APUA
Oon 13 vuotias tyttö ja tartteen nyt apua vaikka mun ongelmaan sitä ei ehkä oo olemassakaan. :(
Mä oon lähössä kohta road tripille perheeni kanssa ja kierretään rannikkoa eli joka kohteessa on rantoja ja RAKASTAN uimisa mutta mun menkat on alkanu tän vuoden alussa ekaa kertaa eikä oo vielä mitään ihan tarkkaa kiertoa.
ONGELMA:
Mutta siis isoin ongelma on se että en voi olla aivan varma että milloin menkat alkaa, kaks viimeistä kertaa kierto on ollu 29pv. Ollaan lähdössä silleen että viime menkkojen alku päivästä on 23pv. Eikä ne luultavasti ala vielä silloin mutt siitä ei voi olla ihan varma. Ollaan menossa VESIPUISTOON toisena päivänä road trippiä eli niin että viime menkoista on 24pv.
KYSYMYS, AUTTAKAA;
Miten voin nauttia mun ekasta päivästä IKINÄ vesipuistossa ilman että mietin koko ajan että mitä jos menkat on alkanu tai että ne alkaa ihan just. Eli miten voin varautua siihen että ne alkaa ja miten voin olla miettimättä asiaa koko vesipuisto aikaa.
AUTTAKAA!!
Menkat, Vesipuisto, Uiminen
Anonyymi
4
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida tehdä sun kohdun limakalvon toiminnalle mitään.
- Anonyymi
Likka on jo paksuna?
- Anonyymi
Sano äitilles ongelmasta hän osaa auttaa varmasti!
- Anonyymi
Sano sun äitille, se osaa varmasti sanoa. En ymmärrä että miks kaikki haukkuu kaikkia menkka aiheisia keskusteluja 🤷♀️ Ittellä kans joskus toi ongelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378652Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1651237Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17876Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657