Onko kellään kokemuksia ko skootterista? Olen harkinnut skootterin ostoa ja tuo SYM:n malli Crox vaikuttaisi omiin tarpeisiini sopivalta. Karkeammilla renkailla luulisi pääsevän hyvin etenemään hiekkateilläkin. Muotoilu miellyttää omaa silmääni. Myös digitaalinen mittaristo näyttää hyvältä. Minkähänlaisella tekniikalla tuo on. Siis varmastikin perustekniikaltaan hyvin sama, kuin muut SYM:in mallit. Oon yrittänyt googletella asiaa, mutta jostain syystä SYM Crox näyttäisi olevan Suomessa harvinaisempi malli. Kokemuksia ja ajatuksia otetaan kiitollisena vastaan.
SYM Crox skootteri
Anonyymi
1
432
Vastaukset
- Anonyymi
harvinainen on itsekki olen miettinyt ostamista ja hyvältä vaikuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741