APUA
Oon 13 vuotias tyttö ja tartteen nyt apua vaikka mun ongelmaan sitä ei ehkä oo olemassakaan. :(
Mä oon lähössä kohta road tripille perheeni kanssa ja kierretään rannikkoa eli joka kohteessa on rantoja ja RAKASTAN uimisa mutta mun menkat on alkanu tän vuoden alussa ekaa kertaa eikä oo vielä mitään ihan tarkkaa kiertoa.
ONGELMA:
Mutta siis isoin ongelma on se että en voi olla aivan varma että milloin menkat alkaa, kaks viimeistä kertaa kierto on ollu 29pv. Ollaan lähdössä silleen että viime menkkojen alku päivästä on 23pv. Eikä ne luultavasti ala vielä silloin mutt siitä ei voi olla ihan varma. Ollaan menossa VESIPUISTOON toisena päivänä road trippiä eli niin että viime menkoista on 24pv.
KYSYMYS, AUTTAKAA;
Miten voin nauttia mun ekasta päivästä IKINÄ vesipuistossa ilman että mietin koko ajan että mitä jos menkat on alkanu tai että ne alkaa ihan just. Eli miten voin varautua siihen että ne alkaa ja miten voin olla miettimättä asiaa koko vesipuisto aikaa.
AUTTAKAA!!
Menkat, Vesipuisto, Uiminen
Anonyymi
4
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me voida tehdä sun kohdun limakalvon toiminnalle mitään.
- Anonyymi
Likka on jo paksuna?
- Anonyymi
Sano äitilles ongelmasta hän osaa auttaa varmasti!
- Anonyymi
Sano sun äitille, se osaa varmasti sanoa. En ymmärrä että miks kaikki haukkuu kaikkia menkka aiheisia keskusteluja 🤷♀️ Ittellä kans joskus toi ongelma..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1486781MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635883Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884529NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1004456Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1604272Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941650- 4021546
- 821369
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301345Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411131