Miksi ei keskustelu Sri Lankasta kiinnosta?
Onko kaikki kuolleet, pelästyneet tai lähteneet lankalle tsumaniapuun? Onko täällä sanottu jo kaikki mitä sanottavissa on?
Itse olen toisaalta kiinostunut lähtemään vaikka uudestaan lankalle, mutta kannattaako sinne enää pitkiin aikoihin lähteä? Mikä ja miten on asiat muuttunut parempaan vaiko hupnompaan sitten tsumanin ajan? Onko hinnat nousseet? Onko kurjus lisääntynyt? Missä on enää turvallista liikkua - lankalla?
Mikä on tämä Suomi Sri Lanka seuran juttu?
Mikä mättää?
1
348
Vastaukset
- uskollinen lankan ystävä
Jotain positiivista, kun tutut nimimerkit palailevat tänne..olen kaivannut lankakeskustelua ja kamuja täällä, on niin kovin hiljaista. Tuska täyttää sydämen kun lukee noita Pentti Oskarin sivuja tuolla herankukkarossa. Meillä täällä Suomessa pitäisi olla toimiva seura, jonka nimissa voitas hätistellä päättäjiä. Mutta se yhdistys puuttuu edelleenkin. Ollaan kaikki yhtä saamattomia kun ei saada mitään kokoontumista ja järjestäytymistä aikaan. On jo kaikki nähty, ettei vanhalta seuralta ole mitään odotettavissa. Uusi seura pitäisi vaan yksinkertaisesti pistää pystyyn. Pitäisi kokoontua jollakin porukalla ja miettiä. Olin viime viikolla eräässä ministeritapaamisessa muissa merkeissä ja meille vakuutettiin,että asioihin voi aina vaikuttaa ...uskon siihen itse. Ei asiat ainakaan toimimatta muutu. Tämä hiljaisuus on jo periksi antamisen merkki, ihmisten kiinnostus lopahtaa...mutta me ei saatas luovuttaa sillä meidän lankan kaverit tarttee meidän toimintaa...aktivoidutaan nyt vihdoin vai mitä ootte mieltä..kaikkea ei oo vielä sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531673- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276941Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11917- 146893
- 56824
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698