Hei sinä mies Hartolasta jonka nimeä en muista. Tapasimme suomi24 ssa vuosi sitten. Asuit Hartolassa, minä Heinolassa ja viestiteltiin aikamme. Minun piti muuttaa Hartolaan mutta menin puihin.
Ota yhteyttä.
Hakuammuntaa
9
199
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän Hartolasta nyt vapaita miehiä löytyy muitakin , siitä vaan torille bikineissä niin eiköhän tärppää.
- Anonyymi
öö oletko se friidu joka ei osannut imeskellä tikkaria ollenkaan? no sit unohdetaan, meinaan löysin sellasen joka osaa ja nieleekin vielä.
- Anonyymi
Hei. Tässä se mies Hartolasta. Ei minua kiinnosta enää joku Heinolan lehmä. Hartolasta löytyy paljon parempia naisia, kuin joku Heinolan sekopäinen kanttura.
- Anonyymi
He-he-he-he-he, det är JAG som är glad höpö man, varje kvinnas dröm. Jag ringer på s-Market och letar efter en kvinna som kan tala svenska....heh-he-he-he- sådant är livet....he-he-he...
- Anonyymi
siis mitä vittua :D
- Anonyymi
låter lite suontaus, elled vad?
- Anonyymi
Joo...nyt muistan. Puhelinnro: ei ole enää muistissa mutta laita tänne numerosi niin soitan (ehkä) Minulla on kyllä jo täällä toinen nainen, mutta olen moniavioinen joten voit kyllä tulla toiseksi. Pidän kimppakyydistä, joten tervetuloa vaan tänne asumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2795206Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453284Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102656Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211390Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei134950