Totuuden sensurointi

Anonyymi

Oon tutkiskellut viime aikoina rokotteita ja autismia. Löysin englanninkielisen linkin missä luki about "terveysviraonomaiset myöntävät MMR-rokotteen aiheuttavan autismia" Painoin linkkiä ni tuli STOP ja luki et "Sivusto lukittu". Ja jotku viel luulee ettei lääketeollisuudella ole mitään salattavaa...

14

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeps. Itekki katoin Brighteonista yhtä rokotekriittistä videota niin toisto kedkeytettiin ja tuli teksti "Ei voida toistaa korruptio ongelmien vuoksi". Youtubekin on paljon sensuroinut vääriä mielipiteitä/faktoja. Kusetuksen ilmapiiri yltää ihan kaikkialle.

      • Anonyymi

        Ja sinä reppana uskot ulkomaisten tiedustelupalveluiden välittämiä valeuutisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä reppana uskot ulkomaisten tiedustelupalveluiden välittämiä valeuutisia.

        Mitkä hiton ulkomaiset tiedustelupalvelut?


    • Anonyymi

      Minulla on autismi, vaikken ole edes saanut mpr-rokotetta.

    • Anonyymi

      Autismihan on vauvalla syntymästä lähtien jos on, miten rokote voisi aiheuttaa sellaista?

      • Anonyymi

        Niinpä. Se on periytyvä neurobiologinen oireyhtymä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Se on periytyvä neurobiologinen oireyhtymä.

        Kenties jokaista autismi tapausta ei rokotteet selitä mutta mpr-rokotteen ja autismin yhteys on riidaton. Autismikin on lääketieteen luoma termi jolla kuvataan rokotevauriota (brain damage from vaccines). Suomen sivistysvaltiossahan jopa hoitohenkilökuntaa pakkorokotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties jokaista autismi tapausta ei rokotteet selitä mutta mpr-rokotteen ja autismin yhteys on riidaton. Autismikin on lääketieteen luoma termi jolla kuvataan rokotevauriota (brain damage from vaccines). Suomen sivistysvaltiossahan jopa hoitohenkilökuntaa pakkorokotetaan.

        En ole kuullut yhdenkään "pakkorokotetun" hoitajan sairastuneen autismiin. Toiseksi ketään ei pakoteta hoitoalan töihin. Eli tehtävistään voi irtisanoutua, jollei halua rokotuksia, joihin painostetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenties jokaista autismi tapausta ei rokotteet selitä mutta mpr-rokotteen ja autismin yhteys on riidaton. Autismikin on lääketieteen luoma termi jolla kuvataan rokotevauriota (brain damage from vaccines). Suomen sivistysvaltiossahan jopa hoitohenkilökuntaa pakkorokotetaan.

        Eikä ole. Tutkimuksen julkaisi kyllä tunnustettu ja arvovaltainen Lancet, mutta hyvin pian selvisi, että tutkimus rokote-autismi-tutkimus oli väärennetty. Se kuitenkin jäi elämään omaa elämäänsä valetutkimusta levittävien idioottien piireissä. Se tutkimus oli feikki. Tutkimuksen tehnyt lääkäri sai aluksi julkisuutta, mutta menetti sitten lääkärinlupansa ja työnsä.

        Rokotteissa on aina olemassa mitätön riski aggressiivisesta allergisesta reaktiosta. Riski on keskimäärin yhden suhde kahteenkymmeneentuhanteen. Otat suuremman terveysriskin ylittäessäsi katua tai käynnistäessäsi sähkölaitetta.

        Rokotteiden sisältämät viruksen proteiinit ja heikennetyt virukset voivat aiheuttaa autoimmuunitauteja ihmisillä, joilla on geneettinen alttius sairastua autoimmuunitautiin. Yhtä lailla virukset, joita vastaan rokotetaan, voivat laukaista autoimmuunitaudin: mononukleoosi eli EBV-infektio on vahvasti yhdistetty MS-tautiin, Herpes Zoster tyypin 1 diabetekseen,.. niin ja pahamaineisen Pandemrixin sisältämä H1N!-viruksen tumaproteiini laukaisi narkolepsiaa, joka yleistyi rokottamattomien kiinalaisnuorten keskuudessa nopeammin kuin eurooppalaisten rokotettujen nuorten keskuudessa. Syy: he sairastivat sikainfluenssan.

