Ei tietoa, mutta mitä luulette?

Anonyymi

Mehän ei tiedetä varmuudella pääseekö Suomeen käymään elokuussa.
Mitä luulette, avautuuko rajat ruotsinsuomalaisille?

Entä jos on kyseessä pesänjako, pääseekö silloin, ja on Suomen kansalainen.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on jokin hyvä syy (esim. perunkirjoitukset), niin totta kai Suomeen pääsee Ruotsistakin. Mutta tarpeetonta matkustusta on syytä välttää.

      Olen sanonut Ruotsin sukulaisille, etten aio tänä kesänä mennä Ruotsiin enkä majoittaa Ruotsista tulevia. Voidaan pitää yhteyttä muutenkin. Harmi juttu, mutta ei voi mitään.

      Eräs nuori sukulainen sai suomalaisesta korkeakoulusta opiskelupaikan ja hän on muuttamassa Suomen kesän aikana. Muutossa on tosi paljon mietittävää ja korona vielä lisää vaikeustasoa. Mutta yritetään ratkaista niitä asioita yksi kysymys tai asia kerrallaan. Kyllä kaikki järjestyy.

    • Anonyymi

      Multa loppus Reissumiesleipä , kauankohan tässä saa kitua ? :(

      • Anonyymi

        Ota yhteyttä Suomikauppa.fi nettiliikkeeseen jos voisit tilattua sen kautta Reissumiesleipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota yhteyttä Suomikauppa.fi nettiliikkeeseen jos voisit tilattua sen kautta Reissumiesleipää.

        Suomessa Reissumies 49 centtiä , Suomikauppa.fi.ssä 2,€ ja risat joten jää kyllä tilaamatta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa Reissumies 49 centtiä , Suomikauppa.fi.ssä 2,€ ja risat joten jää kyllä tilaamatta :(

        Bisnesidea: Perusta Ruotsiin kauppa, joka myy reissaria ja muutakin suomalaista. Sitten sulta ei leivät lopu.


    • Anonyymi

      Onneks on Fennopassi ,taijan kerätä pikkasen coronaa mukkaan kun tulen käymään :)

    • Anonyymi

      Ootko aatellut että se kuljetus Suomesta maksaa myyjälle?
      Ja mikä vaiva.
      Tuhertaa netillä, vastailla, pakkailla ja viedä postiin, tarkistaa että tuleeko maksut oikein.

      Voithan sitä Suomesta ostaa.
      Tulee vain matkakulut päälle.

      • Anonyymi

        Rahaa meillä raukoilla on , muttei kunnon vaatteet :)


    • Anonyymi

      Eihän luulo ole tiedon väärtti :(

    • Anonyymi

      En kyllä menis Suomeen käymään siellä corona taas lissääntyy :D

    • Anonyymi

      Jumalauta tätä maailman menoa , ei edes sodan aikana rajat suljettu , häpeän olla suomalainen !

    • Anonyymi

      Vastahan nuo linnalla uhkaavat :(

      • Anonyymi

        Minä en häpeä olla suomalainen, vaan olen ylpeä olla suomalainen!

        Suomi on hoitanut tään korona-asian paljon paremmin kuin Ruotsi.

        Korona lisääntyy joka paikassa maailmaa, syynä on usein nuoret henkilöt jotka eivät välitä.
        Vanhemmat ja vastuullisemmat pitävät paremmin huolta että ainakin noudattavat turvaohjeita.

        On muutakin hauskaa kuin pelkkä bilettäminen ja matkustaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en häpeä olla suomalainen, vaan olen ylpeä olla suomalainen!

        Suomi on hoitanut tään korona-asian paljon paremmin kuin Ruotsi.

        Korona lisääntyy joka paikassa maailmaa, syynä on usein nuoret henkilöt jotka eivät välitä.
        Vanhemmat ja vastuullisemmat pitävät paremmin huolta että ainakin noudattavat turvaohjeita.

        On muutakin hauskaa kuin pelkkä bilettäminen ja matkustaminen.

        Nuoret ja nuorehkot ihmisethän sitä jo keväällä pääasiassa levittivät. Nuoria kävi Alpeilla ja Pohjois-Italiassa lomailemassa. Siirtolaistaustaiset lapsiperheet vierailivat talviloman aikaan Kiinassa, Iranissa ja vastaavissa paikoissa, joissa tautia silloin esiintyi. Nuoret ovat huolettomia ja osalla heistä on lievät tai jopa olemattomat oireet.

        Nykyinen globaali elämänmuoto halpalentoineen on pandemioille herkkua.


    • Anonyymi

      Kävin Laosissa ennen joulua , mahtoivatko pöpöt tarttua ? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe