Ei tietoa, mutta mitä luulette?

Anonyymi

Mehän ei tiedetä varmuudella pääseekö Suomeen käymään elokuussa.
Mitä luulette, avautuuko rajat ruotsinsuomalaisille?

Entä jos on kyseessä pesänjako, pääseekö silloin, ja on Suomen kansalainen.

15

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on jokin hyvä syy (esim. perunkirjoitukset), niin totta kai Suomeen pääsee Ruotsistakin. Mutta tarpeetonta matkustusta on syytä välttää.

      Olen sanonut Ruotsin sukulaisille, etten aio tänä kesänä mennä Ruotsiin enkä majoittaa Ruotsista tulevia. Voidaan pitää yhteyttä muutenkin. Harmi juttu, mutta ei voi mitään.

      Eräs nuori sukulainen sai suomalaisesta korkeakoulusta opiskelupaikan ja hän on muuttamassa Suomen kesän aikana. Muutossa on tosi paljon mietittävää ja korona vielä lisää vaikeustasoa. Mutta yritetään ratkaista niitä asioita yksi kysymys tai asia kerrallaan. Kyllä kaikki järjestyy.

    • Anonyymi

      Multa loppus Reissumiesleipä , kauankohan tässä saa kitua ? :(

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä Suomikauppa.fi nettiliikkeeseen jos voisit tilattua sen kautta Reissumiesleipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä Suomikauppa.fi nettiliikkeeseen jos voisit tilattua sen kautta Reissumiesleipää.

        Suomessa Reissumies 49 centtiä , Suomikauppa.fi.ssä 2,€ ja risat joten jää kyllä tilaamatta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa Reissumies 49 centtiä , Suomikauppa.fi.ssä 2,€ ja risat joten jää kyllä tilaamatta :(

        Bisnesidea: Perusta Ruotsiin kauppa, joka myy reissaria ja muutakin suomalaista. Sitten sulta ei leivät lopu.


    • Anonyymi

      Onneks on Fennopassi ,taijan kerätä pikkasen coronaa mukkaan kun tulen käymään :)

    • Anonyymi

      Ootko aatellut että se kuljetus Suomesta maksaa myyjälle?
      Ja mikä vaiva.
      Tuhertaa netillä, vastailla, pakkailla ja viedä postiin, tarkistaa että tuleeko maksut oikein.

      Voithan sitä Suomesta ostaa.
      Tulee vain matkakulut päälle.

      • Anonyymi

        Rahaa meillä raukoilla on , muttei kunnon vaatteet :)


    • Anonyymi

      Eihän luulo ole tiedon väärtti :(

    • Anonyymi

      En kyllä menis Suomeen käymään siellä corona taas lissääntyy :D

    • Anonyymi

      Jumalauta tätä maailman menoa , ei edes sodan aikana rajat suljettu , häpeän olla suomalainen !

    • Anonyymi

      Vastahan nuo linnalla uhkaavat :(

      • Anonyymi

        Minä en häpeä olla suomalainen, vaan olen ylpeä olla suomalainen!

        Suomi on hoitanut tään korona-asian paljon paremmin kuin Ruotsi.

        Korona lisääntyy joka paikassa maailmaa, syynä on usein nuoret henkilöt jotka eivät välitä.
        Vanhemmat ja vastuullisemmat pitävät paremmin huolta että ainakin noudattavat turvaohjeita.

        On muutakin hauskaa kuin pelkkä bilettäminen ja matkustaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häpeä olla suomalainen, vaan olen ylpeä olla suomalainen!

        Suomi on hoitanut tään korona-asian paljon paremmin kuin Ruotsi.

        Korona lisääntyy joka paikassa maailmaa, syynä on usein nuoret henkilöt jotka eivät välitä.
        Vanhemmat ja vastuullisemmat pitävät paremmin huolta että ainakin noudattavat turvaohjeita.

        On muutakin hauskaa kuin pelkkä bilettäminen ja matkustaminen.

        Nuoret ja nuorehkot ihmisethän sitä jo keväällä pääasiassa levittivät. Nuoria kävi Alpeilla ja Pohjois-Italiassa lomailemassa. Siirtolaistaustaiset lapsiperheet vierailivat talviloman aikaan Kiinassa, Iranissa ja vastaavissa paikoissa, joissa tautia silloin esiintyi. Nuoret ovat huolettomia ja osalla heistä on lievät tai jopa olemattomat oireet.

        Nykyinen globaali elämänmuoto halpalentoineen on pandemioille herkkua.


    • Anonyymi

      Kävin Laosissa ennen joulua , mahtoivatko pöpöt tarttua ? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe