Epäonnistuminen.

Anonyymi

Miten pääsee eroon epäonnistumisen tunteesta? Miten ihmeessä en koskaan onnistu? Ikää on, mutta aina vain huijattavissa. Masentavaa! Tulee ihan huono olo.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sinulta voi huijata ?

      • Anonyymi

        Tunteet!


    • Anonyymi

      sama juttu ja olen kärsinyt olen ujo ja rehellinen mutta kun en osaa sanoa ei olen joskus ollut parissakin lainassa takaajana ja velathan lankesi takaajalle.

    • Anonyymi

      Pää pystyyn ja kohti uusia epäonnistumisia ja huijauksia, siitä on karaistunut ihminen tehty. Tai sitten pitää olla silmää ja järkeä, ettei epäonnistu eikä ole huijattavissa, pitää olla kingi. nm. allekirjoittanut.

      • Anonyymi

        Pidätkö huijaria onnistujana.
        Mielestäni hyväksikäyttäjä on olevinaan älykäs älyttäessään hyväuskoista.
        Luonteenpiirre viittaa johonkin patologiseen valehtelijaan ja pipipäähän.
        Beng
        Jos et tapahtuneelle mitään, ei pidä märehtiä. Poliisi ja juristit on keksitty.
        Raskasta hakea oikeutta?


    • Anonyymi

      Muista, ei aina voi onnistua. Ei edes joka kerta.

      • Anonyymi

        Ihmissuhteissa en ole onnistunut koskaan. Mutta, miten voi olla näin tyhmä, tyhmä? Aina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteissa en ole onnistunut koskaan. Mutta, miten voi olla näin tyhmä, tyhmä? Aina!

        Ilmeisesti pystyt unohtamaan virheet, Ei virheitä pidä jatkuvasti miettiä mutta jos ne unohtaa, tekee samat virheet uudestaan.


    • Anonyymi

      Mua ei taloudellisesti voi huijata,
      eikä oikeestaan muutenkaan,

      mutta itse teen joskus tyhmyyksiä,
      esm. en osaa sanoa takasi napakasti silloin kun just pitäisi,
      vasta jälikäteen hoskaan, olisin voinut sanoa takasikki,

      siis oma typeryys harmittaa
      kenkuttaa ,, risooo,, on tosi paha olla oman tyhmyyden kanssa nokakain heh,
      risoo joskus pitkäänki,
      mutta
      onnekseni olen huomannu
      kaikki älyttömät itse tehdyt mokat paranee sielusta ajan myötä,
      sen tiedostaminen on tosi hyvä juttu,

      nykyisin en tee moikiakaan,
      mutta nuorempana koetut mokat ja luooakukset oli itsetunnolle tosi pahoja, onneksi aika parantaa suuret pahatki haavat ,,,

      • Anonyymi

        Ne oppivuodet on jokaisella, ei kukaan ole seppä syntyessään.

        Tälläinen tämä maailma on.


      • Anonyymi

        Minusta tuo, että on viive 'sanoa napakasti takaisin' on vain hyväksi sinulle.
        Olet onnistunutkin, kosket tietäisi, mikä on moks.
        Kuka tykkää sanasodasta?
        Minä mokasiin, kun en malttanut olla sanomatta kaupassa: nuori isä komensi rumasti kaupassa pikkuista vaippapöksyissä hiljan kävelemään oppinutta lasta, kun tämä halusi aina jotain ja itki melkein koko kaupassa oloajan. Pikkuinen lapsi. Kauppa kaikui isän ääntä koko ajan.
        En sitten malttanut kassalla sanoa, että mitä jos isä ei huutaisi koko ajan, niin lapsikaan ei itkisi.
        Hentoinen äiti oli koko ajan kuin näkymätön. Nyrkin ja hellan välissä?
        No, siitähän helvetti nousi. Siihen osallitui pariskunta, jotka kaljatölkit kourassa läksivät kaupasta. Sain sellaisen ryöpytyksen kaikinpuolisen, jos ymmärrätte.
        Tyynenä olin koko ajan. Jossain ilmenee, miten erilaisessa maailmassa ihmiset ovat.
        (Lastahan saa kieltä, mutta eikö sen voi tehdä eleettömämmin, ettei siitä tule koko kaupan ohjelmanumero. Huutajia en voi sietää.)
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo, että on viive 'sanoa napakasti takaisin' on vain hyväksi sinulle.
        Olet onnistunutkin, kosket tietäisi, mikä on moks.
        Kuka tykkää sanasodasta?
        Minä mokasiin, kun en malttanut olla sanomatta kaupassa: nuori isä komensi rumasti kaupassa pikkuista vaippapöksyissä hiljan kävelemään oppinutta lasta, kun tämä halusi aina jotain ja itki melkein koko kaupassa oloajan. Pikkuinen lapsi. Kauppa kaikui isän ääntä koko ajan.
        En sitten malttanut kassalla sanoa, että mitä jos isä ei huutaisi koko ajan, niin lapsikaan ei itkisi.
        Hentoinen äiti oli koko ajan kuin näkymätön. Nyrkin ja hellan välissä?
        No, siitähän helvetti nousi. Siihen osallitui pariskunta, jotka kaljatölkit kourassa läksivät kaupasta. Sain sellaisen ryöpytyksen kaikinpuolisen, jos ymmärrätte.
        Tyynenä olin koko ajan. Jossain ilmenee, miten erilaisessa maailmassa ihmiset ovat.
        (Lastahan saa kieltä, mutta eikö sen voi tehdä eleettömämmin, ettei siitä tule koko kaupan ohjelmanumero. Huutajia en voi sietää.)
        Beng

        Just niin. Uimahallin saunassa äiti määkiin parivuotiaalle, älä lappoa napolla vettä lattialle. Ja lapsi lappoaa, äiti määkii ja lapsi lappoaa kunnes äiti sieppaa lapsen ämpäriltä ja lapsi alkaa huutaa. Tekisi mieli opastaa, anna nyt lapsen leikkiä vedellä, siinä ei ole mitään pahaa, haet sitten uuden ämpärillisen lähtiessäsi. Mutta en uskalla.


      • Anonyymi

        Tuohon alkuosaan ainakin pystyn samaistuun!
        Ei oo pyydetty, mutta en usko että takaisin kenenkään lainoja tms.
        Suht' antelias voin olla, mutta ne on pikkujuttuja, ja silloin siihen on varaa, ainakin ollut.
        Sitte tuo, kuinka hyvä sitä oiskaan suustaan, kun keksisi napakan sanonnan siihen tilanteeseen kun se kuuluu, eikä vasta myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon alkuosaan ainakin pystyn samaistuun!
        Ei oo pyydetty, mutta en usko että takaisin kenenkään lainoja tms.
        Suht' antelias voin olla, mutta ne on pikkujuttuja, ja silloin siihen on varaa, ainakin ollut.
        Sitte tuo, kuinka hyvä sitä oiskaan suustaan, kun keksisi napakan sanonnan siihen tilanteeseen kun se kuuluu, eikä vasta myöhemmin.

        anolle eilen 11.10


    • Anonyymi

      Miten niin et onnistu. Ainakin sinä osaat kirjoittaa, sen huomaa aloituksesta.

      • Anonyymi

        Onhan niitä ihmisiä jotka etsivät toisista vaan vikoja, ei ihme että puhumatta paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä ihmisiä jotka etsivät toisista vaan vikoja, ei ihme että puhumatta paras.

        Ihminen on susi toista kohtaan, näin isäkin sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen on susi toista kohtaan, näin isäkin sanoi.

        on myös sanonta "nainen on naiselle susi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niitä ihmisiä jotka etsivät toisista vaan vikoja, ei ihme että puhumatta paras.

