APUA
Oon 13 vuotias tyttö ja tartteen nyt apua vaikka mun ongelmaan sitä ei ehkä oo olemassakaan. :(
Mä oon lähössä kohta road tripille perheeni kanssa ja kierretään rannikkoa eli joka kohteessa on rantoja ja RAKASTAN uimisa mutta mun menkat on alkanu tän vuoden alussa ekaa kertaa eikä oo vielä mitään ihan tarkkaa kiertoa.
ONGELMA:
Mutta siis isoin ongelma on se että en voi olla aivan varma että milloin menkat alkaa, kaks viimeistä kertaa kierto on ollu 29pv. Ollaan lähdössä silleen että viime menkkojen alku päivästä on 23pv. Eikä ne luultavasti ala vielä silloin mutt siitä ei voi olla ihan varma. Ollaan menossa VESIPUISTOON toisena päivänä road trippiä eli niin että viime menkoista on 24pv.
KYSYMYS, AUTTAKAA;
Miten voin nauttia mun ekasta päivästä IKINÄ vesipuistossa ilman että mietin koko ajan että mitä jos menkat on alkanu tai että ne alkaa ihan just. Eli miten voin varautua siihen että ne alkaa ja miten voin olla miettimättä asiaa koko vesipuisto aikaa.
AUTTAKAA!!
Menkat, Vesipuisto, Uiminen
Anonyymi
4
262
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida tehdä sun kohdun limakalvon toiminnalle mitään.
- Anonyymi
Likka on jo paksuna?
- Anonyymi
Sano äitilles ongelmasta hän osaa auttaa varmasti!
- Anonyymi
Sano sun äitille, se osaa varmasti sanoa. En ymmärrä että miks kaikki haukkuu kaikkia menkka aiheisia keskusteluja 🤷♀️ Ittellä kans joskus toi ongelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978