        Rokotteet sisältävät mikroskooppisia määriä tehoste- ja säilöntäaineita, joita jotkut pelkäävät sairaalloisesti. Se on tavattoman typerää. Hengität muutamassa tunnissa enemmän erilaisia toksisia nanopartikkeleita ja raskasmetalleja kuin, mitä saat rokotteista elämäsi aikana. Mitä nanopartikkeleille tapahtuu keuhoissa? Ne päätyvät verenkiertoon. On ihan samantekevää injektoito nanogramman jotain myrkkyä, vai hengitätkö sen keuhkojen kautta. Itse asiassa hengittäminen on niin vitun vaarallista, että Euroopassa ilmansaasteisiin kuolee vuosittain yli 200 000 ihmistä. Maailmanlaajuisesti ilmansaasteisiin kuolee miljoonia vuosittain.

        Rokotteiden riski on paljon mitättömämpi kuin niiden tautien riski, joilta rokote suojaa. Sitä paitsi sinun rokotteesi ei suojaa vain sinua, vaan myös kaikkia ihmisiä, jotka kohtaat. Tuhkarokko oli käytännössä hävitetty Suomesta. Vitun typerät rokotevastaiset idiootit sai sen takaisin tänne. Tuhkarokko tappaa vuosittain kymmeniätuhansia ihmisiä, lähinnä lapsia. Se ei ole ainoa ongelma; tuhkarokkoa vastaan rokotetaan, koska sen jälkitaudit ovat erittäin vakavia. Tuhkarokon aiheuttama aivotulehdus voi tappaa sinut 20 vuotta tuhkarokkoinfektion jälkeen. Järki käteen helvetti!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole. Tutkimuksen julkaisi kyllä tunnustettu ja arvovaltainen Lancet, mutta hyvin pian selvisi, että tutkimus rokote-autismi-tutkimus oli väärennetty. Se kuitenkin jäi elämään omaa elämäänsä valetutkimusta levittävien idioottien piireissä. Se tutkimus oli feikki. Tutkimuksen tehnyt lääkäri sai aluksi julkisuutta, mutta menetti sitten lääkärinlupansa ja työnsä.

        Rokotteissa on aina olemassa mitätön riski aggressiivisesta allergisesta reaktiosta. Riski on keskimäärin yhden suhde kahteenkymmeneentuhanteen. Otat suuremman terveysriskin ylittäessäsi katua tai käynnistäessäsi sähkölaitetta.

        Rokotteiden sisältämät viruksen proteiinit ja heikennetyt virukset voivat aiheuttaa autoimmuunitauteja ihmisillä, joilla on geneettinen alttius sairastua autoimmuunitautiin. Yhtä lailla virukset, joita vastaan rokotetaan, voivat laukaista autoimmuunitaudin: mononukleoosi eli EBV-infektio on vahvasti yhdistetty MS-tautiin, Herpes Zoster tyypin 1 diabetekseen,.. niin ja pahamaineisen Pandemrixin sisältämä H1N!-viruksen tumaproteiini laukaisi narkolepsiaa, joka yleistyi rokottamattomien kiinalaisnuorten keskuudessa nopeammin kuin eurooppalaisten rokotettujen nuorten keskuudessa. Syy: he sairastivat sikainfluenssan.

        Rokotteet sisältävät mikroskooppisia määriä tehoste- ja säilöntäaineita, joita jotkut pelkäävät sairaalloisesti. Se on tavattoman typerää. Hengität muutamassa tunnissa enemmän erilaisia toksisia nanopartikkeleita ja raskasmetalleja kuin, mitä saat rokotteista elämäsi aikana. Mitä nanopartikkeleille tapahtuu keuhoissa? Ne päätyvät verenkiertoon. On ihan samantekevää injektoito nanogramman jotain myrkkyä, vai hengitätkö sen keuhkojen kautta. Itse asiassa hengittäminen on niin vitun vaarallista, että Euroopassa ilmansaasteisiin kuolee vuosittain yli 200 000 ihmistä. Maailmanlaajuisesti ilmansaasteisiin kuolee miljoonia vuosittain.

        Rokotteiden riski on paljon mitättömämpi kuin niiden tautien riski, joilta rokote suojaa. Sitä paitsi sinun rokotteesi ei suojaa vain sinua, vaan myös kaikkia ihmisiä, jotka kohtaat. Tuhkarokko oli käytännössä hävitetty Suomesta. Vitun typerät rokotevastaiset idiootit sai sen takaisin tänne. Tuhkarokko tappaa vuosittain kymmeniätuhansia ihmisiä, lähinnä lapsia. Se ei ole ainoa ongelma; tuhkarokkoa vastaan rokotetaan, koska sen jälkitaudit ovat erittäin vakavia. Tuhkarokon aiheuttama aivotulehdus voi tappaa sinut 20 vuotta tuhkarokkoinfektion jälkeen. Järki käteen helvetti!!!!!

