Tähän voi laittaa kysymyksiä ja kommentteja Suomen Kuvalehti 25-30/2020 ristikoista. Laitoin useammasta lehdestä siksi, että SK:sta ei kovin paljon kysymyksiä ja kommentteja yleensä esitetä, joten joka lehdelle ei kannata omaa säiettä tehdä.
Suomen Kuvalehti 25-30/2020
5
166
Vastaukset
Muualla olen ottanut esille vihjeen HARVOIN. Sitä voisi täälläkin pohtia.
- Anonyymi
Tapio.
Sain tähän selityksen toisaalla. En siis kaipaa täällä selitystä. Laitan selityksen foorumiini pikapuoliin.
- Anonyymi
Sain vähän vanhempaan Oskalan piilosanaan piilovihjeiden perusteella LUOTTELUOMMEL. En kyllä mistään netistä löytänyt moista ommel-tyyppiä.
- Anonyymi
Piilovihje muodostuunyäärtääkseni LUOTTE LUOMME L. Alla itse vihje.
Viistolla pistolla sinun porukkasi ja minun porukkani saamme aikaan suuren tekstiilin. - Anonyymi
Sana ”luottelu” löytyy näemmä Kielitoimiston sanakirjasta. Siihen on sitten liitetty loppuun sana ”ommel’. Asia selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986