uutta airsoft asetta ostamassa

Anonyymi

Eli oon siis ostamassa airsoft asetta, mut en kauheemmin niistä tiedä. Oon nyt jo katellu sellasta kun SPECNA ARMS HK416 CARBINE SA-H02 ONE, enkä oikeestaan tiedä onko toi mitenkään hyvä hinta laatu suhteeltaan. Siihen oon myös jo katellu punapistettä, mutta en tiedä käykö edes koko aseeseen ( punapiste on siis AIM-O M2). Jos joku tietää enemmä näistä aseista nii voi pistää kommenttia. Ja oon nyt noita aseita katellu milgearista.

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja tähän vielä lisäykseks tietääkö kukaan millanen lipas tohon yllä mainittuun aseeseen menee?

• Anonyymi

Et nyt osta sitä sieltä milgearista. Et osta ylipäätään mitään Suomen kaupoista. Scam alv hinnat, tein itekki tän virheen.
      Mene gunfire.pl sivuun ja sieltä osta, 15€ toimitus mutta hinnat PALJON halvempia, toi sama ase on tuolla edellä mainitussa sivustossa noin 100€ halvempi, jos haluut ostaa jotain varusteita niin osta ne Venäjältä, grey-shop.ru tai thesovietrussia.com sovietrussia kaupassa kuljetus on about 1-3 viikkoa krimin alueelta Suomeen ja grey shop joku viikko DHL kautta moskovasta.

- Puola, Gunfire halvemmat samat aseet.
      - Venäjä, greyshop ja sovietrussia, paremmat ja halvemmat varusteen.

• Anonyymi

Unohtu kans mainita että, esim. Gorka puku thesovietrussia kaupasta on joku 50-70€ halvempi kun Suomesta ostettu. Sama valmistaja, bars.

• Anonyymi

tuolla gunfiressä toi SPECNA ARMS HK416 CARBINE SA-H02 ONE maksaa 223 euroa ja milgearissa 116 euroa?

• Anonyymi

Muuten ihan hyvä, mutta kyseinen tykki milgearissa 216e, gunfiressa 223e :D
        Yleisesti ottaen puolassa kuitenki aina halvempaa, ja parempi valikoima
        Suomen kaupoissa törkeet ylihinnat, mutta tää case nyt poikkeus kun on halvempi.

OP: Suosittelen tuota, vakio sisuskalut tosi hyvät tohon hintaa. Tuohon menee ihan M4 lippaat.
        Tässä tapauksessa kannattaa varmaan tilata ainaki tuo ase milgearista, saat paketin nopeemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe