Miksi kaikki hitaimman ja hankalimman kautta?

Anonyymi

Foorumi täytyy ensin etsiä listahausta.
Listasivun etsintä menee vain porras kerrallaan. Jos tietää, että ketju on jossain 15. listasivulla, mentiin sinne ennen suoraan, nyt jokainen sivu erikseen.
Ettekö voisi palkata sinne edes lähestulkoon normaalijärkisiä!

10

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi! Etsi aihealueista -toiminnolla voit hakea haluamasi palstan suoraan.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Katsoin. En löytänyt paikkaa, mistä aihealueen listasivua voi hakea, esimerkiksi tämän foorumin 15. listasivu. Meneehän se tosin osoiteriviäkin käsittelemällä (https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24?page=15), mutta "turhaa työtä", koska ennen meni helpommin.

Sitten taas "jotain meni pieleen". Viidesti! Sitten vasta meni läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoin. En löytänyt paikkaa, mistä aihealueen listasivua voi hakea, esimerkiksi tämän foorumin 15. listasivu. Meneehän se tosin osoiteriviäkin käsittelemällä (https://keskustelu.suomi24.fi/suomi24?page=15), mutta "turhaa työtä", koska ennen meni helpommin.

Sitten taas "jotain meni pieleen". Viidesti! Sitten vasta meni läpi.

Moi! Sivunumeroista on nyt luovuttu ja olemme siirtyneet siihen, että sivuja selataan Edellinen sivu- ja Seuraava sivu -painikkeilla. Kiitos palautteestasi! Otamme sen huomioon palvelunkehityksessä.

-Emma

• Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

Moi! Sivunumeroista on nyt luovuttu ja olemme siirtyneet siihen, että sivuja selataan Edellinen sivu- ja Seuraava sivu -painikkeilla. Kiitos palautteestasi! Otamme sen huomioon palvelunkehityksessä.

-Emma

Niin, sehän on se tyhmin vaihtoehto.
        Eipä taaskaan ajateltu käyttäjiä.

• Anonyymi

Tarviiko tuota vanhan sivun hakua useinkin? Siis sivua 15?

• Anonyymi

Ihmettelen samaa. Miten joku voi olla vailla hakua suoraan sivulta viisitoista, sellainenhan toimisi vain jos palsta olisi ikuisesti jämähtänyt kyseiseen tilaan. Täysin turhaa mikään sivuhaku numeroilla vilkkaasti uusiutuvilla ja päivittyvillä keskusteluilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Miten joku voi olla vailla hakua suoraan sivulta viisitoista, sellainenhan toimisi vain jos palsta olisi ikuisesti jämähtänyt kyseiseen tilaan. Täysin turhaa mikään sivuhaku numeroilla vilkkaasti uusiutuvilla ja päivittyvillä keskusteluilla.

Aivan näin. Olen viimeksi joutunut hakemaan/plaraamaan jotain palstaa taaksepäin 10-15 sivua about 5-6 vuotta sitten.

Saispa tuon "Etsi sivulta" toimimaan, mutta se taitaa olla Googlen rankaisu puheista S24:ssä.
        Salaliittoteorialle alustus:
        - Hallitus tilannut S24:n asteittaisen lopetuksen Googlelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ihmetellyt, miksi pitää olla kirjoitusten päivämäärä ja kellonaika. Kuka niitä tarvii. Kun on kirjoitettu, kaikki on jo historiaa. Parasta olisi, jos listat olisivat aakkosissa. Olisi nopea hakea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina ihmetellyt, miksi pitää olla kirjoitusten päivämäärä ja kellonaika. Kuka niitä tarvii. Kun on kirjoitettu, kaikki on jo historiaa. Parasta olisi, jos listat olisivat aakkosissa. Olisi nopea hakea.

Silloin sinun täytyisi itse muistaa missä ketjussa olet osallisena keskustelussa.

Aloittamasi uusi keskusteluketju menisi aakkosissa palstan sivulle 6. Sieltähän se tavoittaisi laajat lukijakunnat, eikös....

• Anonyymi

Oikeassa olet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe