pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?
Onko sinulla
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.
- Anonyymi
Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".- Anonyymi
Jätä vaikka huussin nurkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vaikka huussin nurkalle.
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano 15:41
Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
Minulla ei.Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet. Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.
Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))
- Anonyymi
Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.
- Anonyymi
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
- ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
ja elämästä luopumista.Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.
Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.
Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.
Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!
- Anonyymi
Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141