hajuaisti kateissa

Anonyymi

minulta katosi hajuaisti ja haluaisin tietää, mikä sen aiheutti ja onko täällä muita samasta vaivasta kärsiviä? vaiva alkoi n. 8v. sitten ja paheni astettain, nyt elän täysin hajuuttomassa maailmassa.

8

972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävitkö uimassa jossain päiväntasaajan / rapakon toisella puolen?

oire täsmäisi kyllä aika vahvasti siihen että joku ameeba on käynyt syömässä
      reseptorisi.

Olet vielä sentään hengissä... niin enpä tiedä.

• Anonyymi

ja varsinkin niin että se olisi ollut sisämaa lampi, järvi tai joki...

• Anonyymi

kannattaa käydä lääkärillä. tuohon nimittäin voi kuolla kun se noin etenee.

• Anonyymi

:(

• Anonyymi

jos oire olisi tullut tänäpäivänä niin varsin tiedät mikä se olisi....
      siksi juurikin itse ostin saippuaa joka haisee pahalle.

• Anonyymi

alkavassa dementiassa on oireena hajun ja maun katoaminen

• Anonyymi

Eiköhän aikoja sitten huomatessasi asian olisi aihetta varata nenä ja kurkkulääkärille aikaa.Itse sairasti 3v sitten ihmeflunnssan,lääkekuuri meni ja hajuaisti katosi liki 2 vuodeksi.Tutkivat tarkkaan pään kuvilla,tutkivat kurkun,nenän ,korvat-ei mitään ,mutta korvalääkäri sanoi että virus tuhosi hajureseptorit,ja lpullisesti.MUTTA n puolitoista vuotta hajuaisti palasi ihmeekseni. Joskus nenässä ppesinyt herpes vei hajuaistin,sain kortisonitabletteja kuurina ja aisti palasi.Tutkimuksiin vaan,ei siihen kuole kuten joku ääliö totesi,saattaa olla neurologisia syitä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aikoja sitten huomatessasi asian olisi aihetta varata nenä ja kurkkulääkärille aikaa.Itse sairasti 3v sitten ihmeflunnssan,lääkekuuri meni ja hajuaisti katosi liki 2 vuodeksi.Tutkivat tarkkaan pään kuvilla,tutkivat kurkun,nenän ,korvat-ei mitään ,mutta korvalääkäri sanoi että virus tuhosi hajureseptorit,ja lpullisesti.MUTTA n puolitoista vuotta hajuaisti palasi ihmeekseni. Joskus nenässä ppesinyt herpes vei hajuaistin,sain kortisonitabletteja kuurina ja aisti palasi.Tutkimuksiin vaan,ei siihen kuole kuten joku ääliö totesi,saattaa olla neurologisia syitä myös.

Jokin podettu tavallinen flunssakin saattaa kadottaa hajuaistin -löitkö hajuaistin mentyä ehkä pääsi pahasti johonkin? Joillakin hajukäämi tuhoutuu pahan päähän tulevan iskun,tai aivotärähdyksenkin jälkitilana,joka katoaa lopuksi aikaa.Neurologiset sairaudet ja jotkut lääkeetkin saattavat aiheuttaa katoa .Googleta hajuaistin katoaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2266
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      236
      2055
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1291
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1217
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1107
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      973
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      960
    Aihe