        En etsi, enkä löydä! Sadunkertojat tulevat eteen, kun manulle illallinen. Pyytämättä!

        Sitten vain aina ihmettelee, että taasko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En etsi, enkä löydä! Sadunkertojat tulevat eteen, kun manulle illallinen. Pyytämättä!

        Sitten vain aina ihmettelee, että taasko.

        No. Tästä nyt en ota selvää....Auervaaratko?

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No. Tästä nyt en ota selvää....Auervaaratko?

        Beng

        Kertovat omasta elämästään asioita, jotka eivät ole totta. Kertovat raha-asioistaan, jotka eivät pidä paikkaansa. Antavat elämästään paremman kuvan, kuin mitä se onkaan.

        Kertovat satuja! Toimivat sosiaalisen median tyylillä, jossa oma elämä on kunnossa. Sitten pikkuhiljaa totuus tulee ilmi. Ei ole sitä, miltä näyttää. Taaskaan!

        Ihmiset keräävät tietynlaisiatyyppejä ja minun kohtaloni ovat satujenkertojat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on myös sanonta "nainen on naiselle susi"

        Ja sanonta "ihminen on ihmiselle susi"


    • Anonyymi

      Herkkyys on tänä päivänä huono omiaisuus. Pitäisi pystyä suhtautumaan niin että aika moni valehtelee, jättää tärkeitä kertomatta ja pettää tai vain häipyy mitään ilmoittamatta. Silloin kun ei halua elää ihan yksin, ihastumiselle vain ei voi mitään, ihmisen sisällä on vapaa tila tunteille, sellaista huijarinkin on helppo päästä lähelle. Ihmettelen miten jotkut vanhemmat ihmiset vielä tänä päivänä löytävät molemminpuolisen rakkauden. Kumpa aloittajakin löytäsi, saako sanoa että esirukoilen puolestasi.

      • Anonyymi

        Opiskele teologiaa, elämän katsomusta. Huomaat miten uusi ovi elämässäsi aukeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele teologiaa, elämän katsomusta. Huomaat miten uusi ovi elämässäsi aukeaa.

        Aikoinaan opiskelin sitäkin!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun lapsena on tarpeeksi mollattu, seuraa epäonnistumisen tunne läpi elämän, vaikka tiedän että en ole sen huonompi kuin muut ja olen elämässäni ihan hyvin pärjännyt. Lapsena saadut syvät haavat eivät parane koskaan.

      • Anonyymi

        Olen kuin kylmä sisältä.


    • Anonyymi

      Mistä näitä tyyppejä "löytää", jotka valehtelee aina ?

      • Anonyymi

        Kun on kun satumangneetti, niin niitä vain tulee.


    • Anonyymi

      Kun haluaa kovasti että sanat olisivat totta, uskoo mitä haluaa,
      vaikka järki varoittaisi.
      Rakastumisen ja ihastumisen tunnistaa juuri siitä,
      että kellojen pitäisi soida päässä, ne eivät soi.

    • Anonyymi

      Miksi kellot eivät soi päässä kun niitten eniten pitäisi soida ?

      • Anonyymi

        Niin, parempi olla yksikseen. Ei pety, eikä epäonnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, parempi olla yksikseen. Ei pety, eikä epäonnistu.

        Jos ei vaadi vastapuolelta mitään
        ei voi onnistua,
        jos mietityttää tai epäilee toisen rehellisyyttä
        pitää kysyä kysymyksiä että saa asioista selvän.

        Kun valehtelija aloittaa valehtelunsa
        ja näyttää että uskot kaiken
        etkä epäile mitään
        etkä kysy mitään
        miten asiat oikeasti on
        se
        p i t ä ä
        s i n u a
        t y h m ä n ä
        ja valehtelee l i s ä ä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei vaadi vastapuolelta mitään
        ei voi onnistua,
        jos mietityttää tai epäilee toisen rehellisyyttä
        pitää kysyä kysymyksiä että saa asioista selvän.

