Onko hyvä Nokia 4.2 puhelin peruskäyttöön?
€100 hinta
Nokia 4.2 puhelin
12
390
Vastaukset
- Anonyymi
Älä vaan erehdy.
- Anonyymi
Riippuu vähän mitä puhelimella tekee. Alle 150 euron mallit ovat yleensä hitaahkoja ja tahmeita käyttää.
- Anonyymi
Vaikuttaisi olevan siinäkin Android 10 päivityksen jälkeen ongelmia. Jos ostat, mieti kahteen kertaan otatko sen päivityksen vastaan. Tosin silloin et kyllä saa enää muitakaan valmistajan päivityksiä? Muuten kuulemma ihan ok kapula.
https://m.gsmarena.com/nokia_4_2-reviews-9603.php
https://community.phones.nokia.com/categories/nokia-4-2- Anonyymi
ainahan niihin tullut korjauspäivitys jos jtn mennyt pieleen näin 10v aikana toi nyt ketään haittaa yleinen juttu tietotekniikassa
- Anonyymi
Mikä ongelma,kun katsoin päivitykset, niin kirjasto ei aukea ollenkaa?
- Anonyymi
Jaa, play-kaupan kirjasto, vai? Jos play-kauppa on jumissa, niin mene sovelluksiin ja tyhjennä sen välimuisti ja kaikki tiedot, ota se pois käytöstä ja sammuta ja uudelleenkäynnistä puhelin ja ota play-kauppa taas käyttöön.
- Anonyymi
Voiko Nokia 4.2 puhelimessa säätää näppäimistön herkkyyttä ja miten
Saa liuku kirjoitukset pois?- Anonyymi
Enpä usko, mutta ääntä ja haptista palautetta ehkä kyllä.
Asetukset > Järjestelmä > Kielet ja syöttö > Lisäasetukset... https://www.nokia.com/phones/fi_fi/support/nokia-4-2-user-guide
- Anonyymi
Miksi näkyy näytöllä pyöreä koukku.?
- Anonyymi
Näytöillä nyt näkyy kaikkea, perushommiin perusälypuhelin.
- Anonyymi
Mitä nuo pistemerkit tarkoittaa?
- Anonyymi
Miten laitetaan, niin että tilatut YouTube kanavien ilmoitukset tulevat näytölle,.
Vaikka näyttö on lukittu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437