Hakuammuntaa

Hei sinä mies Hartolasta jonka nimeä en muista. Tapasimme suomi24 ssa vuosi sitten. Asuit Hartolassa, minä Heinolassa ja viestiteltiin aikamme. Minun piti muuttaa Hartolaan mutta menin puihin.

Ota yhteyttä.

9

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän Hartolasta nyt vapaita miehiä löytyy muitakin , siitä vaan torille bikineissä niin eiköhän tärppää.

    • Anonyymi

      öö oletko se friidu joka ei osannut imeskellä tikkaria ollenkaan? no sit unohdetaan, meinaan löysin sellasen joka osaa ja nieleekin vielä.

    • Anonyymi

      Hei. Tässä se mies Hartolasta. Ei minua kiinnosta enää joku Heinolan lehmä. Hartolasta löytyy paljon parempia naisia, kuin joku Heinolan sekopäinen kanttura.

      • Anonyymi

        He-he-he-he-he, det är JAG som är glad höpö man, varje kvinnas dröm. Jag ringer på s-Market och letar efter en kvinna som kan tala svenska....heh-he-he-he- sådant är livet....he-he-he...


    • Anonyymi

      siis mitä vittua :D

      • No sitä ihtiään


    • Anonyymi

      låter lite suontaus, elled vad?

    • Anonyymi

      Joo...nyt muistan. Puhelinnro: ei ole enää muistissa mutta laita tänne numerosi niin soitan (ehkä) Minulla on kyllä jo täällä toinen nainen, mutta olen moniavioinen joten voit kyllä tulla toiseksi. Pidän kimppakyydistä, joten tervetuloa vaan tänne asumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4756
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3394
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3192
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3037
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2965
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2826
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2717
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      235
      2508
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2286
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2276
    Aihe