Missä olisi Askolan itäpuolella uimarantoja?
Uimarantoja?
13
1651
Vastaukset
- Anonyymi
Särkijärvellä on Abborsjöllä kunnan uimaranta Kirkonkylä-Särkijärvi tien varressa.Näkyy tieltä n.1. km ennen Särkijärven kylää.
Myös Valkjärvellä Myrskylän tien varressa on uimaranta. Näkyy tieltä.Taitaa olla Myrskylän puolella?- Anonyymi
Tiiläänjärvelä NS. Hovin ranta, länsipuolella. Tie vaan huonossa kunnossa, kun vedet valuu tielle. Kenenkän ojat tukossa? Vai onko tukittu ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiläänjärvelä NS. Hovin ranta, länsipuolella. Tie vaan huonossa kunnossa, kun vedet valuu tielle. Kenenkän ojat tukossa? Vai onko tukittu ovat?
Kenen maat siinä tien vieressä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen maat siinä tien vieressä?
Joku hoviko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku hoviko?
Kyllähän vedet pitää ohjata pois tieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku hoviko?
Kuka lie piittaamaton maajussi😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän vedet pitää ohjata pois tieltä!
Ranta ei ole yleinen vaan vain niiden käytössä, joilla on oikeus ns. yhteisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranta ei ole yleinen vaan vain niiden käytössä, joilla on oikeus ns. yhteisiin!
No, miten sitten Särkijärven puolelta käydään verkkokalastamassa Tiiläänjärvellä, jos ei ole oikeutta? Ja yksi tyyppi verkottaa koko järven keskustan? Jonnin talostako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, miten sitten Särkijärven puolelta käydään verkkokalastamassa Tiiläänjärvellä, jos ei ole oikeutta? Ja yksi tyyppi verkottaa koko järven keskustan? Jonnin talostako?
Niinpä, onko edes verkkokalastusoikeutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, onko edes verkkokalastusoikeutta?
Eikö Kylänpäänjärvessä ole enää kaloja, kun sieltä tungetaan Tiilään kyläläisten rannasta kalaan muiden vesialueille?
- Anonyymi
Maajussit raivaavat maata ihan järven- ja joenrantoihin asti kiinni, eikö heille makseta jotain siitä, että eivät rehevöitä vesistöjä? Kuka tätä toimintaa oikein valvoo esim. Tiiläänjärvellä?
- Anonyymi
Onko Kylänpäänhöevestä kalat loppu, kun pitää Särkijärveltä tunkea kalaan Tiiläänjärvelle?
Kommunistit luulee omistavansa kaiken? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Kylänpäänhöevestä kalat loppu, kun pitää Särkijärveltä tunkea kalaan Tiiläänjärvelle?
Kommunistit luulee omistavansa kaiken?Köyhät kommunistit !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463