Muistakaapa Corollan omistajat tehdä kuten minä teen eli elämän kokemusta omaava mies jolla on ollut kymmeniä Toyotia. Pese auto mieluusti järvi vedellä koska se säästää maali pintaa ja lakka kerros ei pykällä irti ja kiilto säilyy. Käytä astian pesu ainetta kun se vie liat hiivattiin. Älä päästä autoa homehtumaan kesä helteillä ja sateilla eli tuulea usein auto perä luukku auki. Aja tasa kaasulla rauhaisasti niin ei moottori kulu ja vaihdata öljyt merkki huollossa mieluusti 5 tuhannen km välein. Laita renkaisiin ilmaksi typpeä sitä saa rengas liikkeistä ei vaju paine. Rasvaa ovi saranat kerran viikossa niin ei narise ja ovi ei notkahda. Käytä ilmastointia vain helteessä niin ei kuluta kompressoria. Kun vielä käy luotto myyjän kanssa jutustelemassa kerran viikossa merkki liikkeesä pulla kahveella niin kuskikin tykkää.
Ohjeita Corollan hoitoon
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään keväinen Kemppihuolto on todella tärkein mitä Toyota tarvitsee vuosittain ja viimeinen paikko ennen katsastusta. Pitää muistaa hoitaa tulityöluvat ja kortit kuntoon ennen kevättä ettei viranomaiset nuhtele kun Toyotaa paikkoo ammattimaiseen tahtiin ahkerasti.
- Anonyymi
Tulityölupia ei koskaan kukaan yksityinen henkilö tarvitse.
Eikä missään firmassa jossa jossa korjaillaan autoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulityölupia ei koskaan kukaan yksityinen henkilö tarvitse.
Eikä missään firmassa jossa jossa korjaillaan autoja.Tulityölupa tarvitaan aina, jos tehdään esim. hitsaus- tai rälläköintitöitä.
- Anonyymi
Ihanaa. Onko tojotapappa tullut takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521897- 391529
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891