Tähän voi laittaa kysymyksiä ja kommentteja Suomen Kuvalehti 25-30/2020 ristikoista. Laitoin useammasta lehdestä siksi, että SK:sta ei kovin paljon kysymyksiä ja kommentteja yleensä esitetä, joten joka lehdelle ei kannata omaa säiettä tehdä.
Suomen Kuvalehti 25-30/2020
5
144
Vastaukset
Muualla olen ottanut esille vihjeen HARVOIN. Sitä voisi täälläkin pohtia.
- Anonyymi
Tapio.
Sain tähän selityksen toisaalla. En siis kaipaa täällä selitystä. Laitan selityksen foorumiini pikapuoliin.
- Anonyymi
Sain vähän vanhempaan Oskalan piilosanaan piilovihjeiden perusteella LUOTTELUOMMEL. En kyllä mistään netistä löytänyt moista ommel-tyyppiä.
- Anonyymi
Piilovihje muodostuunyäärtääkseni LUOTTE LUOMME L. Alla itse vihje.
Viistolla pistolla sinun porukkasi ja minun porukkani saamme aikaan suuren tekstiilin. - Anonyymi
Sana ”luottelu” löytyy näemmä Kielitoimiston sanakirjasta. Siihen on sitten liitetty loppuun sana ”ommel’. Asia selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1941634Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471470Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281071- 791037
- 741030
- 117990
- 77910
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157841Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin350839- 54814