Pojat tässä teille kysymys!

Anonyymi

Millaista tytöistä pojat tykkäätte?
Oon siis 14v tyttö ja oon nyt miettiny tätä, että jos viittisitte vastata ni olis kiva.
Ja laittakaa mieluiten loppuun myös ikänne.

13

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No työltä pesee!

      Sanotaan näin että riippuu tosi paljon pojasta että millaisesta tytöstä tykkää, mutta ulkonäkö kysymykset/mieltymykset ovat yleensä aika samanlaisia kaikilla. Eli suhteellisen hoikka, pitkät hiukset, ja kyllä ne muodotkin ja varsinkin hyvä perä vetää puoleensa. Sanoo kuka vaan mitä tahansa mutta se kuuluu luonnonlakiin että poikia kiihottaa tyttöjen takamukset.

      Vaatetuksesta voisin sanoa sen että tytöillä ainakin suht tiukat housut on usein poikien mielestä parhaasta päästä housuista, eli vaikka jotkut mustat farkut. Sitten ihan joku perus t paita, huppari tai nahkatakki. Ei se nii tarkkaa...

      Ja sit päästään siihen käytökseen. Tähän en voi sanoa muutakun vain oman mieltymyksen. Eli itse olen ihastunut tyttöihin jotka eroavat muista jollain tavalla muista, kuten esim. Yhden ihastuksen kohdalla tykkäsin tosi paljon hänen nauruäänestä, positiivisuudesta ja kielenkäytöstä/puhetavasta(ei kiroillu vaan käytti kiertoilmaisuja)

      Toisen ihastuksen kohdalla tykästyin taas siihen että hän moikkasi ja sanoi aina mun nimen siinä samassa esim. Moi Daniel! Tuli juttelee usein ja kysy aina välil miten menee. Sit kans silmiin katsominen ja hymyily on hyvö tapa saada poikien huomiota. Tai ainakin näin poikakin saattaa alkaa kiinnostua...

      Mutta älä sit perkele lähde leikkii poikien tunteilla. Tunnen esim. Yhden pojan joka on ollut jonkinlaisen "masennuksen" takia niin pahassa jamassa että veitsi kädes itkeny sohvalla ja myös joskus humalassa kertonut kuinka iskee puukon kaulaansa ja kaikkee muuta vastaavaa sairasta, mutta silti nämä asiat ovat olleet pientä verrattuna hänen ns. "Sydänsuruihin".

      • Anonyymi

        Unohtu laittaa ikä mutta oon siis ekan kommentin kirjoittaja ja oon 17v. Ja vaikka oon vanhempi niin silti itsellä on mielipiteet pysyny aika samoina siitä kun olin 14v.


    • Ylipainosta en tykkää. Tärkein et muija on hyvää seuraa, molemmat on mielummin toistensa kaa kuin yksin ja tietty se, että pitäis elää samaa elämäntyyliä kuin minä tai hyväksyä se.

    • Anonyymi

      riittää että tyttö on omaitsensä 18v

    • Anonyymi

      Ei oikeasti ole paljoa väliä millanen on mutta kun kysytään niin musta hyvän näkönen ois lyhyt ja hoikka. Mielellään pitkät ja suorat vaaleet tai ruskeet hiukset. Ois hyvä jos käyttäis tyyliin adidas tai nike huppareita. Mieluummin verkkarit kun farkut. Ja nahkatakki pitää olla, mustanvärinen tietty. 18V

    • Anonyymi

      Riippuu nimeomaa millai ihmine tosiaa on. En tiiä mikä vittu siinä on mut ihastun aina blondeihi
      Mut siis ei tarvi olla mikää hyvä kroppa mut iha plussaa tosijaa
      Kait se luonne on tärkein ja kait iha kroppaki kans vois olla hyvä mut eikai sen ny tarvi olla nii.... vittu on vaikee miettii ku joku kysyy tommosen asian
      Mut siis luonne kai se tärkein ja että on oma ittesä 06/13

      • Anonyymi

        Onks sul snäppiä


    • Anonyymi

      Vaaleet hiukset semmone 165-175cm aika hoikka ja kurvikaat muodot iso perse ja isot timmit tissit. Vaatteina tiukat legginssit tai addun verkkarit ja napa paita.14

    • Anonyymi

      Luonne on kaikkein tärkein.
      Ulkonäköllä ei ole hirveesti väliä kuha näyttää ees vähä hyvältä.

      • Anonyymi

        Ja ikää 13v


    • Anonyymi

      Mahtava perä ja pulleat purjeet :-*

    • Anonyymi

      Itellä ainakin luonne on kaikkein tärkein. Tykkään eniten sellaisista ujoista, pirteistä ja iloisista tytöistä. Jos vartaloa miettii niin itellä sytyttää kaikkein eniten lyhyet pulleat (jopa reilusti ylipainoiset) tytöt. Pitkät hiukset on plussaa.

      • Anonyymi

        Mitä 😂😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe