Uimarantoja?

Anonyymi

Missä olisi Askolan itäpuolella uimarantoja?

13

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Särkijärvellä on Abborsjöllä kunnan uimaranta Kirkonkylä-Särkijärvi tien varressa.Näkyy tieltä n.1. km ennen Särkijärven kylää.

      Myös Valkjärvellä Myrskylän tien varressa on uimaranta. Näkyy tieltä.Taitaa olla Myrskylän puolella?

      • Anonyymi

        Tiiläänjärvelä NS. Hovin ranta, länsipuolella. Tie vaan huonossa kunnossa, kun vedet valuu tielle. Kenenkän ojat tukossa? Vai onko tukittu ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiläänjärvelä NS. Hovin ranta, länsipuolella. Tie vaan huonossa kunnossa, kun vedet valuu tielle. Kenenkän ojat tukossa? Vai onko tukittu ovat?

        Kenen maat siinä tien vieressä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen maat siinä tien vieressä?

        Joku hoviko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hoviko?

        Kyllähän vedet pitää ohjata pois tieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hoviko?

        Kuka lie piittaamaton maajussi😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vedet pitää ohjata pois tieltä!

        Ranta ei ole yleinen vaan vain niiden käytössä, joilla on oikeus ns. yhteisiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranta ei ole yleinen vaan vain niiden käytössä, joilla on oikeus ns. yhteisiin!

        No, miten sitten Särkijärven puolelta käydään verkkokalastamassa Tiiläänjärvellä, jos ei ole oikeutta? Ja yksi tyyppi verkottaa koko järven keskustan? Jonnin talostako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miten sitten Särkijärven puolelta käydään verkkokalastamassa Tiiläänjärvellä, jos ei ole oikeutta? Ja yksi tyyppi verkottaa koko järven keskustan? Jonnin talostako?

        Niinpä, onko edes verkkokalastusoikeutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, onko edes verkkokalastusoikeutta?

        Eikö Kylänpäänjärvessä ole enää kaloja, kun sieltä tungetaan Tiilään kyläläisten rannasta kalaan muiden vesialueille?


    • Anonyymi

      Maajussit raivaavat maata ihan järven- ja joenrantoihin asti kiinni, eikö heille makseta jotain siitä, että eivät rehevöitä vesistöjä? Kuka tätä toimintaa oikein valvoo esim. Tiiläänjärvellä?

      • Anonyymi

        Onko Kylänpäänhöevestä kalat loppu, kun pitää Särkijärveltä tunkea kalaan Tiiläänjärvelle?
        Kommunistit luulee omistavansa kaiken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kylänpäänhöevestä kalat loppu, kun pitää Särkijärveltä tunkea kalaan Tiiläänjärvelle?
        Kommunistit luulee omistavansa kaiken?

        Köyhät kommunistit !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe