dds junior +???

mam77

onkos ketään kelle kyseinen tuote ei olisi sopinut? vai onko kaikki käyttäjät olleet tuotteeseen tyytyväisiä? Ja miten tuote on teillä pikku ihmistä auttanut? onko tullut kakka helpommin ja onko mahavaivat kadonneet?

5

5557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

Suosittelen lämpimästi, vatsavaivat hävisivät lähes kerralla! Huippu tuote!!! Olemme käyttäneen kyseistä jauhetta 2kk ja tyttö on kuin aurinko!
      Kakkavaivoihin en osaa sanoa mitään kun niitä meillä ei alunperinkään ollut, mutta uskoisin että apu löytyy myös siihen!

T: äiti tyttö 3kk

• edelliseen

Annan koko päivän annoksen yhdellä kerralla aamumaidon jälkeen noin tunnin päästä. Sekoitan sen noin 30 ml maitoon, että jaksaa varmasti juoda kaiken. Seuraavan syön yhteydesä sitten D-vitamiinit. Loppupäivänä ei sitten tarvitsekaan muistaa mitään "lääkkeitä".
        Purkin kyljessä on ohje:
        1/2 teelusikallista sekoitetaan 30-50 ml maitoon tai veteen.

• mimmeliini

Suosittelen tuotetta lämpimästi. Hyvä puoli onkin siinä, että vaikutus näkyy nopeasti. Meidän vauvalla vaikutus näkyi jo ensimmäisenä päivänä; kovilta näyttäneet vatsavaivat hävisivät saman tien. Kakka tuli aluksi ihan ripulisena (ja ilmaa valtavasti), mutta tasoittui sitten parin päivän kuluttua normaaliksi.

• mam77

annatte tuota kyseistä maitohappobakteeria. Kun ei purkin kyljessä ole kunnon ohjetta. Jostain vain luin että kaksi kertaa päivässä? Itse olen antanut vain kerran päivässä. Ja sekin tuntuu jo toimivan. Ei ole tarvinnut masua itkeskellä enään

• mimmeliini
        mam77 kirjoitti:

annatte tuota kyseistä maitohappobakteeria. Kun ei purkin kyljessä ole kunnon ohjetta. Jostain vain luin että kaksi kertaa päivässä? Itse olen antanut vain kerran päivässä. Ja sekin tuntuu jo toimivan. Ei ole tarvinnut masua itkeskellä enään

Ripottelin DDS:ää vähän jokaiseen maitoannokseen, koska vauva sai lisämaitoa pullosta koko ajan. Kokonaisannos vuorokaudessa on ollut ehkä vähän yli teelusikallinen, siis yhteensä mutta ei koskaan kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe