Paljonko maksaa hallinto-oikeuden käsittely?

Anonyymi

Paljonko maksaa veronmaksajille asian käsittely hallinto-oikeudessa?

Nimittäin mennään jo komannelle kierrokselle:

Kelan kielteinen päätös -> muutoslautakunta -> hallinto-oikeus joka palauta asian kelalle -> kela antaa taas kielteisen päätöksen - muutoslautakunta - hallinto-oikeus, joka taas palauttaa asian kelalle -> kiela taas kieltäytyy muuttamasta päästösä, koska sen mielestä hallinto-oikeuden pääts on ristiriitainen - taas mennään muutoslautakuntaan ja hallinto-oikeuteen jne...

Eli kolmas kierros alkaa ja neljäs vuosi. Onko tämä joku ikiliikkuja?

Miten kauan ne jaksavat 90€ takia tuota pelleilyä? Itse en aio antaa periksi, menköön vaikka 10 kertaa hallinto-oikeuteen.

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä enkä oikein välitäkkään tietää mutta halpaa se ei ole eikä useinkaan erityisen lystiä. Minäkin kävin pari kierrosta alle kympin laskusta. Jotenkin huvittaa kun siellä isopalkkaiset viisaat istuu kravatti kaulassa pieruaan pidätellen ratkomassa jotain alle kympin laskua ja vielä toiseenkin kertaan 😁

      • Anonyymi

        Aiivan, mutta onhan se sanontakin, että tyhmä maksaa kaikesta liikaa.

        Verorahojahan siinä vaan kuluu ja ei se ole kansalaisten vika, jos julkinen valta luulee olevansa viisaampi kuin laki ja käyttää valtaansa perustuen laittomaan oikeuskäytäntöön, kun ne oikeuksienkaan päätökset joskus ole kuin nahkapäätöksiä.

        Mutta kyllä 90€ (laiton rahayksikkö suolessa) maksaminen tulee oleen yhden kierroksen aikana viisinkertainen eli kyllä siinä ihan parhaimmillaan nähdään se rahankierto ja se todellisuus mistä ne valtionkulut oikeammin koostuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe