YLE verolle saa vastinetta

Anonyymi

Olen 36 v Ylen radioiden suurkuluttaja. Aamuisin kuuntelen viskiä ja köpiä YleX kanavalta. Sitten vaihdan YLE radio 1 kanavalle hetkeksi kunnes käännään kello 12 takas YleX kanavalle jossa pysytään aina kello 17 asti. Sen jälkeen kuuntelen ihan ohjelmista riippuen radio Suomea, puhetta tai YLE radio ykköstä. Päivän aikaan saa ison kattauksen erilaista musiikkia klassisesta rappiin. Mainokset ei häiritse kun niitä ei ole nytkin on päällä ykkönen ja taustalla soi etnomusiikin konsertti. Aamulla on taas kiva herätä viking ja köpin höpötyksiin. Maksaisin YLE veroa enemmänkin. Televisiosta en katso kuin uutiset

0

<50

Vastaukset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
        Kotimaiset julkkisjuorut
        145
        4304
      2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
        Maailman menoa
        145
        4271
      3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
        Viihde ja kulttuuri
        24
        2405
      4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
        Maailman menoa
        198
        2196
      5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
        Maailman menoa
        197
        1269