Onko sinulla

Anonyymi

pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?

12

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
      tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
      Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
      mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
      mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".

      • Anonyymi

        Jätä vaikka huussin nurkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä vaikka huussin nurkalle.

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.

        Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
        Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet.


      • Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
        Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.

        Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))


    • Anonyymi

      Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.

      • Anonyymi

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.

        Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.

        Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.

        Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!


    • Anonyymi

      Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe