Miksi ei keskustelu Sri Lankasta kiinnosta?
Onko kaikki kuolleet, pelästyneet tai lähteneet lankalle tsumaniapuun? Onko täällä sanottu jo kaikki mitä sanottavissa on?
Itse olen toisaalta kiinostunut lähtemään vaikka uudestaan lankalle, mutta kannattaako sinne enää pitkiin aikoihin lähteä? Mikä ja miten on asiat muuttunut parempaan vaiko hupnompaan sitten tsumanin ajan? Onko hinnat nousseet? Onko kurjus lisääntynyt? Missä on enää turvallista liikkua - lankalla?
Mikä on tämä Suomi Sri Lanka seuran juttu?
Mikä mättää?
1
366
Vastaukset
- uskollinen lankan ystävä
Jotain positiivista, kun tutut nimimerkit palailevat tänne..olen kaivannut lankakeskustelua ja kamuja täällä, on niin kovin hiljaista. Tuska täyttää sydämen kun lukee noita Pentti Oskarin sivuja tuolla herankukkarossa. Meillä täällä Suomessa pitäisi olla toimiva seura, jonka nimissa voitas hätistellä päättäjiä. Mutta se yhdistys puuttuu edelleenkin. Ollaan kaikki yhtä saamattomia kun ei saada mitään kokoontumista ja järjestäytymistä aikaan. On jo kaikki nähty, ettei vanhalta seuralta ole mitään odotettavissa. Uusi seura pitäisi vaan yksinkertaisesti pistää pystyyn. Pitäisi kokoontua jollakin porukalla ja miettiä. Olin viime viikolla eräässä ministeritapaamisessa muissa merkeissä ja meille vakuutettiin,että asioihin voi aina vaikuttaa ...uskon siihen itse. Ei asiat ainakaan toimimatta muutu. Tämä hiljaisuus on jo periksi antamisen merkki, ihmisten kiinnostus lopahtaa...mutta me ei saatas luovuttaa sillä meidän lankan kaverit tarttee meidän toimintaa...aktivoidutaan nyt vihdoin vai mitä ootte mieltä..kaikkea ei oo vielä sanottu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797