Mistään en löydä oikeen tietoa kuinka iso pitää kahdelle robolle olla. Itsellä häkki 71x46x31,5 riittääköhän?
Hyvä häkinkoko kahdelle roborovskille?
3
364
Vastaukset
- Anonyymi
55 cm pitkä, 40 cm leveä ja 30 cm korkea
Tämä on suositus kahden kääpiöhamsterin häkille. Eli häkkisi on aivan riittävä. Muistathan laittaa samaan häkkiin vain saman sukupuolisia ja aivan pienestä pitäen toistensa kanssa olleita kääpiöhamstereita! Mulla on yksi talvikko ja suunnilleen tuon kokoinen häkki, joka sopii tälle ihan hyvin.
Kaksi roborovskia tuon mittasessa häkissä on kyllä varmaan vähän liian ahtaalla.
Btw mä oon luonut keskustelupalstan, jonne voi tulla kysymään aikalailla mitä vaan kääpiöhamstereista, niin sinne voi tulla kysymään jotain, jos siltä tuntuu! :)Anteeksi, mä taisin sanoa häkki, mutta mulla siis on duna. Suuret pahoittelut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861437EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36810Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804- 54793
- 30716