Osaiskohan kukaan suoralta kädeltä antaa edes hyvää arvausta mikä voisi olla - 07 Corollaan ilmastoinnissa vikana kun puhaltaa kylmää hetken aikaa ajoon lähtiessä, mutta muutaman minuutin jälkeen lopettaa. Kävin täyttämässä kylmäaineet just, mutta toiminta ei muuttunu mihinkään.
Ilmastointi ei toimi
9
126
Vastaukset
- Anonyymi
Oliskohan magneettikytkimessä vikaa eli ei jaksa vetää lämmetessä.
- Anonyymi
Täähän se ois.
Mulla volvossa oli tuo vika, tai siis se magneettikytkimen levy oli kulunut sen verran, että magneettikytkimen toimiessa levy luisti kompuran levyä vasten ja kompura ei pyörinyt kunnolla. Vähän niinku kulunut kytkinlevy autossa.
Sen sai tosin itse korjattua, että pienensi välystä levyjen välistä laittamalla prikkoja korokkeeksi, että väli pienenee. Toinen vaihtoehto on kompura uusia. Se on helpompi, koska pitää vaan vaihtaa kompura, eikä rueta säätämään vanhaa.
- Anonyymi
Kompura luultavasti lakkaa jauhamasta jos paineet katoaa tai tossa esivastuksessa ongelmia?
- Anonyymi
Palkonko sitä kylmäainetta oli jäljellä ennen täyttöä ja kauanko täytöstä on?
- Anonyymi
Perjantaina käytin. Jäljellä oli 100g, kun täyttömäärä on 450g.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina käytin. Jäljellä oli 100g, kun täyttömäärä on 450g.
Eikös tuollaisessa tilanteessa tyhjennetä loputkin, tarkisteta mahdolliset vuodot, tyhjiöitetään järjestelmä ja laitetaan sen jälkeen uudet kylmäaineet ellei vuotoja löytynyt. Ainakin minulla on hyväksytty huoltoliike tehnyt näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuollaisessa tilanteessa tyhjennetä loputkin, tarkisteta mahdolliset vuodot, tyhjiöitetään järjestelmä ja laitetaan sen jälkeen uudet kylmäaineet ellei vuotoja löytynyt. Ainakin minulla on hyväksytty huoltoliike tehnyt näin.
Miten muuten jäljellä oleva määrä mitataan kuin kokonaan tyhjentämällä?
- Anonyymi
Paineanturi rikki tai kompura lopussa.
- Anonyymi
SÄÄ ON KYLMENNYT! Sulla on automaatti-ilmastointi, joka puhaltaa sen lämpöistä ilmaa kuin tarvitsee. Kun ohjaamo on viilentynyt, sen ei enää tarvitse puhaltaa niin kylmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703