Olen vieraillut Pattayalla n. 30 x; ehkä hieman yli. Olen seonnut laskuissa eikä kaikkia passejani ole tallessa mistä käyntejäni laskisin luotettavasti.
Mutta otsikon aiheeseen. Noin viidestä sadasta oppaastani on kumin käyttöä vaatinut 2.
Nämä tulivat minulle järkytyksinä.
Ensimmäistä tottelin ja siinä jyystäessäni sivutakaapäin valitin etten pidä tuosta kumista lainkaan. Likka oli samaa mieltä; otti kumin kalun päältä ja heitti sen meikkipöydän peiliin että läsähti.
Toinen tapaus oli vaikeahko. Olimme jo riisuutuneet nakupelleiksi ja tornini törötti odottaen pääsyä haluamaansa paikkaan niin tyttö sanoi ettei sitten ilman kondomia!!!
Kauhistuin ajatusta mokoman kanssa touhuamisesta ja esitin kirpeän vastalauseeni.
Likka oli järkähtämätön ja minun oli pakko ohjata hänet ulos kämpästäni.
Vedin pöksyt ja paidan päälleni ja ensimmäisestä baarista otin mukaani likan jonka kanssa sitten iloittelimme naturellisti.
Kyllä Pattayalla on ihanaa!
Kumilla vai ilman?
6
67
Vastaukset 6
- Anonyymi
Niin, Pattaya on Paratiisi!
Kumilla tai Ilman
Lerpalle vain ilman Pattayaa- Anonyymi
Lerppis on ollut hylkiö ja sosiopaatti koko ikänsä. Hirvittävä ihmisviha ja pätemisen tarve vailla minkäänlaista kokemusta mistään. En ole eläessäni lukenut niin katkeran ihmisen oksennusta mistään kuin lerppasensein itkuvirret.
- Anonyymi
Vakkari baaripimuni oli baarinsa tähtityttöjä. Ei kaunein mutta todella hauska seurassa ja osasi ottaa haluamansa. Heti kun astelin saliin niin hän teki varauksensa, ellei sattunut olemaan varattu. Siinä ei ollut vaihtoehtoja. Kova on tuo tyttö (tai nykyään jo varmaan 36v) ottamaan myös juomaa eikä mitään lady-limudrinkkejä, vaan kunnon viinaa. Viskiä ja tequilaa, vaikka painoa ei ole kuin jotakin 45 kiloa niin kymmenen shottia meni helpolla. En muista ikinä että hän olis väsähtänyt ennen minua.
Tiesin hänen suosionsa, niin varuiksi käytin aina kumia kanssaan ekat vuodet, koska olin silloin vielä suhteessa Suomessa. Eräällä lomalla sitten taas sinne ekana iltana ja sama gimma messiin. Olin unohtanut ostaa spärdärit, joten sanoin hälle tuhannen humalassa yöllä kämpille mennessä että mulla ei oo kumeja vielä, että hoidellaan huomenna sitten niitä hommia.
Auringonnousun aikaan heräsin aamuseisokkiin ja siihen kun gimma tyrkkii sitä seisokkia pinkeällä pepullaan. No eihän se tietenkään siitä asetu vaan luiskahti kohta ineen. Ajattelin että no antaa mennä, käydään sitten testeissä.
Kävinkin Suomeen päästyäni ja kun ne oli puhtaat, niin seuraavilla lomilla en enää ajatellut koko asiaa enkä ole sen koomin kumeja käytellyt. Testeissä kyllä oon käynyt, mutta aina puhdasta.- Anonyymi
Voi perkele reppana kertoo naiskokemuksistaan.
- Anonyymi
Olen bylsinyt Suomessa satoja naisia eikä kukaan ole vaatinut kondomin käyttöä.
- Anonyymi
On tullut pantua sekä kumilla että ilman, mutta taudit eivät ole iskeneet. Viime reissun jälkeen kävin hiv testissä ihan varmuuden vuoksi kun en ollut viiteen vuoteen käynyt ja välissä oli tullut kymmeniä vedettyä paljaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5811392Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42753Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422