Joku on tuommoinen onkosenyt ulpuntu jotain nii siihen sitten Pro Tools. Mistä laotan? Toimiiko vst-pluginit? Onkopi latenssia? Varmastikko toimii? Eikö toimi?
Pro Toolssin laitto linukseen?
19
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huolta. Sinulla ei ole varaa Pro Toolssiin etkä osaisi sitä käyttääkkään. Eikä sinulla ole linukseakaan.
- Anonyymi
Onpi linuks! Mutta poistin senkuran kun hajotti konetta! Nii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpi linuks! Mutta poistin senkuran kun hajotti konetta! Nii!
Sellainen se on Winuksi-linuksi-tuputiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen se on Winuksi-linuksi-tuputiksi.
Nyt laitan Windowsin niin korjaapi konneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt laitan Windowsin niin korjaapi konneen.
Minäkin laiton niin korjas koneen ja heti alko toimimaan Pro Tools. Kuoleman metallia nyt soitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin laiton niin korjas koneen ja heti alko toimimaan Pro Tools. Kuoleman metallia nyt soitan.
Toimiiko vst?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko vst?
Hienosti toimii Windowsissa. Täydet 24 bittiä 48 000Hz. Linuksissa oli vain 8 pittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti toimii Windowsissa. Täydet 24 bittiä 48 000Hz. Linuksissa oli vain 8 pittiä.
Mullokin oli linuksissa 8 bittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullokin oli linuksissa 8 bittiä.
Mullot ovat kaloja.
- Anonyymi
vanmaan taas tavaraa takamuksessa.
- Anonyymi
Juuri se sama
- Anonyymi
Mitä tosta avauksesta nyt voi kuvitella.
- Anonyymi
Todellakin
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587282
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506006- 1535327
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623270Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253092- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399