Husqvarnaa pidetään ompelukoneitten Rolls Roycena. Ne kummatkaan kun eivät mainoksen mukaan voi mennä rikki. Siksi niihin ei saakaan varaosia eikä korjausohjeita. Autosta minulla ei ole kokemusta, mutta kahdesta ompelukoneesta on. Kumpaankaan Husqvarnaan ei saa varaosia mistään. Netissä oli ruåtsalaisella sivulla joku ohjekirja toiseen ja latasin sen. Ennen avaamista kuitenkin tarkastin virusohjelmalla ja siitä löytyi 4 virusta. Niinpä tuhosin ohjelman koneeltani.
Minulla on myös Singer jostakin 1940 -luvulta. Ammattikone. Siihen saa ohjeita ja osia. Varaosaliike on Orimattilassa.
En mainosta mitään, mutta varokaa Husqvarnaa. Se kun hajoaa, niin varaosia et saa mistään vaan joudut ostamaan toisen merkkisen, joka saattaa olla parempi tai sitten ei.
Waroituksen sana
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661