hajuaisti kateissa

Anonyymi

minulta katosi hajuaisti ja haluaisin tietää, mikä sen aiheutti ja onko täällä muita samasta vaivasta kärsiviä? vaiva alkoi n. 8v. sitten ja paheni astettain, nyt elän täysin hajuuttomassa maailmassa.

8

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävitkö uimassa jossain päiväntasaajan / rapakon toisella puolen?

oire täsmäisi kyllä aika vahvasti siihen että joku ameeba on käynyt syömässä
      reseptorisi.

Olet vielä sentään hengissä... niin enpä tiedä.

• Anonyymi

ja varsinkin niin että se olisi ollut sisämaa lampi, järvi tai joki...

• Anonyymi

kannattaa käydä lääkärillä. tuohon nimittäin voi kuolla kun se noin etenee.

• Anonyymi

:(

• Anonyymi

jos oire olisi tullut tänäpäivänä niin varsin tiedät mikä se olisi....
      siksi juurikin itse ostin saippuaa joka haisee pahalle.

• Anonyymi

alkavassa dementiassa on oireena hajun ja maun katoaminen

• Anonyymi

Eiköhän aikoja sitten huomatessasi asian olisi aihetta varata nenä ja kurkkulääkärille aikaa.Itse sairasti 3v sitten ihmeflunnssan,lääkekuuri meni ja hajuaisti katosi liki 2 vuodeksi.Tutkivat tarkkaan pään kuvilla,tutkivat kurkun,nenän ,korvat-ei mitään ,mutta korvalääkäri sanoi että virus tuhosi hajureseptorit,ja lpullisesti.MUTTA n puolitoista vuotta hajuaisti palasi ihmeekseni. Joskus nenässä ppesinyt herpes vei hajuaistin,sain kortisonitabletteja kuurina ja aisti palasi.Tutkimuksiin vaan,ei siihen kuole kuten joku ääliö totesi,saattaa olla neurologisia syitä myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aikoja sitten huomatessasi asian olisi aihetta varata nenä ja kurkkulääkärille aikaa.Itse sairasti 3v sitten ihmeflunnssan,lääkekuuri meni ja hajuaisti katosi liki 2 vuodeksi.Tutkivat tarkkaan pään kuvilla,tutkivat kurkun,nenän ,korvat-ei mitään ,mutta korvalääkäri sanoi että virus tuhosi hajureseptorit,ja lpullisesti.MUTTA n puolitoista vuotta hajuaisti palasi ihmeekseni. Joskus nenässä ppesinyt herpes vei hajuaistin,sain kortisonitabletteja kuurina ja aisti palasi.Tutkimuksiin vaan,ei siihen kuole kuten joku ääliö totesi,saattaa olla neurologisia syitä myös.

Jokin podettu tavallinen flunssakin saattaa kadottaa hajuaistin -löitkö hajuaistin mentyä ehkä pääsi pahasti johonkin? Joillakin hajukäämi tuhoutuu pahan päähän tulevan iskun,tai aivotärähdyksenkin jälkitilana,joka katoaa lopuksi aikaa.Neurologiset sairaudet ja jotkut lääkeetkin saattavat aiheuttaa katoa .Googleta hajuaistin katoaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2628
    2. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      73
      2609
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      76
      2327
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1851
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      215
      1805
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1680
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1489
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1470
    9. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1461
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1440
    Aihe