        Anonyymi 11.56, kirjoituksesi on vakuuttavaa faktaa! Onnitttelut!

        Nykyäänkin yhä moni on netissä liikkuessaan niin tietämätön, että
        uskoo kaiken sen, mitä väärien ennakkoluulojensa pönkittämiseksi löytää.

        Tämän ketjun aloittaja kaipaisi hyvin paljon kykyä lähdekritiikkiin, jota
        hänellä ei näytä olevan.

        Jotkut uskovat salaliittoteorioihin. Kuuluuko Trumpkin heihin?

        Hyvin pärjäävät vain ne, jotka uskovat tosiasioihin.
        Se edellyttää kykyä tunnistaa tosiasiat.

        Tiede-lehti kirjoitti vuonna 2018 näin:

        "...häviävälle puolelle joutuminen ja voimattomuuden tunne lisäävät salaliittoteorioiden viehätystä...
        Ihmisen kuvitelma omasta osaamisestaan ei aina vastaa todellisuutta. Psykologiassa tunnettu esimerkki tästä on niin sanottu YLIVERTAISUUSVINOUMA. Se tarkoittaa, että ihminen uskoo tietävänsä aiheesta sitä enemmän, mitä vähemmän hän oikeasti ymmärtää.
        Uusi tutkimus osoittaa, että tästä vinoumasta kärsivät ihmiset ovat myös alttiimpia salaliittoteorioille....
        Ylipäänsä näyttää siltä, että ihminen valitsee sellaiset uskomukset, jotka sopivat hänen maailmankuvaansa, olivat ne totta tai eivät."


    • Anonyymi

      Tutkimus rokotteiden ja autismin yhteydestä oli väärennetty, asiaa tutkinut lääkäri väärenteli tuloksia ja menetti lisenssinsä. En voi uskoa, että ihmiset vieläkin puhuu tästä YHDESTÄ tutkimuksesta, joka on monesti jo osoitettu vääräksi.

    • Anonyymi

      Mieluummin autismi kuin polio tai kuolema.

      Kyllä autismi on vakavaa tuhkarokosta/poliota seuraavaa vammautumista pienempi paha.

      Suurin osa autistisuuden spektrumilla elävistä elää kohtalaisen normaalia elämää. Muutenkin nuo autismiluvut mitä rokotuksiin voidaan väkisin liittää, jos halutan lietsoa rokotevastaista hysteriaa, eivät ole mitenkään päätä huimaavia.

      Käytännössä lähes jokainen suomalainen ja länsimaalainen on rokotettu enkä tunne ketään autistia lähipiirissäni, suvuissani tai edes puolitutuissani eli todella harhaisilta vaikuttaa nuo väitteet että rokotteet lisäisivät autismia

      • Anonyymi

        Rokotteiden ja autismin välinen yhteys on vanhaa vääristeltyä tutkimustulosta. Eli sille ei ole mitään katetta. Rokotteiden vastustajat vetoavat mielellään kaikkeen "tutkimukseen", minkä aiheesta löytävät. Sellaiseenkin, joka ei ole totta.

        Kaikkineenkin tutkimuksen nimissä voidaan väittää ihan mitä tahansa. Yhtä hyvin voitaisiin väittää, että astma tai diabetes johtuu rokotuksista. Yksinkertaisesti siitä syystä, että lähes jokainen rokotetaan, ja aika monella todetaan myöhemmin jokin perussairaus. Eli syy ja seuraus sekoitetaan. Voidaan väittää, että jäätelön syönti aiheuttaa hukkumisia, koska hukkumistilastot ja jäätelönsyöntitilastot korreloivat keskenään. Jokainen kuitenkin osaa tässä asiassa ajatella omilla aivoillaan ja tietää, ettei jäätelön syönti hukuta, vaan yhdistävä tekijä jäätelön kulutukselle ja hukkumiskuolemille on lämmin sää, kesä ja oleskelu rannoilla. Samalla tavoin tutkimustuloksilla johdetaan ihmisiä harhaan. Tai joku tulkitsee olemassa olevia tutkimustuloksia mieleisellään tavalla. josta syntyy virheellinen väittämä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe