Onko sinulla

Anonyymi

pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?

12

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
      tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
      Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
      mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
      mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".

      • Anonyymi

        Jätä vaikka huussin nurkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä vaikka huussin nurkalle.

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.

        Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
        Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet.


      • Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
        Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.

        Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))


    • Anonyymi

      Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.

      • Anonyymi

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.

        Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.

        Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.

        Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!


    • Anonyymi

      Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe