Rahat riittä taas.

Anonyymi

Eka päivä meni monta kymppiä.
Ja seuraavana kans.
Huomenna ei mene .
Eikä koko vuonna.
Ei ainakaan pelaamooon.
pelikielto itselleen . Siinä tienaa aika
paljon vuoden mittaan.
Onkohan tuttua kellekään.?

11

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää osata pelata ! Ehdottaisin että siirryt pelaamosta pitkävetoihin tai monivetoihin!? Pelaamot ovat kusetusta!

      • Anonyymi

        Totta ! Esim. keno. ihan OK!
        Siinä menee rahaa ( minulta) 50 st!
        per päivä ja viittaavia kuitenkin
        100 000,-€ !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ! Esim. keno. ihan OK!
        Siinä menee rahaa ( minulta) 50 st!
        per päivä ja viittaavia kuitenkin
        100 000,-€ !!!

        Nii ja pitää osata olla menemättä
        koko Pelaamoon jos ei osaa !
        Siellä ahtaassa paikassa voi kyllä
        tarttua ihan mikä vaan.
        Vaikka peumokokki! Voi
        saada keuhkokuumeen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja pitää osata olla menemättä
        koko Pelaamoon jos ei osaa !
        Siellä ahtaassa paikassa voi kyllä
        tarttua ihan mikä vaan.
        Vaikka peumokokki! Voi
        saada keuhkokuumeen .

        Itse sain jonkun
        Kuume nousi melkein39 ään.
        Toivottavasti. ei. pahempaa .
        Kahden päivän kuume ja tosihuono olo
        ja ihan kauhea päänsärky.
        Se pelaaminenein ei ehkä kaikille sovikaan.
        Siinä on kuitenkin ihmiset joka tapauksessa
        aika lähekkäin . Tuuri meininkiä
        jos. ei saa jotain tartuntaa. Eihän se ole
        pakko mennä . Jos ei sovi niin ei sovi kyllä
        Se muuten on ihan jännä harrastus !
        Pitää vain tietää oma vastustukykynsä .
        Ei se kuume varmaanmistään pelihuoneesta
        ole tullut . Terveyskeskuksessa kehoitetaan
        sairastamaan kotona , jos on kuumetta
        niin ei saa mennä terveyskeskukseen
        ollenkaan vaan ajanvarauksella
        sairaanhoitajan vastaanotolleee ja hän sitten
        tekee arvion lähetetäänkö korona testiin.
        Itse aion käyttää pleksejä ja varoa ihan
        jokaista paikkaa missä voisi olla alttiiina.
        Enkä mene turhille vierailuille.
        ( ulkoilmassa vain).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain jonkun
        Kuume nousi melkein39 ään.
        Toivottavasti. ei. pahempaa .
        Kahden päivän kuume ja tosihuono olo
        ja ihan kauhea päänsärky.
        Se pelaaminenein ei ehkä kaikille sovikaan.
        Siinä on kuitenkin ihmiset joka tapauksessa
        aika lähekkäin . Tuuri meininkiä
        jos. ei saa jotain tartuntaa. Eihän se ole
        pakko mennä . Jos ei sovi niin ei sovi kyllä
        Se muuten on ihan jännä harrastus !
        Pitää vain tietää oma vastustukykynsä .
        Ei se kuume varmaanmistään pelihuoneesta
        ole tullut . Terveyskeskuksessa kehoitetaan
        sairastamaan kotona , jos on kuumetta
        niin ei saa mennä terveyskeskukseen
        ollenkaan vaan ajanvarauksella
        sairaanhoitajan vastaanotolleee ja hän sitten
        tekee arvion lähetetäänkö korona testiin.
        Itse aion käyttää pleksejä ja varoa ihan
        jokaista paikkaa missä voisi olla alttiiina.
        Enkä mene turhille vierailuille.
        ( ulkoilmassa vain).

        Kun pelaa niin siinä unohtuvat muut
        asiat . Se in sellaista rentoutumista.
        Saman rentoutumisen voi kokea kun
        siivoaa ja järjestelee kaappejaan kotonaan.
        Sillä erolla , että kaappien siivoaminen
        ei maksa mitää.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Samaa mieltä !!!😊😊😊
        Voi siivota keittiön kaapit ja vaikka
        maalatakun ne . Ajattelun maalata
        kiiltäväksi ( Barbie ) vaalean punaisiksi .
        Ei silti ne on nytkin . Panen vaan paremmaksi .
        Ja saunan oveen maalaan kukkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä !!!😊😊😊
        Voi siivota keittiön kaapit ja vaikka
        maalatakun ne . Ajattelun maalata
        kiiltäväksi ( Barbie ) vaalean punaisiksi .
        Ei silti ne on nytkin . Panen vaan paremmaksi .
        Ja saunan oveen maalaan kukkia!

        Tai sitten opettelen tekemään
        oikein hyvää pannaria.
        ( hernekeiton saa valmiina purkissa.).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten opettelen tekemään
        oikein hyvää pannaria.
        ( hernekeiton saa valmiina purkissa.).

        Pannariin on hyvä laittaa ainakin
        neljä munaa, niin on sitten tarpeeksi
        roteiinia. ( tulee ihan tyhmä eikun ryhmäseksi
        mieleen tuosta munien määrästä )
        Mutta siinä ei kannata säästellä , muuten saa
        uunista kengänpohjsllisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannariin on hyvä laittaa ainakin
        neljä munaa, niin on sitten tarpeeksi
        roteiinia. ( tulee ihan tyhmä eikun ryhmäseksi
        mieleen tuosta munien määrästä )
        Mutta siinä ei kannata säästellä , muuten saa
        uunista kengänpohjsllisen.

        Hyvää. yötä!!!
        Saa nukkua yönsä rauhassa , kun ei
        ole tarvinnut hävitä peleissä.
        Oli muuten hyvä kommentti jonka kuulin
        tänään kun eräs tuli pelikoneesta !!!
        ” Paljo hävisit??😊😊😊”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää. yötä!!!
        Saa nukkua yönsä rauhassa , kun ei
        ole tarvinnut hävitä peleissä.
        Oli muuten hyvä kommentti jonka kuulin
        tänään kun eräs tuli pelikoneesta !!!
        ” Paljo hävisit??😊😊😊”

        Vois vastata ” Voitin itseni ”
        Lopetin kiko höpötyksen!”
        Yks yski päin käytävän koneella!
        Sekin on mahdollista.
        Asiakkaan pitää itse pitää huoli siitä
        ettei kukaan yskänen tuu siihe rykimää.
        Siinä on olevinaan niitä plexejä. Ei ne suojaa
        mitään ainakaan viruksilta
        Ne on vaa sellaisia aitoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe