Kannus kyltti
puuttuu Kasitieltä Kälviällä ja tulisi olla myös Kalajoki-Iisalmi valtatiellä Ylivieskassa. Kajaani lukee oikein kun kääntyy valtatielle 28, mutta missä Kannus???????
Kannus kyltti
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt saman huomion. Jos kannukseen haluaa, niin todella pitää tietää itse minne minne kääntyy koska kyltitys ei kannukseen ohjaa.
- Anonyymi
Kannuksen tekniinen toimi...toimikaa tässä asiassa. Kannus tiekartalle, kun ihmiset ajaa ohi ja vääriä reittejä kaupunkiimme!
- Anonyymi
Joo, tekninen toimi ja elinkeinosihteeri, tehkää jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tekninen toimi ja elinkeinosihteeri, tehkää jotain!
Kälviä lukee kahdella kielellä ja Kannus ei näy ollenkaan. Kälviä ei enään olekaan, kun on Kokkolaan.
- Anonyymi
Ei Kälviällä asuva Kannuksenn kaupungin virkamies välitä yhtään vaikka Kannus kyltistä puuttuu - kunhan on Kälviä kahdella kielellä.
- Anonyymi
Virkamies voisi kyllä olla yhteydessä Kannuksen keskellä liikenneympyrän lähellä olevaan punatiilisen kiinteistön omistajaan. Oven ikkuna rikki ja todella haalistunut mainoskyltti ikkunassa. Ränsistynyt kuva Kannuksesta ja oikein näköalapaikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virkamies voisi kyllä olla yhteydessä Kannuksen keskellä liikenneympyrän lähellä olevaan punatiilisen kiinteistön omistajaan. Oven ikkuna rikki ja todella haalistunut mainoskyltti ikkunassa. Ränsistynyt kuva Kannuksesta ja oikein näköalapaikalla.
Luulisi, että kiinteistön omistajaa voidaan velvoittaa korjaamaan asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tämän asian luulisi kuuluvan kaupungin yritysasiamiehen työnkuvaan elikkä "imago- ja elinkeinomarkkinointiin".
Voisi samalla ottaa yhteyttä torilla olevan infotaulun ylläpitäjään. Näkyy olevan ainakin kolmen yrityksen mainokset, jotka ovat jo lopettaneet.
Puhelimitse voi kyllä hoitaa asiaa, jos työkiireet ovat niin suuria, ettei muuten ehdi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja tämän asian luulisi kuuluvan kaupungin yritysasiamiehen työnkuvaan elikkä "imago- ja elinkeinomarkkinointiin".
Voisi samalla ottaa yhteyttä torilla olevan infotaulun ylläpitäjään. Näkyy olevan ainakin kolmen yrityksen mainokset, jotka ovat jo lopettaneet.
Puhelimitse voi kyllä hoitaa asiaa, jos työkiireet ovat niin suuria, ettei muuten ehdi.Onko se enään töissä kun ei näy.
- Anonyymi
Siinä kiinteistössä ei ole enään mitään toimintaa. Kukahan sen nykyään omistaa?
- Anonyymi
Umpihomeessa se ainakin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659