        Kun valehtelija aloittaa valehtelunsa
        ja näyttää että uskot kaiken
        etkä epäile mitään
        etkä kysy mitään
        miten asiat oikeasti on
        se
        p i t ä ä
        s i n u a
        t y h m ä n ä
        ja valehtelee l i s ä ä.

        No nih, parempi yksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nih, parempi yksin!

        Paljonko annoit nigerialaisille huijareille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko annoit nigerialaisille huijareille?

        Ei rahasta ole kysymys, vaan ihmissuhteissa epäonnistumisesta. Siitä, kun luottaa, eikä toinen olekaan sen luottamuksen arvoinen. Eivätkä asiat olekaan niin kuin toinen on ne kaunistellen kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rahasta ole kysymys, vaan ihmissuhteissa epäonnistumisesta. Siitä, kun luottaa, eikä toinen olekaan sen luottamuksen arvoinen. Eivätkä asiat olekaan niin kuin toinen on ne kaunistellen kertonut.

        Mutta sehän ei ole sinun mokasi. Miten olet siis epäonnistunut? - Nm. Järjen hiven


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nih, parempi yksin!

        Yeap, se on totta. Yksin on paree, jos ei kykene ja pysty panemaan hanttiin, antamaan vastinetta, kyseenalaistamaan, ihmettelemään, ottamaan selvää ... mikä toinen on mieähiään / naisiaan. - Nm. Oletko hiiri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sehän ei ole sinun mokasi. Miten olet siis epäonnistunut? - Nm. Järjen hiven

        Epäonnistun ihmissuhteissa, kun kohtaan aina vain kyseisen tyyppisiä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yeap, se on totta. Yksin on paree, jos ei kykene ja pysty panemaan hanttiin, antamaan vastinetta, kyseenalaistamaan, ihmettelemään, ottamaan selvää ... mikä toinen on mieähiään / naisiaan. - Nm. Oletko hiiri

        En enää viitsi, enkä jaksa, kun lopputulos on kuitenkin aina sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää viitsi, enkä jaksa, kun lopputulos on kuitenkin aina sama.

        Mikä "lopputulos"? Onko ihmissuhteissa joku sellainen tai tulos ylipäätään? - Nm. Metka ajatus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "lopputulos"? Onko ihmissuhteissa joku sellainen tai tulos ylipäätään? - Nm. Metka ajatus

        Lopputulos on onnistuminen ihmissuhteissa. Lopputulos ei ole epäonnistuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopputulos on onnistuminen ihmissuhteissa. Lopputulos ei ole epäonnistuminen.

        Onnistumisia on muoalimassa niiin withulaisen vähän eikä ehkä ollenkaan, jos ei käsitä, että epäonni näyttää suuntaa niille harvoille onnistumisille. - Nm. Älä lakkaa yrittämästä


    • Anonyymi

      Ei mitenkään tilastokeskuksen mukaan. Suomalaisena rasismi kiihottaa vain itseään.

      • Anonyymi

        toisilla on "kun lapsena on mollattu"

        itselläni toisin päin, - lapsuus oli turvallinen siltä osin, että todellakin ihmiset välittivät, ja huolehtivat toisistaan, olin täysin sinisilmäinen, kun lähdin ns. omilleni, ja kuvittelin että ihmiset on hyviä kaikkialla . . ., ja tyhmänä luotin joihinkin, noh, siinä sitten, tietenkin petetyksi, vieläkin kärsin että olen voinut olla "idiootti" !!

        yksinäni nykyisinkin (vielä), mitä toisaalta tekee ihmissuhteilla, jos ei voi luottaa, "oikein mihinkään" ??
        ajatella järjellä vai tunteella, vai jotenkin löytää, jotenkin järjen ja tunteiden tasapaino !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toisilla on "kun lapsena on mollattu"

        itselläni toisin päin, - lapsuus oli turvallinen siltä osin, että todellakin ihmiset välittivät, ja huolehtivat toisistaan, olin täysin sinisilmäinen, kun lähdin ns. omilleni, ja kuvittelin että ihmiset on hyviä kaikkialla . . ., ja tyhmänä luotin joihinkin, noh, siinä sitten, tietenkin petetyksi, vieläkin kärsin että olen voinut olla "idiootti" !!

        yksinäni nykyisinkin (vielä), mitä toisaalta tekee ihmissuhteilla, jos ei voi luottaa, "oikein mihinkään" ??
        ajatella järjellä vai tunteella, vai jotenkin löytää, jotenkin järjen ja tunteiden tasapaino !!

