Joko on ymmärrys lisääntynyt

Anonyymi

Vieläkö sinne Jellivaaraan pitää matkustaa jos meinaa päästä eroon niistä synneistään ja epäilyistään, vai joko on Jumalan valtakunta tullut lähemmäksi suomalaisia?

22

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näytä olevan.

    • Anonyymi

      Tuo on kyllä tahallista vääristelyä. Tuonkaltainen suhtautuminen ihmispoloisten kannattaisi lopettaa,

      • Anonyymi

        No niin varmasti onkin, mutta ei niin pientä pilaa, etteikö totta toinen puoli. Syntiä ja epäilyksiähän pitää panna pois joissakin tietyissä määrätyissä paikoissa ja tietyin määrätyin keinoin? Onko väärin sanottu? Niitä ohjeitahan ei löydy Raamatusta, vaan liikkeen tapakulttuuriahan ne ovat? Kuten Jällissä käyminenkin.


    • Anonyymi

      Minkähän tähden ne isiltä perityt turhat temput ovan niin mieluisia ettei niistä luovuta ei sitten millään.

      lukutaitoa on, ymmärrystäkin jonkin verran, mutta ei, ei luovuta vaika mikä olisi.

      eikö ole ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Aivan. Se on samanlaista kuin helluntailaisilla. Joka juhannus painellaan Keuruulle kaatumis kokouksiin ja vedetään monta tuntia taivasta alas. Kaikki paranee, vai miten se oli? No, poikkeus vahvistaa säännön, nivelreuma ei vaan parane. On, on todella ihmeellistä, kuka hullu jaksaa moista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Se on samanlaista kuin helluntailaisilla. Joka juhannus painellaan Keuruulle kaatumis kokouksiin ja vedetään monta tuntia taivasta alas. Kaikki paranee, vai miten se oli? No, poikkeus vahvistaa säännön, nivelreuma ei vaan parane. On, on todella ihmeellistä, kuka hullu jaksaa moista?

        No,no.mulla on nivelreuma enkä oo tarvinnu mitään lääkitystä 2vuoteen,enkä oo käyny jellivaarassa,kiirunassa kävin kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Se on samanlaista kuin helluntailaisilla. Joka juhannus painellaan Keuruulle kaatumis kokouksiin ja vedetään monta tuntia taivasta alas. Kaikki paranee, vai miten se oli? No, poikkeus vahvistaa säännön, nivelreuma ei vaan parane. On, on todella ihmeellistä, kuka hullu jaksaa moista?

        Oisko näin, että luulo on luja luottamus omaan ymmärrykseen. Tämä pätee Lappiin ja Keuruuseen.


    • Anonyymi

      JOS olisit joskus ollut siellä keuruulla tietäisit ettei siellä ketään kaadeta eikä sinne kukaan mene siksi että vain siellä olisi uusi beetlehemi ja syntien anteeksianto,.

      mutta kun et ole ja puhut roskaa niin siinä sitä sitten on sitä roskaa.

    • Anonyymi

      No ota sitten mukaan tuo video sinne lopputilille, se varmaan riittää avaamaan portit itsellesi eikö vain ja selittää kaiken lopunkin.

      • Anonyymi

        No on sinulla sekaiset jutut. Lopputilin saa työstä? Minkä lopun se selittää? Onhan se hyvä, että joku jaksaa pakertaa moisia videoita nettiin, ettei kukaan eksyisi noin saatanalliseen lahkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on sinulla sekaiset jutut. Lopputilin saa työstä? Minkä lopun se selittää? Onhan se hyvä, että joku jaksaa pakertaa moisia videoita nettiin, ettei kukaan eksyisi noin saatanalliseen lahkoon.

        Se pakertajakin tutkitaan eräänä päivänä ja aivan varmasti ihan oikeden mukaan !

        sinutkin tutkitaan tuon sanasi mukaan jossa kehtaat puhua ässällisestä lahkosta !

        etkä varmasti saa valitusoikeutta annetusta lausunnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pakertajakin tutkitaan eräänä päivänä ja aivan varmasti ihan oikeden mukaan !

        sinutkin tutkitaan tuon sanasi mukaan jossa kehtaat puhua ässällisestä lahkosta !

        etkä varmasti saa valitusoikeutta annetusta lausunnosta.

        Niin, kyllä video on ymmärtääkseni aito. Siinä ei ole laitettu sanoja kenenkään suuhun. Vieläpä seurakunnan johtaja puhumassa. Ja sinä puolustat tuollaista perkeleellistä lahkoa. No on meitä joka junaan. Oletko sinä jo ottanut terveyden vastaan, vai miksi moisen takia kiihkoilet?


    • Anonyymi

      Tää on nyt sitten tätä, kun vaito ei käy meitä ilahduttamassa enään.

    • Anonyymi

      Siis eikö enää ollenkaan tarvise mennä jelliin saadakseen kaulasynnit anteeksi, niinkö on oppi mennyt laiteille !

      • Anonyymi

        Ei ole vielä kaulailemalla synninpoispanoa parempaa konstia kai keksitty? Mutta on se niin inhimillistä. Jos sellaista on sinulle lapsesta asti opetettu ja vakuutettu, että vain tässä lestahaarassa (kristillisyydessä) se toimii, sinähän uskot siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä kaulailemalla synninpoispanoa parempaa konstia kai keksitty? Mutta on se niin inhimillistä. Jos sellaista on sinulle lapsesta asti opetettu ja vakuutettu, että vain tässä lestahaarassa (kristillisyydessä) se toimii, sinähän uskot siihen.

        Sitä varten ei ole koskaan tarvinnut Jellivaaraan mennä.

        Itse en ole kuulunut esikoislestadiolaisiin enään sen jälkeen, kun siitä tuli tiukassa ihmis-ohjauksessa toimiva, muista kristityistä eristäytynyt vapaakirkko omine sakramewntteineen.


    • Anonyymi

      Sano ny teuta sääkin jotain!

    • Anonyymi

      Teuta ei enään kirjoittele täällä lainkaan.

      • Anonyymi

        Miksi hän ei enään kirjoittele täällä?


    • Anonyymi

      Jospa hää korjaa sitä autoaan johon iski salama seurojen aikana.

      • Anonyymi

        Rambleriin vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe