Onko sinulla

Anonyymi

pienen budjetin unelmia ? Minkälaisia ?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan paperille rustaan päiväbudjetin, ei sen kummempia unelmia.

    • Anonyymi

      Tekisi mieli ostaa vielä maalaustarvikkeita, akryylivärejä, mutta kun en tiedä
      tulisiko tuherrettua enää mitään. Akvarellivälineet on ja öljypastelliliidut,
      Pitäisi olla paikka välineille ja tuherruksille,
      mihin voi ne jättää ja aloittaa kun innostaa,
      mutta kun ei ole pientäkään "ateljeenurkkausta".

      • Anonyymi

        Jätä vaikka huussin nurkalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä vaikka huussin nurkalle.

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ano 15:41
        Kiitos vain kommentista, mutta en ole henkilö, jonka luulet minun olevan.
        Jos olisit malttanut vetää johtopäätöksiä olisit tajunnut.
        Eikös ko. henkilö ole kehunut huussinsa lisäksi "kartanoitaan" ja terassejaan,
        hänellä ilmeisesti on paljon tilaa.
        Minulla ei.

        Trukkilavaterassista se on puhunut ja eikö ne maalausvehkeet siellä poikakaverin kellarissa kierreportaitten alla.
        Voisithan sinä maalata vaikka kansalaisopistossa ja säilyttää siellä välineet.


      • Hei maalausta ajatteleva 😍 Mikä meitä estää maalaamasta sanoilla, onhan nekin työkaluja ihmisten kesken.
        Itse olen iän vuoksi luopunut pensseleistä,..valokuvaan ja sommittelen Fasessa visuaalista pientä viedeointiakin, mutta sanat on tärkeintä tällä hetkellä.

        Muistatko Raamatusta ?,..alussa oli sana, ja se oli Jumalan luona. Se tuntuukin siksi niin hyvältä käyttää 😊))


    • Anonyymi

      Kun olisikin. Se mitä haluaisin ei mahdu budjettiin.

      • Anonyymi

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, eipä oo haaveita. Päivä kerrallaan, opiskelen mieluummin.

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on opiskelua - loppuun asti. Olen opiskellut luopumista ja kuoleman kohtaamista
        - ajatuksissani - ilman kurssimateriaalia.
        Joskus joku kirja on antanut sattumalta vastauksia,
        mutta en ole tullut "valmiimmaksi" kohtaamaan loppuani
        ja elämästä luopumista.

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonto ja retkeily on minun elämäntyylini, omistan vain retkeilytarvikkeet.Niillä pärjää hyvin, nk. normaali elämä ei ole minua varten ollenkaan.

        Suomen luonto pitää vaan löytää ja jättää "normi" elämä taakseen. On meillä hieno Saimaan vesistö mm.

        Mikäs sen mukavampaa kuin olla osa luontoa ja olla poissa siitä "turhuudesta". Luojamme on meille luonnon luonut, olkaamme osa sitä.

        Nk. Luonto elämyksiä parempia ei ole!


    • Anonyymi

      Mihin hiton luontoon sitä vanhan kremppana lähtee ja "jättää kaiken taakseen" ?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe