pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?
Onko sinulla
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.
- Anonyymi
Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".- Anonyymi
Jätä vaikka huussin nurkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vaikka huussin nurkalle.
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei.Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet. Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.
Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))
- Anonyymi
Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.
- Anonyymi
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista.Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.
Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.
Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!
- Anonyymi
Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368