Kuulin juuri parhaan uutisen ikinä !

Anonyymi

Lieksan Märäjälahden VOKki lakkautetaan vuoden loppuun mennessä !!!!!!!!!!!

Eipä parempaa uutista olisi voinut ollakaan !!!

11

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän tuolla on muutamat sadat tuhannet eurot palanut meidän veronmaksajien rahoja . Joutaakin kiinni !

    • Oisko tämä vähän niin kuin semmoinen elämäsi onnellisin päivä, niin kuin vuoristoneuvos Tuuralla? 🙂

      • Anonyymi

        noinkin voisi sanoa :)


      • Anonyymi

        Ja kohta tulee ovasta Uuno ja kaikki kaatuu, ihan kuten rasseilla kaatuu kun märiksestä tulee muuttoautot kerrostalojen pihaan...


    • Anonyymi

      Onnea vaan lieksan kerrostaloasukkaat uusista naapureista. Muuttokuormat märiksestä lähtee kohta tulemaan. Arvatkaa menevätkö asuntojonoissa ohi kanta-asukkaista?

      • Anonyymi

        reunatiellä on tyhjiä asuntoja somaleitten naapurissa. siellä on heidän mukava selvitellä reviirejään , kunhan muuttavat :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        reunatiellä on tyhjiä asuntoja somaleitten naapurissa. siellä on heidän mukava selvitellä reviirejään , kunhan muuttavat :)

        Eiköhän ne siellä kaupungin asuntotoimistossa osaa sijoittaa tulijat vapaisiin asuntoihin, muuallekin kuin reunatielle...


    • Anonyymi

      Mäenpääs stoori.
      Kannattaa katsoa ja kuunnella tarkasti. Tästä puheesta valtakunnansyyttäjänä toimiva Raija Toiviainen päätti vaatia eduskunnan syytesuojan purkamista ja syytteeseen asettamista asian "vakavuuden" vuoksi. Miettikääpä hetki millaiseen sensuuriin ja totalitarismiin olemme luisumassa. Eivätkö Neuvostoliiton ja DDR:n järkyttävät esimerkit opettaneet tälle äänestävälle sukupolvelle mitään?

      • Ei tarvii uhriutua noin perusteellisesti. Ihan yhtäläisesti se olisi DDR-meininkiä, jos valtakunnansyyttäjällä ja muilla ei olisi vapautta arvostella persun sopimattomia puheita eduskunnassa. 🙂


      • Tämän persu-edustajan tapauksessa sananvapaus ei todellakaan ollut uhattuna, ei tälläkään kertaa. Persu heitti täysin tietoisen ja harkitun provokaation ja hänellä olisi ollut valta sanoa asia harkitumminkin. Hänen nimenomainen tarkoituksensa oli loukata ja provosoida ja nyt persut taas kerran itkevät, kun sananvapaus on muka mennyttä.

        Juuri tällä tavalla persumylly juuri pyöriikin. Käyttäydytään sikamaisesti ja ilkeästi, ja sitten alkaa itku ja parku ja uhriutumisen, kun pitäisi kärsiä seuraamuksista. Kuka käyttäytyy yleensä tällä tavalla? Hemmoteltu kakara jolle ei ole opetettu mitään käytöstapoja. Mutta persujen kannattajiin tämä näyttely ja peli uppoaa kuin häkä.


    • Anonyymi

      Koska tää lopullisesti loppuu lieksasta suomen täyttö näillä vaatijoilla
      - hyvä kun nyt eedes on se luvattu,
      - mut odotellaan sitä lopulistä tyssäystä ja hartaasti

      OI kiitos tästä taivaalle

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe