Miksi ei keskustelu Sri Lankasta kiinnosta?
Onko kaikki kuolleet, pelästyneet tai lähteneet lankalle tsumaniapuun? Onko täällä sanottu jo kaikki mitä sanottavissa on?
Itse olen toisaalta kiinostunut lähtemään vaikka uudestaan lankalle, mutta kannattaako sinne enää pitkiin aikoihin lähteä? Mikä ja miten on asiat muuttunut parempaan vaiko hupnompaan sitten tsumanin ajan? Onko hinnat nousseet? Onko kurjus lisääntynyt? Missä on enää turvallista liikkua - lankalla?
Mikä on tämä Suomi Sri Lanka seuran juttu?
Mikä mättää?
1
401
Vastaukset 1
- uskollinen lankan ystävä
Jotain positiivista, kun tutut nimimerkit palailevat tänne..olen kaivannut lankakeskustelua ja kamuja täällä, on niin kovin hiljaista. Tuska täyttää sydämen kun lukee noita Pentti Oskarin sivuja tuolla herankukkarossa. Meillä täällä Suomessa pitäisi olla toimiva seura, jonka nimissa voitas hätistellä päättäjiä. Mutta se yhdistys puuttuu edelleenkin. Ollaan kaikki yhtä saamattomia kun ei saada mitään kokoontumista ja järjestäytymistä aikaan. On jo kaikki nähty, ettei vanhalta seuralta ole mitään odotettavissa. Uusi seura pitäisi vaan yksinkertaisesti pistää pystyyn. Pitäisi kokoontua jollakin porukalla ja miettiä. Olin viime viikolla eräässä ministeritapaamisessa muissa merkeissä ja meille vakuutettiin,että asioihin voi aina vaikuttaa ...uskon siihen itse. Ei asiat ainakaan toimimatta muutu. Tämä hiljaisuus on jo periksi antamisen merkki, ihmisten kiinnostus lopahtaa...mutta me ei saatas luovuttaa sillä meidän lankan kaverit tarttee meidän toimintaa...aktivoidutaan nyt vihdoin vai mitä ootte mieltä..kaikkea ei oo vielä sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137728Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l225688- 44679
- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53587