pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?
Onko sinulla
12
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.
- Anonyymi
Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".- Anonyymi
Jätä vaikka huussin nurkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vaikka huussin nurkalle.
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei.Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet. Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.
Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))
- Anonyymi
Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.
- Anonyymi
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista.Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.
Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.
Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!
- Anonyymi
Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075160Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464860Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352358- 651992
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081694
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1821318Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2571031