        Minusta tämä yhteiskunta mahdollistaa puijareiden toiminnan.
        On korkea kynnys saattaa puijari vastuuseen. Häneen kytkeytyy lötkyt toimintatavat yrityksissä, vuokrataloissa, hoitopalveluissa ja muissa ihmisissä. Puijari = patologinen valehtelija on valuuttava ja hyvin harjaantunut näyttelijä.
        Puijari on Anti-Midas. Female tai male.

        Beng


    • Anonyymi

      Itse pitäisin epäonnistumista ja huijatuksi tulemista eri asioina. Jos joku paasaa potashaa suut silmät täyteen, niin ei se ole mun moka. Se on oma epäonnistuminen, jos omat asiat ja aiheet menevät mönkään eivätkä omien toiveitten mukaan.

      Menestyneet ihmisethän sanovat ja kertovat, että epäonnistuminen on hyvästä. Tarkoittanee, että yrittämästä ei saa lakata, vaikkei aina onnistukaan. Uusi yritys tehdään uusin voimin ja opein ja olettaisin, että tarpeeksi monesti huijattu oppii myös erottamaan tyhjän nyhjääjät. - Nm. Koveta kuori, älä sisintä

      • Anonyymi

        Minusta on eri asia onnistua ihmissuhteissa kuin esim. työssä.
        Lautatapulin voi koota hyvin tai hyvin huonosti.
        Ihminen on kimurantti tapaus. Satusedät tai -tädit kokemuksena voivat lamaannuttaakin ihmisen.
        Joku ehdottaa teologiaa, minäpä ehdotan oikeustuedettä ja lakikirjaa.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on eri asia onnistua ihmissuhteissa kuin esim. työssä.
        Lautatapulin voi koota hyvin tai hyvin huonosti.
        Ihminen on kimurantti tapaus. Satusedät tai -tädit kokemuksena voivat lamaannuttaakin ihmisen.
        Joku ehdottaa teologiaa, minäpä ehdotan oikeustuedettä ja lakikirjaa.

        Beng

        Miten ihmissuhteissa voi epäonnistua, kun niissä ei voi määrittää kuin oman osansa? - Nm. En ummarra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmissuhteissa voi epäonnistua, kun niissä ei voi määrittää kuin oman osansa? - Nm. En ummarra

        Niin, nimenomaan siis minä epäonnistun! En tiedä muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ihmissuhteissa voi epäonnistua, kun niissä ei voi määrittää kuin oman osansa? - Nm. En ummarra

        Njummarratko, jos kerron: 'Väärä valinta'. Epäkurantti otos.
        Ohikulkija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, nimenomaan siis minä epäonnistun! En tiedä muista.

        Miten se on sun epäonnistuminen, jos huomaat ennemmin tai myöhemmin, että toinen on pelkkä pönttö. - Nm. Onni on epäonnen summa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on sun epäonnistuminen, jos huomaat ennemmin tai myöhemmin, että toinen on pelkkä pönttö. - Nm. Onni on epäonnen summa

        Minä olen ollu juoppomangneetti, niistä ei päässy eroon. Nyt kierrän kaukaa, en ole niin pösilö enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollu juoppomangneetti, niistä ei päässy eroon. Nyt kierrän kaukaa, en ole niin pösilö enää.

        Hyvä juttu, pojot sulle. - Nm. Twelve points


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe