USB Disk Ejector

https://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/USB-Disk-Ejector.shtml

Valvo kaikkia tietokoneeseen USB-portin kautta liitettyjä laitteita ja poista ne nopeasti ja vaarantamatta tietojen häviämistä
USB Disk Ejector 1.3.0.6:n uudetuudet:
Tämä versio lisää /CFGDIR-valitsimen, jonka avulla voit määrittää eri sijainnin cfg-tiedostolle, johon kaikki asetukset tallennetaan.
LUE KOKO MUUTOSLOKI
USB Disk Ejector on erittäin helppokäyttöinen apuohjelma, jonka avulla voit poistaa irrotettavat asemat, mutta tarjoaa myös tukea muistikortteja ja Firewire levyjä.

Ensi silmäyksellä, saatat löytää sovelluksen melko yksinkertainen, vain minimaalinen käyttöliittymä, joka näyttää liitetyn USB-asemat. Kaksoisnapsauttamalla tai painamalla Enter-painiketta irrottaa aseman turvallisesti poistaa sen.

Joka tapauksessa, USB Kehrä Heittää kerskaus by edustava laskeva irtoseinä avulla lukuisa kokoonpano etuosto-oikeus ajaksi meri kategoria -lta hedelmä se kannattaa.

Olet siis saa perustaa, miten ohjelma poistaa USB-muistitikut ja kortinlukijat, mutta myös määrittää paikannus ja poisto. Voit esimerkiksi automaattisesti sulkea tai pienentää ohjelman, kun levyn yhteys on katkaistu onnistuneesti, tai valita kolmesta poistoilmoituksen tyypistä, nimittäin ääni-, ilmapallokärjä- ja Windowsin omasta ilmoitusjärjestelmästä.

Toinen mielenkiintoinen erikoisartikkeli että' kääriä kokoon ardor USB Kehrä Heittää on hotkey apu että auttaa te epäyhtenäinen USB ajaa luona pakottava koskettimisto lyhytfilmi. Voit määrittää erilliset pikanäppäimet tuomaan sovelluksen eteen, poistamaan aseman aseman otsikon, aseman kirjaimen, liityntäkohdan ja aseman nimen mukaan.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, USB Disk Ejector on täysin kannettava, mikä tarkoittaa, että voit helposti kopioida kaikki tiedostot USB irrotettava flash-asema ja käyttää sitä liikkeellä.

Sovellus ei ole mitään ongelmaa ajaa kaikissa Windows työasemat siellä, jossa pienin jalanjälki laitteiston resursseja.

Kaiken kaikkiaan USB Disk Ejector on melko hyvä pala ohjelmistoja, ei vain siksi, että se tekee työnsä niin hyvin, mutta myös ansiosta, että se on kannettava ja sitä voidaan käyttää missä tahansa.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitusvirheitä?

      • Anonyymi

        Surkea käännös. Mutta Toni on kai suomalainen? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surkea käännös. Mutta Toni on kai suomalainen? Miksi?

        Eihän tuossa käännöksessä ole mitään vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa käännöksessä ole mitään vikaa.

        "Eihän tuossa käännöksessä ole mitään vikaa."

        Sarkasmi on Sinussa vahva.


    • Anonyymi

      Miten se on noin vaikeeta?
      Ubuntussa oikee hiiren nappi ja poista

    • Anonyymi

      Linuxissa taitaa todennäköisin ongelma olla irrotettavan laitteen nopea havaitseminen ja järjestelmään kytkeminen, kuin että ongelmia olisi laitteen irrotuksessa järjestelmästä.

      Laitteen irrotus onnistuu tiedostonhallinsa, mutta myös komentokehotteessa eject -komennolla, pelkkä eject avaa CD aseman luukun, esimerkki USB tikun irrottamisesta:

      sudo eject /dev/sdf1

      Laitteen nopeaa havaitsemista TAITAA edistää, ennen laitteen kytkemistä suoritettu mount -a komento. Tämä on pelkkää minusta tuntuu siltä että näin tapahtuu. Joskus tulee unohtaneeksi USB tikun porttiin kiinni, ja kun koneen sitten jossakin vaiheessa avaa saattaa ilmoitus laitteen havaitsemisesta putkahtaa jopa 20min päästä koneen käynnistämisestä, nyt kun tuossa tuota mount -a komentoa testailin, en kerinnyt päätäni nostaa monitorin suuntaan kun USB -tikku jo näkyi tiedostohallinnan laitelistauksessa.

      • Anonyymi

        Jos omistaa yhden koneen niin ehdottomasti kannattaa yleistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omistaa yhden koneen niin ehdottomasti kannattaa yleistää.

        Kyllä minä omistan useamman, muuta en usko että sillä on merkitystä montako omistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä omistan useamman, muuta en usko että sillä on merkitystä montako omistaa.

        Jos omistaa useita koneita yleistäminen on silti hömelöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos omistaa useita koneita yleistäminen on silti hömelöä.

        Minä omista 2 konetta, onko sittenkin "hömelöä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä omista 2 konetta, onko sittenkin "hömelöä".

        Itseasiassa, voisihan sen rajat Ubuntu ongelmaksikin.


    • Anonyymi

      Turhuutta. Käyttöjärjestelmä hallitsee kyllä asian itsekin riittävän tarkasti.

      • Anonyymi

        Kyllä tuollainen voi olla hyvä jos sitä usb-tikkua pitää jatkuvasti irroitella niin ei tarvi tähyillä sitä mikroskooppista tray linkkiä siellä jossakin näkymättömissä


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto ? https://genuine-lamps.com/fi/windows/15853-how-to-fix-8216this-device-is-currently-in-use8217-error-for-external-drives-on-windows-10.html Tai tuo mitä Toni esitti, kumman valitset

        Itse kyllä pärjään niillä win- omillakin systeemeillä mutta ymmärrän että voi olla henkilöitä joilla tietokonekäytettävyys on heikompi esim. jonkin vamman vuoksi niin silloin tuollaiset pienet ohjelmat on kullanarvoisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kyllä pärjään niillä win- omillakin systeemeillä mutta ymmärrän että voi olla henkilöitä joilla tietokonekäytettävyys on heikompi esim. jonkin vamman vuoksi niin silloin tuollaiset pienet ohjelmat on kullanarvoisia

        Ei todellakaan ole. Senkus vetäsee vain tikun pois koneesta kun tietojen siirto on valmis. Ei siihen mitään ohjelmia tai hiiren klikkauksia tarvita!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Senkus vetäsee vain tikun pois koneesta kun tietojen siirto on valmis. Ei siihen mitään ohjelmia tai hiiren klikkauksia tarvita!

        Mutta jos Windows ei saa tiedostoa valmiiksi vaan ilmoitta loputtomiin että et voi iroittaa tikkua tai levyä. Tuo Tonin mainitsema ohjelma lopettaa kuitenkin Widowsin prosessit hallitusti ja nopeasti ja USB laitteen voi sitten irroittaa ilman vahinkoa. Voi silläläkin joskus koittaa vaikka 2 kertaakin ennen kuin antaa luvan irroittaa USB laite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos Windows ei saa tiedostoa valmiiksi vaan ilmoitta loputtomiin että et voi iroittaa tikkua tai levyä. Tuo Tonin mainitsema ohjelma lopettaa kuitenkin Widowsin prosessit hallitusti ja nopeasti ja USB laitteen voi sitten irroittaa ilman vahinkoa. Voi silläläkin joskus koittaa vaikka 2 kertaakin ennen kuin antaa luvan irroittaa USB laite

        tuossa on muuten jotakin eroa jos menee sen oma tietokone kautta ja usb-tikun kohdalla valitsee hiiren oikealla "poista" niin silloin kysyy virheilmoituksesta jotain että poista tästä huolimatta tai "jatka" tjsp. en nyt muista tarkkaa sanamuotoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos Windows ei saa tiedostoa valmiiksi vaan ilmoitta loputtomiin että et voi iroittaa tikkua tai levyä. Tuo Tonin mainitsema ohjelma lopettaa kuitenkin Widowsin prosessit hallitusti ja nopeasti ja USB laitteen voi sitten irroittaa ilman vahinkoa. Voi silläläkin joskus koittaa vaikka 2 kertaakin ennen kuin antaa luvan irroittaa USB laite

        Saa valmiiksi.


    • Anonyymi

      Aivan turha ohjelma. USB laitteet voi vetäistä irti ilman turvallista poistamistakin eikä ne mene siitä koskaan sekaisin..

      • Anonyymi

        Varmaan järkevää repiä USB-muisteja irti kesken kopioinnin.
        Meitä on tietysti joka junaan vaikka jotkut ovat jääneet asemalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan järkevää repiä USB-muisteja irti kesken kopioinnin.
        Meitä on tietysti joka junaan vaikka jotkut ovat jääneet asemalle.

        Ei kesken mutta sen loputtua voi huoletta.


    • Anonyymi

      Hyviä ohjelmia nuo molemmat ovat, nyt voi turvallisin mielin irrottaa isommankin tikun,

      • Anonyymi

        Ne voi irroittaa ilman ohjelmia. Suoraan vaan käsillä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voi irroittaa ilman ohjelmia. Suoraan vaan käsillä...

        En minä epäilekään etteikö sitä irti saisi, mutta kun 130€ (ja tiedostot) on minulle sen verran rahaa etten kryptauksella olevaa tikkua väkisin irti rupea nyhtämään. Parempi varoa kuin katua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä epäilekään etteikö sitä irti saisi, mutta kun 130€ (ja tiedostot) on minulle sen verran rahaa etten kryptauksella olevaa tikkua väkisin irti rupea nyhtämään. Parempi varoa kuin katua.

        Varmuuskopiot on aina olemassa eikä tuossa mitään tietojen hävitystä tapahdu. Ei ole 20-vuoteen tapahtunut kun olen näin tehnyt. Se kertoo jo jotain..


    • Anonyymi

      Toimii myös ulkoisen SSD levyn kanssa joka on USB portissa, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe