Miten sais vähän nopeutta pois että menis sen 65kmh nyt naukuu yli 70kmh ja pienempää eteen en viitti vaihtaa kun huutaa nykki jo vaikka on 11 hampainen putkehen en viittiä kuria laittaa koska silloin menee nipin napin 45kmh
Auttakaapas tän mopon kans :P
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
helppo homma,älä väännä sitä kaasua niin paljoa.mulla ainakin pystyy nopeutta säätämään aika hyvin ihan vaan kaasua kääntämällä.
- Anonyymi
Jos polliisi käy kojolla tuskinka hän vain puol kaasulla ajaa... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos polliisi käy kojolla tuskinka hän vain puol kaasulla ajaa... :D
no miksi se poliisi sillä kävisi ajamassa? ei ne ainakaa ole mun mopolla ikinä ajanut vaikka se kulkee sen 75.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi se poliisi sillä kävisi ajamassa? ei ne ainakaa ole mun mopolla ikinä ajanut vaikka se kulkee sen 75.
Mutta aina on mahdollisuus, ei huvittaisi maksella ±tonnin kevariveroja
- Anonyymi
Putken alkuun hitsata sopiva prikka. Ei sitä tarvitse niin umpeen laittaa kuin uudessa vaan sopivasti kuristaa.
- Anonyymi
Tuo on hyvä idea, mutta myytiin just viikko sit hitsi pois vähäsen käytön takia :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hyvä idea, mutta myytiin just viikko sit hitsi pois vähäsen käytön takia :D
löysää sitten kaasuvaijeria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954