesipumpun kotelo (konetta ei tarvitse ottaa irti jos ei halua). Tarvitset nyt niitä pihtejä koska vesipumpun akseli on kiinni lukkorenkaalla joka pitää irroittaa.
- Muista rasvata akseli huolella ja stefan "huuli", muuten kaikki asennetaan päinvastaisessa järjestyksessä.
- Anonyymi
Vähän myöhässä mutta mulla itellä yamahasta kytkin paskaks ja öljyt ja jäähärit sekasin mitä on käyny?
- Anonyymi
Sama ongelma.. mäkin viisaammilta neuvoa toivoisin?
- Anonyymi
Vaikuttaa isommalta ongelmalta, moottori pitää purkaa.💸
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890