Ihan ensimmäinen kerta kun avaan suuni julkisesti. Pakko edes saada tämä kakaistua ulos. Olen miltei koko ikäni reenannut aktiivisesti ja kisannutkin.
Nyt en enää kykene. Epäonnistun kerta toisensa jälkeen kentällä ja koira kyllä osaa. Meillä oli huikeita suunnitelmia joista osa jo toteutui mutta sitten kaikki jäi pelon astuessa mukaan. Pelkään suunnattomasti mennä kentälle. Pelkään että epäonnistun. Pelkään häpeää kun minua torutaan. Pelkään kun en osaa. Pelko hallitsee niin etten kuule enkä näe enää mitään. Haluaisin vain vajota maan alle. Kaikki muut saavat opastusta hyvää positiivistä palautetta. Minä en...poistun itkien paikalta ellen ole ole jo paennut kentältä aiemmin. Tässäkö mun elämäni suurin unelma oli ?
Pelko reenaamisessa
Anonyymi
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa tekisit vaihteeksi jotain muuta,jotain mikä.ei pelota?
Lenkkeile , harjoittele kotona, kaverien kanssa jne.
Älä luo liikaa paineita itelles,anna aikaa ottaa rennommin.Hymyile, iloitse,ilman onnistumispaineita☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291