Ihan muutaman sana ehdin kirjoittaa, kun ole lähdössä ja puettukin jo villatakkiin: 😊)) Luettuani palstaa nyt,...kiitos Sinulle Demeter, kiva kun leikkauskin on ohi ,.. ajattelin minäkin vuorostani tervehtiä palstaa.
Minusta ei koskaan voi olla noloa kirjoittaa palstalle, jossa on viihtynyt, ihan iloisena koen sen nytkin.
Hyvää teki tosin jättää someraivot taakseen, en minä niitä ymmärrä muuten kuin väärinkäsityksinä,...tai paineina, hetkellisesti kurjia kuitenkin.
Pitkävihainen kun en osaa olla, niin,...pitää samalla oikaista loukkaava luulo, että minä olisin joissakin hohotus DDDDDDD- merkkien takana! En ikinä,..olen inhonnut niitä monta vuotta minäkin,,... no sainhan sen sanotuksi 😊))
Hei sitten ❣️ "nyt mentävä mun on"
PS. Älkää nyt hyvät ihmiset sitä Korppista taas nälvikö minun sijastani,..huomasin vaan lukiessani,..eihän tässä kukaan meistä sutikoijista ole kuuluisuudella pilattu,.. heippa!
No hei 80+ palsta :)
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
;-DDDDDDDDDDD.
- Anonyymi
😊)) Öitä ! Ymmärsit toivottavasti tarkoittaneeni HOHOHA HA HAATA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911